Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e1f2035-3d9e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109241/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej budynek OT w Pruszczu Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, obejmujących działkę nr 81/8 obręb 16, jednostka ewidencyjna Miasto Pruszcz Gdański, województwo pomorskie, zgodnie z projektem izolacji i podbicia fundamentów budynku (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy z listopada 2019 r.), projektem przebudowy budynku administracyjno - biurowego, przedmiarem robót
i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w:
1) projekcie izolacji i podbicia fundamentów w budynku administracyjno-biurowym (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy z listopada 2019 r.);
2) projekcie przebudowy budynku administracyjno-biurowego. Uwaga!!! W projekcie budowlanym znajdują się roboty budowlane, które zostały już zrealizowane. Przedmiot postępowania dotyczy tylko robót budowalnych obejmujących swoim zakresem prace przy studzienkach przyokiennych – pkt. 6.2.20, 6.2.21, 6.3.1;
3) przedmiarze robót;
4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych SST-01;
5) decyzji Starosty Gdańskiego nr 346/2020 z dnia 22.04.2020r. pozwolenia na budowę;
6) decyzji Starosty Gdańskiego nr 60A/2022 z dnia 10.08.2022r. zamienne pozwolenie na budowę;
3. Zakres robót obejmuje:
1) wykonanie robót opisanych w projekcie izolacji i podbicia fundamentów w budynku administracyjno-biurowym (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy z listopada 2019r.), projekcie przebudowy i innych dokumentach stanowiących integralną część umowy;
2) wywiezieniu i utylizacja ziemi wykopanej spod fundamentów przez Wykonawcę oraz ziemi obecnie składowanej na parkingu koło budynku w ilości ok 25m3;
3) uporządkowaniu i oczyszczeniu terenu z gruzu i innych pozostałości po robotach budowlanych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach oraz przepisami wykonawczymi;
4) wykonane robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy;
5) podjęcie odpowiednich działań w celu zabezpieczenia odkrytych części fundamentów w sposób właściwy przed wpływem warunków atmosferycznych w przypadku przerw w wykonywaniu robót dłuższych niż 5 dni;
6) zabezpieczenie czujników Systemu Sygnalizacji Pożaru przed wzbudzeniem w pomieszczeniach
w których będą wykonywane prace;
7) zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów, kaloryferów wewnątrz budynku,
w pomieszczeniach objętych zakresem prac;
8) zabezpieczenie jednostek wewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych wewnątrz budynku,
w pomieszczeniach objętych zakresem prac;
9) wyniesienie, zabezpieczenie i ponowne wniesienie mebli biurowych, w pomieszczeniach w których będą wykonywane prace;
10) dokonaniu relokacji jednostek zewnętrznych klimatyzatorów w przypadku braku możliwości umieszczenia ich w miejscach obecnego montażu, umieszczenie ich na bloczkach betonowych prostokątnych i przedłużenie lub wymiany na nowe przewodów miedzianych chłodniczych oraz przewodów elektrycznych. W przypadku przedłużania przewodów elektrycznych należy zastosować technologie zapobiegającą zawilgoceniu przewodów (np. złączek hermetycznych, muf żywicznych, itp.) w miejscu łączenia;
11) powiadomienie wszystkich właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej, organu nadzoru, oraz instytucji przed przystąpieniem do prac;
12) wykonanie obróbek tynkarskich i murarskich w obszarze ościeży, obróbkę ościeży wraz z uszczelnieniem szczelin, ociepleniem pustych miejsc po demontażu stolarki, naprawę uszkodzonych podczas montażu elementów budynku;
13) bieżącym sprzątaniu w trakcie i po zakończeniu robót.
4. Roboty budowlane wykonywane będą w godzinach pracy Zamawiającego i w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego lub pracowników ochrony obiektu. W przypadku, gdy,
z uzasadnionych przyczyn, wykonanie prac w godzinach pracy Zamawiającego będzie niemożliwe lub w znaczący sposób utrudniać będzie funkcjonowanie biura Zamawiającego, Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonanie prac w innych godzinach lub dni wolne od pracy biura, z zastrzeżeniem, że prace będą wykonywane w obecności pracowników Zamawiającego lub pracowników ochrony obiektu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 8 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSP SMOK Keister, Ksepka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920000633
7.3.3) Ulica: Kanałowa 13
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. Tysiąclecia w Pruszczu Gdańskim
- Budowa fragmentu chodnika w ul. Batalionów Chłopskich w Pruszczu Gdańskim
- Budowa instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania, instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Rozbudowa budynku powiatu przy ul. Raciborskiego 2A w Pruszczu Gdańskim o Oddział Pomocy Doraźnej"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2215G w msc. Borzęcin - etap IV
- Przebudowa budynku Urzędu Miasta Pruszcz Gdański położonego przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.