Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00610123/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af7db194-df83-4c03-8ff3-1fdb81643df8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241608/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby Delegatury LUC-S w Lublinie i OC w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj”.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi określa załącznik nr 1 do umowy - SZCZEGÓŁOWY OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251759169
7.3.4) Miejscowość: Role 36e
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: Tomasz Tkaczyk,
2) usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: Piotr Bosek;
3) usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych: Mirosław Głowacki;
4) usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynierii drogowej: Tomasz Tkaczyk.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
jakie przetargi wygrała firma
EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-30INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.