eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceRemont elewacji budynku g³ównego Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. M³yñskiej 3 w Prochowicach



Og³oszenie z dnia 2021-05-13


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00053760 z dnia 2021-05-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku g³ównego Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. M³yñskiej 3 w Prochowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku g³ównego Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. M³yñskiej 3 w Prochowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f2f3234-b3d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00053760

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007008/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Remont elewacji budynku g³ównego Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. M³yñskiej 3 w Prochowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz.344).2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu:a) ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, b) platformy elektornicznej miniPortal dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ z wykorzystaniem dostêpnych orazc) poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com oraz b.demecki@prochowice.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer og³oszenia (BZP) lub/oraz numer referencyjny postêpowania.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 10 adres email (nie dotyczy sk³adania oferty). 7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.8. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na „Li¶cie wszystkich postêpowañ” w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zosta³a zawarta w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zosta³a zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. M³yñskiej 3 w Prochowicach (dz. nr 140 obrêb 3 miasta Prochowice). Budynek z 1910 roku, wolnostoj±cy znajduj±cy siê w zabudowie ¶ródmiejskiej (ujêty w gminnej ewidencji zabytków), trzykondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem o malowniczej bryle na planie prostok±ta, wej¶cie do budynku od strony elewacji frontowej i bocznej z ryzalitem od frontu i wie¿yczk± od po³udnia.Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek wykoñczony jest ceg³± klinkierow± oraz tynkiem. Cokó³ budynku wykoñczony ceg³± pe³n± – widoczne ubytki spoin oraz niewielkie ubytki w cegle. ¦ciany zewnêtrzne budynku murowane z ceg³y pe³nej, nadpro¿a ceglane. Stan techniczny ¶cian zewnêtrznych dobry. Elewacje proste tynkowane, malowane z ceramicznym detalem z ceg³y klinkierowej i ok³adzin strefy coko³owej, naro¿a budynku z gzymsem koronuj±cym. Wykoñczenie elewacji tynkiem cementowo-wapiennym w z³ym stanie technicznym. Zamówienie dotyczy przywrócenia oryginalnego charakteru elewacji przez usuniecie wtórnych przemalowañ elewacyjnych oraz renowacje elewacji z ceg³y klinkierowej, renowacji drzwi wej¶ciowych oraz wykonanie izolacji pionowej. Ogólny zakres robót obejmuje:1. Zakres robót przy renowacji elewacji z ceg³y dotyczy (elewacja frontowa (od ul. M³yñskiej) -152,0m2, elewacja boczna - 60,0m2, elewacja boczna (od ul. Warszawskiej) - 64,5m2, elewacja tylna - 79,5m2):a) renowacjê klinkierowych opasek okiennych, b) renowacjê klinkierowych gzymsów miêdzykondygnacyjnych,c) renowacjê oraz czyszczenie coko³ów klinkierowych,d) renowacjê parapetów zewnêtrznych klinkierowych.2. Zakres robót przy naprawie elewacji (elewacja frontowa (od ul. M³yñskiej) - 110,0m2, elewacja boczna - 122,5m2, elewacja boczna (od ul. Warszawskiej) - 87,0m2, elewacja tylna - 54,0m2):a) skucie odspojonych tynków cementowo – wapiennych w miejscach uszkodzeñ,b) wykonanie warstwy szczepnej - obrzutki z zaprawy renowacyjnej,c) u³o¿enie tynku wapiennego o uziarnieniu 0-4mm,d) pomalowanie farb± silikatow± lub krzemianow± w kolorze wskazanym na rysunkach (po wcze¶niejszym wykonaniu próby),e) naprawê gzymsów detalem ci±gnionym w zaprawie i elementów sztukatorskich na elewacji.3. Zakres robót przy odwodnieniu dachu: demonta¿ i ponowny monta¿ istniej±cych rynien 63,1mb, demonta¿ i ponowny i rur spustowych - 45,0mb.4. Zakres robót przy renowacji stolarki drzwiowej - drzwi wej¶ciowe do budynku - 3,2m2:a) oczyszczenie powierzchni z zabrudzeñ powierzchniowych,b) dezynsekcjê i dezynfekcjê,c) usuniêcie przemalowañ i wtórnych nawarstwieñ metod± ³±czon± - mechaniczn± z chemiczn± (pasta w postaci wodorozcieñczalnego proszku),d) impregnacjê, uzupe³nienie ubytków drewna flekami i rekonstrukcjê brakuj±cych elementów,e) pokrycie powierzchni farb± akrylow± do drewna grubopow³okow±, matow± i kryj±c±.5. Zakres robót przy renowacji zegara s³onecznego: demonta¿ wskazówek zegara, oczyszczenie powierzchni wskazówek zegara i stalowych elementów z zabrudzeñ powierzchniowych, malowanie elementów stalowych zegara farb± antykorozyjn±, wykonanie tynku silikatowego w miejscu lokalizacji zegara.6. Zakres robót przy u³o¿eniu izolacji fundamentów (elewacja boczna-(opaska ¿wirowa) 26,2m2 i obrze¿e 20mb, elewacja frontowa (od ul. M³yñskiej) i boczna (od ul. Warszawskiej) demonta¿ i ponowny monta¿ oraz uzupe³nienie kostki betonowej 42m2:a) demonta¿ istniej±cej kostki betonowej w miejscu wskazanym w projekcie budowlanym,b) wykonanie wykopów os³aniaj±cych fundament,c) oczyszczenie i osuszenie fundamentu,d) izolacja fundamentu mineraln± zapraw± szpachlow± paroprzepuszczaln± o w³a¶ciwo¶ciach hydroizoalacyjnych,e) wykonanie izolacji pionowej z folii kube³kowej (ca³o¶æ) - 80,7m2,f) wykonanie obrze¿y z kostki betonowe lub odtworzenie kostki betonowej w miejscu u³o¿onej izolacjig) wykonanie opaski ¿wirowej.Roboty budowlane i rzemie¶lnicze nale¿y wykonaæ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i konserwatorskiej, a tak¿e zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie normami i przepisami wykonawczymi - pod nadzorem osób do tego upowa¿nionych.Dokumentacja techniczna stanowi Za³. Nr 6 do SWZ.Realizacja zamówienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej – budynek Szko³y Podstawowej bez wy³±czenia obiektu z u¿ytkowania – w za³o¿eniu przewiduje siê wykonanie g³ównych elementów zamówienia oraz prac koliduj±cych z funkcjonowaniem Szko³y w okresie wakacyjnym: II po³owa czerwca do koñca sierpnia. Szczegó³owy zakres i terminy realizacji poszczególnych elementów zamówienia zostan± uzgodnione z wykonawc± w harmonogramie realizacji zamówienia na etapie podpisania umowy o roboty budowlane. Pe³ny zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzj± – pozwolenie na budowê nr 657/20 Starosty Legnickiego z dnia 29 wrze¶nia 2020r., projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót stanowi±cych za³±czniki do niniejszej SWZ. Roboty nale¿y wykonywaæ z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z dokumentacj± projektow±, obowi±zuj±cymi polskim normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45452100-1 - Piaskowanie fasady budynków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Opis warunków udzia³u w postêpowaniu :1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym;Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem. 2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.3. Sytuacja ekonomicznej lub finansowej;Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³otych na okres realizacji zamówienia. Dokument musi byæ wa¿ny na dzieñ sk³adania ofert. W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 150 000,00 z³. 4. Zdolno¶æ technicznej lub zawodowej;Wykonawca musi :1) posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tj. musi udokumentowaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci, co najmniej 300 000,00 PLN, obejmuj±ce roboty rodzajowo takie same lub podobne do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego postêpowania, wykonane w ramach remontu elewacji zabytkowego budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego. Pojêcia: budynek, budowa, przebudowa, remont nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami podanymi w §3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz.1333 z pó¼n.zm). Pojêcia budynków u¿yteczno¶ci publicznej i zamieszkania zbiorowego, wg definicji podanej w § 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w/s warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019r poz. 1065 z pó¼.zm).2) dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi wykazaæ, co najmniej, ¿e do wykonania zamówienia dysponuje 1 osob± na stanowisko kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz uprawnienia wykonawcze do zabytków nieruchomych, zgodnie z wymogami art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020r. poz.282 z pó¼n.zm.) .Art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: „Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego oraz która, przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w terminie 5 dni od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych jak ni¿ej.1. W zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³otych na okres realizacji zamówienia 3. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy :1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, ¿e wykona³, co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci, co najmniej 300 000,00 PLN, obejmuj±ce roboty rodzajowo takie same lub podobne do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego postêpowania, wykonane w ramach remontu elewacji zabytkowego budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego – za³. Nr 4 do SWZ2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; - Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osob± na stanowisko kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz uprawnienia wykonawcze do zabytków nieruchomych, zgodnie z wymogami art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020r. poz.282 z pó¼n.zm.) – za³. Nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w SWZ.3. Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp warunek dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 spe³niony jest je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane, natomiast w odniesieniu do warunków dot. wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3 nale¿y za³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, sk³ada ka¿dy do Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp oraz na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³. Nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki Z³o¿enie, zmiana, wycofanie oferty oraz komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± nastêpnie Formularz do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-27

2021-05-13 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.