Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259903/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00267073/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00268854/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania narzędziowego, 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania narzędziowego, 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c66be55c-3d5f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259903/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2110.6.2021.134.BKL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2098,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 1 jest:1) dostawa Oprogramowania do masowej wysyłki e-mail (typu AnoMail lub równoważne) wraz z licencją na korzystanie przez Zamawiającego z Oprogramowania, zgodnie z Warunkami Licencyjnymi producenta oprogramowania, na warunkach i w sposób określony we wzorze Umowy oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia,
2) udzielenie lub zapewnienie wsparcia dla dostarczonego Oprogramowania.
Okres: bezterminowo, Liczba dostarczanego Oprogramowania: 1, Termin dostawy Oprogramowania: 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 1597,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 2 jest:1) dostawa Oprogramowania do obróbki, montażu i renderingu video (typu Apple Compressor lub równoważne) wraz z licencją na korzystanie przez Zamawiającego z Oprogramowania, zgodnie z Warunkami Licencyjnymi producenta oprogramowania, na warunkach i w sposób określony we wzorze Umowy oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia,
2) udzielenie lub zapewnienie wsparcia dla dostarczonego Oprogramowania.
Okres: bezterminowo, Liczba dostarczanego Oprogramowania: 1, Termin dostawy Oprogramowania: 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 332,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 3 jest:1) dostawa Oprogramowania do tworzenia, obróbki i montażu animacji (typu Apple Motion lub równoważne) wraz z licencją na korzystanie przez Zamawiającego z Oprogramowania, zgodnie z Warunkami Licencyjnymi producenta oprogramowania, na warunkach i w sposób określony we wzorze Umowy oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia,
2) udzielenie lub zapewnienie wsparcia dla dostarczonego Oprogramowania.
Okres: bezterminowo, Liczba dostarczanego Oprogramowania: 1, Termin dostawy Oprogramowania: 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 332,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 4 jest:1) dostawa Oprogramowania do zarządzania prezentacjami w trybie multi-monitor (typu UltraMon 3 lub równoważne) wraz z licencją na korzystanie przez Zamawiającego z Oprogramowania, zgodnie z Warunkami Licencyjnymi producenta oprogramowania, na warunkach i w sposób określony we wzorze Umowy oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia,
2) udzielenie lub zapewnienie wsparcia dla dostarczonego Oprogramowania.
Okres: bezterminowo, Liczba dostarczanego Oprogramowania: 1, Termin dostawy Oprogramowania: 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 318,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 5 jest:1) dostawa Oprogramowania do zarządzania plikami (typu Total Commander lub równoważne) wraz z licencją na korzystanie przez Zamawiającego z Oprogramowania, zgodnie z Warunkami Licencyjnymi producenta oprogramowania, na warunkach i w sposób określony we wzorze Umowy oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia,
2) udzielenie lub zapewnienie wsparcia dla dostarczonego Oprogramowania.
Okres: bezterminowo, Liczba dostarczanego Oprogramowania: 10, Termin dostawy Oprogramowania: 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1597,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1597,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1597,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kotarbińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kotarbińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kotarbińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kotarbińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono dnia 27.12.2021 r.
Oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp - brak odpowiedzi Wykonawcy na wezwanie do przedłużenia terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1002,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1956,93 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktu leczniczego Durwalumab.
- Przedłużenie gwarancji na urządzenia do przechowywania danych i serwery Fujitsu będące w posiadaniu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach obsługujących przyległy teren (DOPT 2C, DOPT 14.1), zrealizowanych w ramach budowy drogi S17 (obwodnica Kołbieli)
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Remont obwałowania rzeki Brynicy w Czeladzi w km 10+400-10+500. Etap II: Realizacja - Remont obwałowania wraz z wymianą infrastruktury energetycznej
- Dostawa produktu leczniczego Atezolizumab rozliczanego w programie lekowym B6.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- LICENCJA NA DOSTĘP DO PLATFORMY DO PROWADZENIA BADAŃ NAUKOWYCH.
- "Dostawa serwera z systemem operacyjnym Windows Serwer"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. I PROJEKTU
- Przedłużenie ważności posiadanych 190 subskrypcji oprogramowania Microsoft 365 Business Premium lub równoważnych na 24 miesiące dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego
- Dostawa oprogramowania z wdrożeniem i szkoleniem administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ropczyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.