Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094833/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00101397/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00288831/01 - Wynik z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a7da1b-b6b6-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051933/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://piwniczna.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl przez kafelek” Wiadomości” kierujący do modułu korespondencja.
12.2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
12.3 Ogólne zasady korzystania z Platformy
12.3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdome-nie Miasta i Gminy Piwniczna -Zdrój https://piwniczna.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl .
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem da-nych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna -Zdrój .
24.2. Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Pan Andrzej Włodarczyk, adres e-mail: inspektor@odo.info.pl;
24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia pu-blicznego
24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania da-nych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RO-DO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 1
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 1 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura kanalizacyjna
I.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z realizacją następujących zadań opisanych poniższej tabeli nr 1 w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową).
Tabela nr 1
Lp. NAZWA ZADANIA SZACOWANA DŁU-GOŚĆ SIECI [m]
Część Nr I Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
I.1 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głębokie. 237,50
I.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierchomla Wielka. 356,00
I.3 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łomnica-Zdrój os. Chowańce. 159,00
I.4 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Zdrojowa. 88,55
1.1 Zadanie Nr I.1. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głębokie.
1. Zakres robót obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Głębokie o długości 237,5 m.
1.1 . zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej, Nowy Sącz tj:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_Nr_I1_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany – Głębokie
Inwestor zrealizował dotychczas 80,5 m sieci kanalizacji sanitarnej zakończone częściowym odbiorem robót budowlanych.
Zakres robót pozostałych do wykonania obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej o długości 237,5 m w zakresie studni: S1 do Sb, S1 do S14, studni S 20 do S 24 oraz studni S 20 do S26:
a) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 160 mm – długość 25,00 m,
b) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm – długość 212,5 m,
c) studzienki kanalizacyjne o średnicy 425 mm – 22 szt.
na działkach nr: 17, 13/5, 14/2, 15/1, 15/2, 15/3, 16, 21/2, 48, 47, 50, 55, 52
w miejscowości Głębokie w gminie Piwniczna-Zdrój.
1.2 Zadanie Nr I.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierchomla Wielka.
1. zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierchomla Wielka o długości 356 m.
1.1 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Zakład Usług Projektowych, Kraków tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I2_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany Wierchomla Wielka
-Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I2_Załącznik nr 2 - Projekt techniczny Wierchomla Wielka
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm o długości 356 m:
a) Kanał „A” o średnicy rury 200 mm – długość 97,4 m,
b) Kanał „B” o średnicy rury 200 mm – długość 113,8 m,
c) Kanał „C” o średnicy rury 200 mm – długość 144,8 m.
1.3 Zadanie Nr I.3 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łomnica-Zdrój os. Chowańce
1 .Zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łomnica-Zdrój os. Chowańce o długości 159 m.
1.1 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Projektowe „WOINSTAL”, Nowy Sącz tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I3_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany Łomnica-Zdrój os. Cho-wańce
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I3_Załącznik nr 2 - Projekt techniczny Łomnica-Zdrój os. Cho-wańce
Inwestor zrealizował dotychczas 428,2 m sieci kanalizacji sanitarnej zakończone częściowym odbiorem robót budowlanych.
Zakres robót pozostałych do wykonania obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej
z przyłączami o długości 159 m w zakresie studni od S10 do S19:
a) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy – 200 mm – długość 127,7 m,
b) przyłącza średnicy 160 mm – długość 31,30 m,
c) studnie betonowe DN 1000 – 9 sztuk.
na dz. Nr. : 1865, 2931/4, 2963/6, 2964/3 2965/2, 2965/5, 3009, 3011/1, 3011/2, w obr. ewid. Łomnica-Zdrój, gmina Piwniczna-Zdrój
1.4 Zadanie Nr I.4 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Zdrojowa.
1. Zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej ul. Zdrojowa
1.1. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez KR- Instal, Kraków tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I4_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany ul. Zdrojowa
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I4_Załącznik nr 2 - Informacja o trybie zatwierdzania projektu ul. Zdrojowa
Zakres robót obejmuje:
a) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm – długość 88,55 m,
b) studnie betonowe DN 1000 mm – 4szt.
na działkach nr 1406, 1856 obr. Piwniczna-Zdrój.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
I.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
I.6 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.
I.7,.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót
I.8.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadza-nia ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty dla Części 1, Części 2 ,Części 3, Części 4, Części 5
- cena,
- okres rękojmi i gwarancji
Lp. Kryterium Maksymalna ilość punktów
w kryterium Waga
1 Cena 60 60
2 Okres rękojmi i gwarancji 40 40
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena”
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Cena 60 C = WP x Cnaj/cof
C – wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku WP- ranga w ocenie tj. 60 pkt. Cnaj - cena najniższa cof – cena oferty badanej
Kryterium – okres rękojmi i gwarancji
1) okres rękojmi i gwarancji liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi i gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rękojmi i gwarancji i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji powyżej 60 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy;
4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi i gwarancji w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) - dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Okres rękojmi i gwarancji 40 R =( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy obliczyć do dwóch miejsc po przecinku
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana
w danym kryterium – 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu – tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium - wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + R
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres rękojmi i gwarancji
19.2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 2
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 2 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura wodno-kanalizacyjna
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z realizacją następujących zadań opisanych w poniższej tabeli nr 1 w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową).
Tabela nr 1
Lp. NAZWA ZADANIA SZACOWANA DŁUGOŚĆ SIECI [m]
Część Nr II Budowa sieci wodociągowej wraz z przejściem pod linią kolejową i drogą krajową oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
II.1 Budowa sieci wodociągowej wraz z przejściem pod linią kolejową i drogą krajową w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Krakowska. -1235,50
II.2 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Krakowska.
235,00
1.1.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przejściem pod linią kolejową i drogą krajową oraz budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna - Zdrój, ul. Krakowska
1.1.1 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę KONCEPT, Rzeszów tj:
- Załącznik nr 4 do_Cz_II_załącznik nr 3 -Projekt techniczny - ul. Krakowska
- Załącznik nr 4 do CZ_II_Zad_II1_Załącznik nr 2 -Projekt budowlany PKP ul. Krakowska
- Załącznik nr 4 do CZ_II_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany ul. Krakowska
Zakres robót obejmuje :
a) sieć wodociągowa o średnicy 110 mm o długości 1 153,5 m,
b) sieć wodociągowa o średnicy zewnętrznej 63 mm o długości 100 m,
c) przewiert sterowany o średnicy 160 mm o długości 36,60 m,
d) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm o długości 235 m,
e) studnie betonowe o średnicy 1000 mm – 10 szt.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
6 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.
7,.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót -
8.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty dla Części 1, Części 2 ,Części 3, Części 4, Części 5
- cena,
- okres rękojmi i gwarancji
Lp. Kryterium Maksymalna ilość punktów
w kryterium Waga
1 Cena 60 60
2 Okres rękojmi i gwarancji 40 40
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena”
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Cena 60 C = WP x Cnaj/cof
C – wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku WP- ranga w ocenie tj. 60 pkt. Cnaj - cena najniższa cof – cena oferty badanej
Kryterium – okres rękojmi i gwarancji
1) okres rękojmi i gwarancji liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi i gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rękojmi i gwarancji i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji powyżej 60 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy;
4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi i gwarancji w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) - dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Okres rękojmi i gwarancji 40 R =( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy obliczyć do dwóch miejsc po przecinku
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana
w danym kryterium – 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu – tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium - wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + R
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres rękojmi i gwarancji
19.2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 3
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 3 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój - infrastruktura wodna
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania opisanego w poniższej tabeli nr 1 w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową).
Tabela nr 1
Lp. NAZWA ZADANIA SZACOWANA DŁUGOŚĆ SIECI [m]
Część Nr III Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój.
4382,00 m
1.1 Zakres robót obejmuje przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój ( szacowana długość sieci [m] - 4382,00 m) wraz z przepięciem wszystkich istniejących przyłączy wodociągowych.- zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez F-Projekt, Nowy Sącz tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 1 - Projekt architektoniczno-budowlany droga krajowa - Łomnica-Zdrój
- Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 2 - Projekt techniczny droga krajowa - Łomnica-Zdrój
- -Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 3 - Projekt techniczny cz.1 Łomnica-Zdrój
- Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 4 - Projekt techniczny cz.2 - Łomnica-Zdrój
Zakres robót obejmuje:
Wykonanie sieci wodociągowej w zakresie przedstawionym w załączniku Nr 3 Projekt techniczny cz.1 - str. 24 CZĘŚĆ RYSUNKOWA PROJEKTU TECHNICZNEGO - arkusz mapowy od arkusza nr 1 do arkusza nr 4 do miejsca oznaczonego różową linią zakres opracowania na arkuszu Nr 4.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
6 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.
7,.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót -
8.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty dla Części 1, Części 2 ,Części 3, Części 4, Części 5
- cena,
- okres rękojmi i gwarancji
Lp. Kryterium Maksymalna ilość punktów
w kryterium Waga
1 Cena 60 60
2 Okres rękojmi i gwarancji 40 40
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena”
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Cena 60 C = WP x Cnaj/cof
C – wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku WP- ranga w ocenie tj. 60 pkt. Cnaj - cena najniższa cof – cena oferty badanej
Kryterium – okres rękojmi i gwarancji
1) okres rękojmi i gwarancji liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi i gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rękojmi i gwarancji i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji powyżej 60 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy;
4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi i gwarancji w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) - dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Okres rękojmi i gwarancji 40 R =( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy obliczyć do dwóch miejsc po przecinku
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana
w danym kryterium – 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu – tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium - wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + R
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres rękojmi i gwarancji
19.2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 4
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 4 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura drogowa
1. Zakres obejmuje
Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
1.2.1.Zakres robót obejmuje: -
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- część IV infrastruktura drogowa- obejmująca:
1.Modernizacja drogi do osiedla Wargulce w Łomnicy-Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz. IV nr 1.1 droga Łomnica-Zdrój Wargulce
2. Modernizacja drogi do osiedla Hanuszów w Piwnicznej-Zdroju – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz .IV nr 1. 2 droga Piwniczna-Zdrój Hanuszów
3. Modernizacja drogi do osiedla Żariki w Zubrzyku - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.3 droga Zubrzyk- Żariki
4. Modernizacja drogi do osiedla Zaczerczyk przez skład drewna w Piwnicznej- Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz. IV nr 1.4 droga Zaczerczyk przez skłąd drewna
5. Modernizacja drogi osiedle Śmigowskie w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.5 droga Śmigowskiego
6. Modernizacja drogi osiedle Pola-Bziniaki w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1. 6 droga Pola-Bziniaki
7. Modernizacja drogi osiedlu Młodów- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.7 droga Młodów
8. Modernizacja drogi osiedle Franczaki w Łomnica- Zdrój - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.8 droga Łomnica Zdrój Franczaki
9. Modernizacja drogi osiedle Latawcowa w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.9 droga Latawcowa
10. Modernizacja drogi osiedle Głębokie nad Źródełkiem- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.10 droga Głębokie nad Źródełkiem
11. Modernizacja drogi osiedle Głębokie do Kuca- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.11 droga Głębokie do Kuca
12. Modernizacja drogi osiedle Głębokie do Kuliga - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.12 droga Głebokie do Kuliga
13. Modernizacja drogi osiedle Błankowa w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1. 13 droga Błankowa
14. Montaż barier energochłonnych N2W3A -według wskazań Inwestora -obręb Gmina Piwniczna -Zdrój - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Cz. IV nr 1.14 bariery energochłonne
1.3. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 1.2.1.1
1.3.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3.2 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
1.3.3 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a pracach modernizacyjnych i przy montaży drogowskazy zgodnie z zatwierdzonym Stałym Projektem Organizacji Ruchu
2.2 Zabezpieczanie terenu budowy oraz jego zabezpieczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami
3 .Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań
4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych ma-teriałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
7. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne
9. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
10 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poru-szanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopusz-czalne spadki.
11.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-ne
d) roboty w zakresie nawierzchni dróg
e) roboty drogowe
f) roboty związane z oznakowaniem drogowym
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
12. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
13. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
14.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2 .Rękojmia i gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45111200 - 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220- 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140 - 2 Roboty drogowe
45100000 –8 Przygotowanie terenu pod budowę
71355000 - 1 Usługi pomiarowe
34928300-1- Bariery ochronne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71355000-1 - Usługi pomiarowe
34928300-1 - Bariery ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty dla Części 1, Części 2 ,Części 3, Części 4, Części 5
- cena,
- okres rękojmi i gwarancji
Lp. Kryterium Maksymalna ilość punktów
w kryterium Waga
1 Cena 60 60
2 Okres rękojmi i gwarancji 40 40
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena”
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Cena 60 C = WP x Cnaj/cof
C – wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku WP- ranga w ocenie tj. 60 pkt. Cnaj - cena najniższa cof – cena oferty badanej
Kryterium – okres rękojmi i gwarancji
1) okres rękojmi i gwarancji liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi i gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rękojmi i gwarancji i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji powyżej 60 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy;
4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi i gwarancji w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) - dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Okres rękojmi i gwarancji 40 R =( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy obliczyć do dwóch miejsc po przecinku
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana
w danym kryterium – 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu – tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium - wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + R
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres rękojmi i gwarancji
19.2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 5
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 5 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura mostowa-
1. Zakres obejmuje
Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
1.2.1.Zakres robót obejmuje: -
Część 5 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura mostowa-
obejmująca:
1.Budowa mostu w trybie zaprojektuj i wybuduj -Kokuszka osiedle Roztoki - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz. V nr 1. 1 PFU Most Kokuszka- Roztoki
2.Budowa mostu w trybie zaprojektuj i wybuduj -Łomnica, osiedle Snice - zgodnie z Załączniki nr 4 em do Cz. V nr 1.2 PFU Łomnica Zdrój, osiedle Snice
3.Budowa mostu na potoku Rogacz osiedle Podbukowiec – zgodnie z:
Załącznikiem nr 4 do cz. V nr 3.1 Projekt Budowlany (PT) Most Podbukowiec,
Załącznikiem nr 4 do Cz. V nr 3.2 Projekt Budowlany (PZT i PAB) Most Podbukowiec
Załącznikiem nr 4 do Cz.V nr 3.3 Projekt Wykonawczy Most Podbukowiec
1.3. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 1.2.1.1
1.3.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3.2 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
1.3.3 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a pracach modernizacyjnych i przy montaży drogowskazy zgodnie z zatwierdzonym Stałym Projektem Organizacji Ruchu
2.2 Zabezpieczanie terenu budowy oraz jego zabezpieczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami
3 .Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań
4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych ma-teriałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
7. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne
9. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
10 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poru-szanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopusz-czalne spadki.
11.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) roboty związane z przebudową i nawierzchnią
c) roboty związane montażem barier drogowych
d) roboty konstrukcyjne
e) roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej
f) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, dróg, wyrównywanie terenu
j) roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
12. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
13. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
14.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2 .Rękojmia i gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45200000–9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu
45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
71355000-1 Usługi pomiarowe
71320000-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i sposób oceny oferty dla Części 1, Części 2 ,Części 3, Części 4, Części 5
- cena,
- okres rękojmi i gwarancji
Lp. Kryterium Maksymalna ilość punktów
w kryterium Waga
1 Cena 60 60
2 Okres rękojmi i gwarancji 40 40
Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
C = WP x Cnaj/cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena”
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Cena 60 C = WP x Cnaj/cof
C – wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku WP- ranga w ocenie tj. 60 pkt. Cnaj - cena najniższa cof – cena oferty badanej
Kryterium – okres rękojmi i gwarancji
1) okres rękojmi i gwarancji liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi i gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rękojmi i gwarancji i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji powyżej 60 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi i gwarancji 60 miesięcy;
4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi i gwarancji w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
(Robliczalna-Rmin) – dzielna
(Rmax-Rmin) - dzielnik
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1 Okres rękojmi i gwarancji 40 R =( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax
R– wartość punktowa, którą należy obliczyć do dwóch miejsc po przecinku
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana
w danym kryterium – 40 pkt.
R min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesięcy
R max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu – tj. 60 miesiące
R obliczana – wartość obliczana w danym kryterium - wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu
Sposób oceny ofert
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
S = C + R
gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres rękojmi i gwarancji
19.2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [ 5 ] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ do: Cześć 1, Część 2, Część 3, Części 4, Cześć 57.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
7.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy.Z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków.Zamawiający informuje, iż projekt umowy, w tym ewentualne treści zmian do umowy określone są w § 27 stanowiący załącznik 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajdujesięw SWZ oraz załącznikach
stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych
znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Bariery ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.