Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020914/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
- 2021/BZP 00027130/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053898 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA PRZYSZKOLNYCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PRZY UL. FABRYCZNEJ 16C W PONIATOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 818272260
1.5.8.) Numer faksu: +48 818272236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.opole-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA PRZYSZKOLNYCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PRZY UL. FABRYCZNEJ 16C W PONIATOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf42f009-87d9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004288/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych Zespołu Szkół przy ul. Fabrycznej 16C w Poniatowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020914/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1846529,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących zadań :a. Wykonanie robót rozbiórkowych;b. Wykonanie robót ziemnych;c. Budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 30x62m;d. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej o wymiarach 15,1x28,1m;e. Budowa bieżni o szerokości 3m o nawierzchni poliuretanowej wokół kompleksu boisk o powierzchni 703,95 m2;f. Budowa rozbiegu skoczni w dal o nawierzchni poliuretanowej –35x 1,32 m; g. Budowa skoczni – 8,00x2,75 m;h. Wykonanie oświetlenia i monitoringu obiektów sportowych – 6 masztów oświetleniowych i 4 kamery;i. Budowa ogrodzenia o wysokości 4m wraz lokalnym montażem piłkochwytów; j. Montaż bram i furtek;k. Wykonanie drenażu odwadniającego z rur drenarskich karbowanych pod obiektami sportowymi;l. Wykonanie przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej drenażu odwadniającego;m. Wykonanie chodników, dojść i opasek z płyt chodnikowych – 457 m2;n. Dostarczenie i montaż wyposażenia: bramki sportowe, kosze do koszykówki, słupki do siatki do siatkówki, trybuny mobilne, ławki dla zawodników rezerwowych, ławko wieszaki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, tablice – regulaminowa i informacyjna;o. Wykonanie ukształtowania terenu i schodów terenowych. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Roboty będą prowadzone na działkach ewid. nr 429/21, 429/27 obr. 01 – Poniatowa, jedn. ewid. 061206_4 – Poniatowa Miasto;b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ;c) W terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu kosztorysu w oparciu o który zostało wyliczone wynagrodzenie Wykonawcy, kosztorys powinien być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej (w szczególności z zestawieniem cen jednostkowych, podsumowaniem pozycji i działów tj. podsumowanie poszczególnych pozycji i działów łącznie z narzutami) oraz przedstawiony zarówno w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) jak i nieedytowalnej (*.pdf);d) Najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) i nieedytowalnej (*.pdf) Harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot Umowy;e) Harmonogram rzeczowo – finansowy musi spełniać następujące wymagania:• Roboty objęte pierwszą fakturą częściową obejmujące zaangażowanie co najmniej 70% wartości umowy brutto powinny być wykonane do dnia 31.08.2021 r.• Roboty objęte fakturą końcową obejmujące pozostały zakres robót do wykonania powinny być wykonane w okresie pozwalającym na zapłatę przez Zamawiającego faktury VAT nie wcześniej niż 3 stycznia 2022 r.f) Wykonawca jest zobowiązany naprawić na własny koszt szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze drogowej i dojazdach do innych budynków, powstałych na skutek prowadzonych prac budowlanych;g) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt naprawić szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze technicznej i budynkach na skutek prowadzonych prac budowlanych;h) Wykonawca jest zobowiązany zorganizować media niezbędne do prowadzenia robót we własnym zakresie i na własny koszt;i) Wykonawca jest obowiązany do przedkładania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosków materiałowych, które winny zawierać dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów technicznych danego wyrobu / urządzenia zgodnie z projektem budowlanym/przepisami. Wnioski materiałowe muszą być podpisane przez kierownika budowy / kierownika robót. Bez podpisu kierownika budowy / robót wnioski nie będą rozpatrywane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wnioski materiałowe muszą być przedkładane na co najmniej 7 dni przed planowanym wbudowaniem / montażem. Po wbudowaniu materiału, wyrobu, urządzenia, załączone do wniosku materiałowego: atesty, deklaracje zgodności, karty techniczne, krajowe deklaracje właściwości użytkowych powinny zawierać zapis „Materiał wbudowano na inwestycji pn. ...............................................”;j) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu po zakończeniu robót geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wspomnianych pkt i) atestów, deklaracji zgodności, kart technicznych, krajowych deklaracji właściwości użytkowych;k) W przypadku rozbieżności parametrów technicznych w dokumentacji technicznej, do wyceny należy przyjąć produkt/urządzenie o parametrach lepszych;l) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie terenu robót i jego zabezpieczenie , w celu zapewnienia bezpieczeństwa dla przyległego terenu szkoły i innych użytkowników.Gwarancja i rękojmia:a) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy. b) Okres rękojmi za wady zostaje zrównany z zaproponowanym w ofercie okresem gwarancji, przy czym minimalny okres wynosi 60 miesięcy.c) Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.d) Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1730169,33
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1913939,84
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1730169,33
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388331644
7.3.3) Ulica: Słoneczna 24a
7.3.4) Miejscowość: Radziejów
7.3.5) Kod pocztowy: 88-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1730169,33
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Dostawa oraz montaż konstrukcji sadowniczej wraz z instalacją nawadniania i instalacją antyprzymrozkową
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.