Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00501111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/11wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ba057f-7c71-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Sukcesywne dostawy owoców i warzyw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 61/ZP/D/ŻYWN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego SUKCESYWNYCH DOSTAW OWOCÓW I WARZYW zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz
w załączniku nr 2 do SWZ (zestawienie cenowe).
NR SPRAWY: 61/ZP/D/ŻYWN/2022
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. Główny przedmiot zamówienia:
CPV – 03200000-3 – Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym „systemem HACCP” (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiono w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SWZ.
5. Artykuły spożywcze będą pochodziły z bieżącej produkcji, z wymaganym okresem przydatności do spożycia oraz będą odpowiadały wymaganiom określonym
w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Dostawy odbywać się będą z sugerowaną częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami jakościowymi, transportowymi
i w opakowaniach, pod rygorem odmowy jej przyjęcia, w przypadku opóźnienia niezgodności z zamówieniem lub warunkami umowy.
7. Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze Zamawiającemu własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w opakowaniach chroniących dostawę przed zniszczeniem.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika zgodnie
z wymogami określonymi w rozdziale IV załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r., str. 1, z późn. zm.), w związku z ustawą z dnia 10.08.2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) oraz zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
9. Niedopuszczalne jest stosowanie opakowań zastępczych do produktów spożywczych.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego w czasie trwania umowy, pobrania próbek „artykułów spożywczych” i ich przebadania na koszt Wykonawcy (oprócz badań, o których mowa w § 3 ust 20 umowy),
we właściwym dla Zamawiającego laboratorium akredytowanym, w celu określenia zgodności z normami jakościowymi i handlowymi dostarczanych artykułów przez uprawniony organ (np. Inspektora Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej, zwany dalej „WOMP”, Inspektora Wojewódzkiej Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, zwany dalej „WIJHARS”, czy uprawnionego rzeczoznawcę). Strony mają prawo uczestnictwa podczas pobierania prób.
11. Dla określenia jakości odbieranych artykułów spożywczych Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli podmiotu zaopatrującego przez właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora WOMP,
w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych
do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń, urządzeń
i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towaru oraz w zakresie stosowania
i funkcjonowania wdrożonego systemu HACCP.
12. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży aktualne świadectwa jakości wystawione przez WIJHARS lub akredytowane laboratorium lub laboratorium spełniające wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025, artykułów spożywczych objętych niniejszą umową.
13. Dostawa „artykułów spożywczych” odbywać się będzie ubezpieczonym
i specjalistycznym transportem, do magazynu Zamawiającego ul. Dwernickiego 1,
85-915 Bydgoszcz oraz do magazynu znajdującego się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Gdańskiej 147, 85-915 Bydgoszcz.
14. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170678,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170678,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170678,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792673203
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MAGER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170678,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją Zad.: "Modernizacja DW w zakresie wyeliminowania miejsc niebezpiecznych - (...)- Rozbudowa DW nr 254, polegająca na budowie ronda (...)
- Odnowa nawierzchni DW Nr 270 na odc. Milżyn - Skaszyn od km 18+250 do km 21+500 dł. 3,250 km
- "Usługa - przegląd, konserwacja, czyszczenie z dezynfekcją wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Wznowienie granic pasa drogi wojewódzkiej nr 560 relacji Brodnica - Rypin - Sierpc - Bielsk.
- "Wykonanie modernizacji oświetlenia areny głównej Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w tym dostawy wraz z montażem oświetlenia".
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawa żywności
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawy warzyw i owoców świeżych ZP 6/2025
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.