Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00309920/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2910S na odcinku Przyszowice - Chudów – odcinek I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 234 31 62
1.5.8.) Numer faksu: 32 234 06 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2910S na odcinku Przyszowice - Chudów – odcinek I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eaf776f-59a8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002017/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2910S na odcinku Przyszowice - Chudów" - odcinek I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309920/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DI/3421/29/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76370,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zgodnie z dokumentacją oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2910S na odcinku Przyszowice – Chudów” w zakres którego wchodzi przebudowa drogi powiatowej Nr 2910S w km 0+000,00- 0+830,00 na terenie miejscowości Przyszowice obejmującego wykonanie prac z zakresu branży drogowej z odwodnieniem, a w szczególności:
- budowę ścieżki pieszo-rowerowej
- wymiana konstrukcji jezdni drogowej
- umocnienie wylotu kanalizacji do rowu
- przesunięcie hydrantów
- zamiana hydrantu z nadziemnego na podziemny
- wykonanie elementów BRD.
Przy czym rzeczywisty początek prac znajduje się ( jadąc od drogi wojewódzkiej
Nr 921 ul. Gierałtowicka w Przyszowicach)
- w km 0+009,49 (strona lewa) – zgodnie z granicą nieruchomości Nr 196 – dla robót budowlanych
- w km 0+026,07 (strona prawa) – za granicą nieruchomości Nr 195 – dla robót nawierzchniowych (bitumicznych).
3.2. Zakres prac związanych z odwodnieniem obejmuje w szczególności:
- wymianę wpustów i przykanalików kanalizacji deszczowej
- odtworzenie fragmentu kanalizacji
- remont istniejącej kanalizacji
- budowa kanalizacji deszczowej.
3.3. W zakres zadania wchodzi również budowa kanału technologicznego w km 0+040 – 0+830 w postaci kanalizacji kablowej typu KTu (rys. 2) wykonanej z:
- 1 rury osłonowej typu HDPE Ø 110/6,3
- 3 rur światłowodowych typu RHDPE Ø 40/3,7
- 1 prefabrykowanej wiązki mikrorur np. 7x Ø 10 (Ø 40/3,4).
3.4. Celem realizacji inwestycji jest:
- poprawa systemu odwodnienia poprzez odtworzenie, remont i regulację kanalizacji deszczowej
- oddzielenie ruchu pieszo-rowerowego od ruchu samochodowego
- poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w szczególności pieszych i rowerzystów
- zapewnienie właściwej nośności i trwałości konstrukcji drogowej.
3.5. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zakres planowanych robót w ramach niniejszego zamówienia realizowany będzie zgodnie z pozwoleniem na budowę Nr 1195/21 z dnia 18.11.2021 r.
5. Nadzór będzie pełniony w branży drogowej.
6. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dotyczyć będzie etapu realizacji inwestycji oraz etapu po zakończeniu realizacji inwestycji – w okresie gwarancji obowiązującej 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Ostateczny okres gwarancji uzależniony jest od okresu wskazanego przez wybranego Wykonawcę w złożonej ofercie przetargowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67035,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKYSTONE Sebastian Dziedzic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443143492
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 4
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.