eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczycePrzebudowa kotłowni w budynku Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Młp.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053964 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni w budynku Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Młp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17/2228900

1.5.8.) Numer faksu: 17/2228571

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spropczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.spropczyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kotłowni w budynku Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Młp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f13064-905b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001168/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa kotłowni w budynku Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Młp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024087/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 871625,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię gazowo – olejową w szpitalu Powiatowym w Sędziszowie Młp. wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w tm m.in. wykonanie - kotłowni gazowej,- kotłowni olejowej,- remontu istniejącej instalacji solarnej,- instalacji gazowej,- instalacji elektrycznej,- instalacji fotowoltaicznej Prace należy wykonywać na podstawie projektu budowlanego zamiennego oraz projektu wykonawczego - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Młp., oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przychodni na pomieszczenia Szpitala Powiatowego wraz z urządzeniami budowlanymi, zagospodarowaniem terenu, budowa przyłącza wodociągowego oraz deszczówki z przełożeniem podziemnej infrastruktury technicznej - w zakresie wymagającym ponownych uzgodnień tj. uzgodnienia p.poż w związku z przebudową kotłowni oraz budową instalacji fotowoltaicznej i instalacji gazowych pomp ciepła w szpitalu w Sędziszowie Młp. w ramach zadania: „Zwiększenie efektywności gospodarki energetycznej budynku Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Młp.” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „INWEST” L. Kaczmarczyk spółka jawna, ul. Wojska polskiego 3, 39-300 Mielec. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty ogólnobudowlane związane z przebudową kotłowni,b) kotłownia gazowa,- kotłownia gazowa wraz z rezerwowym źródłem ciepła- przygotowanie ciepłej wody użytkowej,- instalacja wodno – kanalizacyjna,- odprowadzenie spalin,- wentylacja nawiewna,c) instalacja gazowa,- instalacja gazowa doprowadzająca gaz do kotłowni,- ASBiG,d) instalacja olejowa wraz z magazynem oleju,- instalacja olejowa,- magazyn oleju,e) remont istniejącej instalacji solarnej,f) instalacje elektryczne,- instalacja elektryczna, - instalacja alarmowa,- zdalny nadzór pracy kotłowni i obiegów grzewczych,- obwody sterownicze- dotykowa ochrona przeciwporażeniowa,- ochrona od przepięć atmosferycznych i łączeniowych,g) instalacja fotowoltaiczna,h) roboty towarzyszące,i) serwis i konserwacja.Zakres zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do swz) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do siwz). UWAGA: Z uwagi na to, iż dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót a realizacja zadania jest etapowana Zamawiający wskazuje, że zakres zamówienia objęty niniejszym postępowaniem został określony szczegółowo w dokumencie ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT, który jest częścią dokumentacji projektowej i wskazuje pozycje z projektu budowlanego i projektów wykonawczych, które obejmują przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar robót dotyczy zakresu robót objętego niniejszym zamówieniem. Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót a realizacja zadania jest etapowana, Zamawiający stwierdza, że przedmiotowy zakres robót jest określony w niżej wymienionych dokumentach:Projekt budowlany zamienny:- branża architektoniczna- branża konstrukcyjna- kotłownia i kogeneracja wraz z instalacją gazową- instalacja fotowoltaiczna - branża elektrycznaProjekt wykonawczy:- branża architektoniczna- branża konstrukcyjna- kotłownia i kogeneracja wraz z instalacją gazową (wytyczne remontu istniejącej instalacji solarnej)- instalacja fotowoltaiczna - branża elektryczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789660

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1228032

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789660

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: V-ZIS KUSEK Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172038820

7.3.3) Ulica: Chorzelów 24

7.3.4) Miejscowość: Chorzelów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-331

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789660,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.