eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUsługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024



Ogłoszenie z dnia 2025-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1023219

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f8dc9ed-b5f8-43f9-b7de-18b8a0421c5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 110/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją, opisem przedmiotu zamówienia, zakresem usług oraz warunkach określonych w Projektowanych Warunkach Umowy.
►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje naprawy następujących autobusów:
 AUTOSAN A 10-10 T - rok prod. 2019,
 AUTOSAN A 10-10 T.07.01 LIDER 3 - rok prod. 2007,
 AUTOSAN A 10-10 T.07.01 LIDER MINI - rok prod. 2006, 2007,
 AUTOSAN A1010T.C01-01.02A - rok prod. 2019,
 MAN B.2007.46.006 LION’S COACH - rok prod. 2017,
 MAN R-07 B.2007.46.006 LION’S COACH - rok prod. 2016, 2017,
 SOLBUS C 10.5 - rok prod. 2005,
 AUTOSAN H-9-20.41 - rok prod. 1996,
 MAN R-07 B.2007.46.006 LION’S COACH – rok prod. 2015.
►Odbiorcy usług:
 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Grudziądzu, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz,
 Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa,
 Jednostka Wojkowa 1109, ul. Hallera 60, 86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa 3537, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
 Jednostka Wojskowa 3136, Al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno.
►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych niesprawności oraz usterek autobusów i potrzeb Zamawiającego. Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia za rok 2025/2026.
►Z przedmiotu zamówienia wyłączone są okresowe badania techniczne oraz przeglądy techniczne autobusów będących na gwarancji producenta (nie dotyczy to Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego autobusu).
► Zakres wykonania usługi obejmuje:
 wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania autobusów, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu autobusów objętych przedmiotem zamówienia,
 wykonanie napraw bieżących,
 wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w autobusie,
 utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami w tym zakresie obowiązującymi,
 montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
 Wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie,
 holowanie autobusu (o ile dotyczy z uwagi na stan techniczny pojazdu) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych,
 holowanie autobusu do Jednostek Wojskowych w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie oraz Brodnicy z warsztatu Wykonawcy w przypadku stwierdzenia faktu przekroczenia kosztów naprawy pojazdu w odniesieniu do wartości pojazdu lub po dokonanej weryfikacji przekroczenia spisu i wyceny podzespołów/części wymaganych do usunięcia niesprawności autobusu wynikających z kosztorysu.
► Wykonawca jest zobowiązany:
 posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej autobusów zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta marki danego autobusu,
 dysponować / posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną autobusów, który został przeszkolony w danym zakresie lub/i posiadającym doświadczenie w przedmiocie zamówienia,
 dysponować / posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczność działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych autobusów Zamawiającego.
► Wykonana usługa przez Wykonawcę musi zapewniać Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze autobusów - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę, osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50113100-1 - Usługi w zakresie napraw autobusów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203811,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203811,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203811,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8792736748

7.3.3) Ulica: Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakres przedmiotu umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień w okresie trwania umowy przez okres 24-miesięcy od dnia podpisania umowy, maksymalnie do 31.12.2026 r.
Maksymalna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację wynosi ogółem: 520 000,00 zł, w tym: rok 2025 - 260 000,00 zł brutto, rok 2026 - 260 000,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.