Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428976/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00432462/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WŁOSIEŃ 207 - III ETAP ZAGOSPODAROWANIE TERENU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Platerówka, 20
1.5.2.) Miejscowość: Platerówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-816
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 0757221690
1.5.8.) Numer faksu: 0757241185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaplaterowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ugplaterowka.nv.p1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WŁOSIEŃ 207 - III ETAP ZAGOSPODAROWANIE TERENU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed02f198-5f62-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005262/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej we Włosieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428976/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283040,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu wokół budynku Szkoły Podstawowej Włosień 207 (ETAP III), w granicach działki nr 581/4, obr. 0004 Włosień.
Przewidywany zakres prac obejmuje:
rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych (asfaltowej, betonowej i szutrowej) o łącznej powierzchni ok. 630 m2 i wykonanie utwardzeń z kostki betonowej (777 m2);
budowa projektowanego dojazdu, ciągu pieszego i 10 miejsc parkingowych;
remont istniejących murów oporowych;
naprawa i uzupełnienie istniejącego ogrodzenia terenu na odcinkach granic działki z terenami ogólnodostępnymi (154,50 mb.),
wymiana 1 istniejącej bramy wjazdowej na granicy z działką drogową nr 578 – brama szer. 4,00 m dwuskrzydłowa, rozwierna, skrzydła wykonane z siatki metalowej w ramach.
montaż projektowanej furtki wejściowej o szer. 1,00 m - przy głównej bramie wjazdowej (wjazd z działki drogowej nr 582)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283040,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283040,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALARSTWO-MURARSTWO-DEKARSTWO BOGDAN REMEZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131510785
7.3.3) Ulica: ŻOŁNIERSKA 4
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALARSTWO-MURARSTWO-DEKARSTWO Bogdan Remez
jakie przetargi wygrała firma
MALARSTWO-MURARSTWO-DEKARSTWO Bogdan Remez
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283040,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- Zielona transformacja transportu w Bukownie
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - naprawa nawierzchni i chodników
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Śniadówka
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.