Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
- 2022/BZP 00415014/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00429123/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2024/BZP 00011530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stacja kultury-adaptacja dworca kolejowego w Pyskowicach celem aktywacji gospodarczej, kulturalnej i społecznej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stacja kultury-adaptacja dworca kolejowego w Pyskowicach celem aktywacji gospodarczej, kulturalnej i społecznej – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94294b8b-5124-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002618/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Stacja kultury-adaptacja dworca kolejowego w Pyskowicach celem aktywacji gospodarczej, kulturalnej i społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020 dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna , dla działania: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych , dla poddziałania: 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. Projekt pn: ”Termomodernizacja byłego dworca kolejowego w Pyskowicach”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.027.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac budowlanych mających na celu ukończenie budowy oraz wyposażenie obiektu zakończone oddaniem do użytkowania budynku byłego dworca kolejowego jako „Stacji Kultury” – w dokumentacji projektowej określone jako etapy II i III.
2. Zakres zamówienia:
• Rozbiórka budynku w osiach 1-2,
• Pogłębienie piwnic z podbiciem fundamentów budynku w osiach 2-3 (pod częścią istniejącego budynku), wykonanie i wyposażenie sanitariatów i zaplecza w tej części piwnic,
• Rozbiórka pozostałości fundamentów przybudówki w osiach B’ – C,
• Renowacja istniejących elewacji – usunięcie starych powłok malarskich oraz zabrudzeń środowiskowych, uzupełnienie ubytków cegłą pełną, wypełnienie spoin, impregnacja elewacji (hydrofobizacja),
• Dobudowa budynku w osiach 1-2 nawiązującego do istniejącego w osiach 2 – 6,
• Dobudowa przeszklonego przedsionka w osiach B’ – C wraz z podjazdem,
• Montaż windy,
• Montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• Montaż mobilnych ścianek akustycznych – 2 szt.,
• zakup krzeseł przeznaczonych do Sali widowiskowej 150 szt.
• Uzyskanie zezwolenia na użytkowanie budynku,
Szczegółowy zakres robót określają:
• Dokumentacja projektowa: Stacja Kultury - adaptacja dworca kolejowego w Pyskowicach celem aktywacji gospodarczej, kulturalnej i społecznej stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ z zastrzeżeniem wydzielonego etapu prac (tj. etap II i III) oraz informacji zawartych przez Zamawiającego w zał nr 8 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWIOR) stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ
• Załącznik nr 8 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34953000-2 - Rampy wejściowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
43124100-9 - Drenaże
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6695000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6936553,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6695000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milimex S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6430009892
7.3.3) Ulica: Olimpijska 7
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych (wykonawcy jeszcze nieznani)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6695000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
więcej: Rampy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.