Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299378/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00305929/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00315263/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/41/2021 Zakup sprzętu multimedialnego dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5250801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/41/2021 Zakup sprzętu multimedialnego dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e68831e9-535a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sprzęt multimedialny (RTV, projektory, tablice interaktywne ,odbiorniki TV, rejestratory i odtwarzacze AV, nagłośnienia, aparaty fotograficzne, kamery, projektory multimedialne, ekrany projekcyjne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków informację o nazwie projektu lub programu ujęto w INFORMACJACH DODATKOWYCH.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299378/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/41/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1, pn.: Zakup systemu audio video do sal WW Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznych.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 1: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść, zamontować i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzić szkolenie z zakresu przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszego niż dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 278264,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2, pn.: Zakup zestawu 24 odbiorników wraz z 1 nadajnikiem oraz walizką transportowo-ładującą.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 2: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
4.5.5.) Wartość części: 8130 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3, pn.: Zakup aparatu fotograficznego z obiektywem dla Studenckiej Telewizji Seta TV.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 3: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwanaście [ 12 ] miesięcy i nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć i wnieść, przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4, pn.: Zakup głośników dla Centrum Wsparcia Psychologiczno-Terapeutycznego.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 4: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342412-3 - Głośniki
4.5.5.) Wartość części: 406,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5, pn.: Zakup projektora multimedialnego dla Centrum Wsparcia Psychologiczno-Terapeutycznego.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 5: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6, pn.: Zakup ekranu projekcyjnego dla Centrum Wsparcia Psychologiczno-Terapeutycznego.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 6: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 7, pn.: Zakup projektora multimedialnego dla Oddziału Klinicznego Ginekologii i Położnictwa.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1G do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 7:
- na projektor – trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy;
- na lampę – dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące lub jeden tysiąc [ 1 000 ] godzin.
3. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
4. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 2900,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 8, pn.: Zakup Tablicy Interaktywnej dla Oddziału Klinicznego Ginekologii i Położnictwa.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1H do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 8: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 9, pn.: Zakup nagłośnienia sali wykładowej wraz z montażemdla Oddziału Klinicznego Ginekologii i Położnictwa.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1I do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 9: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 10, pn.: Zakup i montaż monitora wraz z uchwytem dla Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1J do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 10: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące i nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć, wnieść i zainstalować (skonfigurować) przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowe skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie siedmiu [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 2764,23 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 11, pn.: Zakup 5 projektorów multimedialnych do sal dydaktycznych Wydziału Nauk Społecznych.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1K do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 11:
-na projektor - nie krótszy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy i nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy.
-na lampę - dwanaście [ 12 ] miesięcy lub jeden tysiąc [ 1 000 ] godzin
3. Wskazany okres gwarancji na projektor odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć i wnieść, przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowe skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie siedmiu [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 8943,09 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 12, pn.: Zakup rzutnika dla Kliniki Chirurgii Instytutu Nauk Medycznych.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1L do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 12: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy i nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć i wnieść, przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 2439,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 13, pn.: Zakup rzutnika dla Biura Dydaktyki i Spraw Studenckich.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1Ł do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 13:
-na projektor – trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy;
-na lampę – dwanaście [ 12 ] miesięcy lub jeden tysiąc [ 1 000 ] godzin.
3. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
4. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć i wnieść, przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż trzy [ 3 ] dni kalendarzowe. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż trzy [ 3 ] dni kalendarzowe skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie trzech [ 3 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 2113,82 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 14, pn.: Zakup 3 projektorów multimedialnych dla Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1M do Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Długość okresu gwarancji wynosi w części nr 14: na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy i nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy.
3. Wskazany okres gwarancji odnosi się do kryterium oceny ofert.
4. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia protokołu odbioru dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.
5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć i wnieść, przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie realizacji zamówienia.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w sekcji "Okres realizacji zamówienia" jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, ale nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. Wskazanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował, że wykona przedmiot zamówienia w terminie czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 6910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133844103
7.3.3) Ulica: Wieniawskiego
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-330
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.12.2021 r. do godz. 10:00, w niniejszej części przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Opolu.
- TP.D.BO.63.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii
- TP.D.AS.59.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Zakup wraz z dostawą mięsa dla potrzeb Kuchni Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu (z podziałem na 2 zadania)
- Zakup aktualizacji posiadanego oprogramowania TRBOnet Enterprise i TRBOnet Watch firmy Neocom do najnowszych wersji na potrzeby KWP w Opolu i podległych jednostek i jej uruchomienie.
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- "Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim w 2025 r."
- Dostawa projektora laserowego wraz z obiektywami
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Chrzanowie
- Zakup i dostawa projektorów multimedialnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach na rok 2025.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.