Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00523063/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411102917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4B
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 529-68-34
1.5.8.) Numer faksu: 65 529-68-09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.tyczynska@powiat-leszczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-leszczynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_leszczynski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411103510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zdp.leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.leszno.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411104158
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 4B
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 529-68-38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprleszno.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c3dfcf9-8dbb-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062099/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.VI.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139391,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne w okresie 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151921,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436807,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151921,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA CLEAN s.r.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: CZ09117164
7.3.3) Ulica: Zatisi 810/1
7.3.4) Miejscowość: Ostrava
7.3.5) Kod pocztowy: 709 00
7.3.7.) Kraj: Republika Czeska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151921,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Demontaż, dostawa i montaż opraw oświetleniowych II
- NAPRAWA USZKODZEŃ WIĘŹBY DACHOWEJ BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO UL. GEN. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 4-6, 64 - 100 LESZNO,
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie
- Zakup samochodu ciężarowego
- Rozbudowa z przebudową drogi powiatowej nr 4767P na odcinku Osieczna- Goniembice
- Przebudowa ulicy Stefana Batorego i ulicy Piaskowej w Lesznie
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOZÓR MIENIA, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI, OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW I MIENIA NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ INNE PRACE GOSPODARCZE - IV POSTĘPOWANIE
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w budynkach i na placach Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu oraz na terenie przyległym, w okresie 12 miesięcy
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół wybranych obiektów w jednostkach prokuratur okręgu zamojskiego na rok 2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcjach Zamiejscowych KOWR OT w Szczecinie oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie w 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.