Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120453/01 - Wynik z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostak Sektora Finansów Publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-000-02-99
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Śmiłowskiego 15
1.11.4.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.11.5.) Kod pocztowy: 41-100
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mpgkim.com.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90dfa28a-8802-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych
1.1.13 Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mpgkim.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane poniżej:
3.1. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Prowadzącym postępowanie w pozostałych obszarach.
3.2. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:
a. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• każdy program który służy do otwierania protokołów HTTPS z włączonym Java Script
b. Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
• program umożliwiający otwarcie dokumentów edytowalnych w formacie .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .ods.
• program umożliwiający otwarcie dokumentów w formacie .pdf.
• program umożliwiający otwarcie plików skompresowanych .7zip lub .zip.
c. Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.)
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
3.3. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych:
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonanie danej czynności przez Wykonawcę na Platformie,
3.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 50 MB
3.5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonanie danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Ślaskich przy ul. Jana Pawła II 10;
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 82
3. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15 KRS: 0000096696 nr tel. 32 766 0 00 e-mail: mpgkim@mpgkim.com.pl na podstawie umowy na: Świadczenie usług w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem Gminy Siemianowice Śląskie z dnia 08.12.2017r. oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 23.05.2018r.
4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych (znak sprawy: ZP-MPGKiM/3/II/2022)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-MPGKiM/3/II/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Część I – Zadanie I – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych
Zakres prac obejmuje
Wymianę stolarki okiennej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz montaż nawietrzaków okiennych w budynkach znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w ilości 411,57 m2, na co składa się wymiana stolarki okiennej w mieszkaniach 372,39 m2, wymiana stolarki okiennej w mieszkaniach (okna łukowe) 17,61 m2 wymiana stolarki na klatkach schodowych 17,03 m2, wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych 4,54 m2 (okna łukowe).
Uwaga: Wymiary z wykazu stolarki do wymiany (załącznik do przetargu) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawiera:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 4a do SWZ- STWiORB)
Zakres i rodzaj robót budowlanych:
- pomiar okien,
- demontaż starych drewnianych bądź zużytych okien z PCV, drzwi balkonowych i parapetów wraz z ich wywozem i utylizacją,
- w razie konieczności przywrócenie otworu do pierwotnego wymiaru,
-montaż wraz z regulacją nowych okien, drzwi balkonowych i parapetów zewnętrznych z blach powlekanych, a wewnętrznych z PCV, przy zastosowaniu uchwytów stalowych ocynkowanych oraz kotew stalowych ocynkowanych odpowiednich do typu okien dostarczonych przez producenta okien,
- uzupełnienie murów pod parapetami cegłą na zaprawie cementowo - wapiennej,
- uszczelnienie okien i parapetów pianką montażową poliuretanową,
- uszczelnienie styku parapetów zewnętrznych, wewnętrznych z ramami okiennych silikonem odpornym na zewnętrzne warunki atmosferyczne,
- obrobienie okien-kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów okiennych oraz tynków pod parapetami,
- uzupełnienie ubytków parapetów zewnętrznych betonowych,
- malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku,
- w przypadku gdy wymiana stolarki okiennej odbywać się będzie w budynku, który jest ocieplony należy uzupełnić ościeża zewnętrzne w styropianie (w przypadku gdy zostanie naruszony) oraz wyprawę elewacyjną wraz z malowaniem w kolorze jakim jest dana elewacja czy ościeża,
- sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
2.1. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Prowadzący postępowanie, poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2.2. Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:
K = K1 + K2
gdzie:
K – liczba punktów przyznanych ofercie,
K1 – liczba punktów przyznanych w kryterium cena,
K2 – liczba punktów przyznanych w kryterium wysokość karty umownej
2.3. W trakcie składania ofert kolejnym ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
2.3.1. za kryterium cena (K1)
K1 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 60%
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe
Cmin – cena minimalna wśród ważnych ofert
Cn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n
2.3.2. za kryterium wysokość kary umownej, punkty będą przyznane w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wysokości kary umownej wyższej niż minimalna wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy wynoszącej 0,4 % wynagrodzenia brutto – za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu umownego.
Wykonawca z tego tytułu uzyska odpowiednio:
0 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,5 %
20 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,6 %
40 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,7 % i większą
Dotyczy postanowień zawartych w § 8 ust. 2 lit. a) umowy.
Wykonawca winien wpisać wysokość kary umownej w Formularzu Ofertowym (Dodatek nr 1a/1b/ do SWZ). Wysokość kary umownej winna być podana przez Wykonawcę z dokładnością do 1 (jednego) miejsca po przecinku. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wysokości kary umownej z dokładnością inną (2 miejsca po przecinku i więcej) niż wymagana Prowadzący postępowanie odrzuci każdą kolejną cyfrę i przydzieli punkty j/w.
3. W przypadku braku złożonej deklaracji kary umownej w formularzu ofertowym Prowadzący postępowanie przyjmie, jako podstawę do oceny, najniższy wymiar kary, a oferta otrzyma „0” punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca wpisze w Formularzu Ofertowym (Dodatek nr 1a/1b do SWZ) wysokość kary umownej niższą niż 0,4% Prowadzący postępowanie odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.
3.1. Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zadanie II – Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych
45000000-7 Roboty budowlane
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
Zakres prac obejmuje:
Wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie.
1. Drzwi wejściowe do mieszkań wewnątrz klatkowe – 34 sztuki,
2. Drzwi pokojowe – 1 sztuka,
3. Drzwi drewniane wejściowe do klatki schodowej 1 lub 2 skrzydłowe z naświetlem – 37,45 m2
4. Drzwi metalowe (aluminium ciepłe) wejściowe do klatki schodowej 1 skrzydłowe z naświetlem – 12,15m2
Uwaga: Wymiary z wykazu stolarki do wymiany (załącznika do przetargu) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają:
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 4b do SWZ- STWiORB)
Zakres i rodzaj robót budowlanych:
- pomiar drzwi,
- demontaż starych drzwi wraz z ich wywozem i utylizacją,
-montaż nowych drzwi z dostosowaniem otworu, z wykonaniem robót murowych, wykonaniem nowego sklepienia drzwiowego, podkuciem posadzki pod próg drzwiowy,
- uszczelnienie drzwi pianką montażową poliuretanową,
- obrobienie drzwi-kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów drzwiowych,
- malowanie ościeży wewnętrznych,
- malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku,
- sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót,
- w drzwiach frontowych, w których przewidziany jest elektrozaczep, a nie ma instalacji domofonowej należy zabezpieczyć kabel do domofonu,
- przypadku montażu drzwi w budynku gdzie jest instalacja domofonowa Wykonawca zobowiązany jest rozpiąć przewód domofonowy i po montażu drzwi spiąć z nowym elektrozaczepem wraz z zamurowaniem przewodu w ścianie.
3. Na przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-ej oraz 2-ej Wykonawca udzieli Prowadzącemu postępowanie gwarancję na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
2.1. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Prowadzący postępowanie, poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2.2. Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:
K = K1 + K2
gdzie:
K – liczba punktów przyznanych ofercie,
K1 – liczba punktów przyznanych w kryterium cena,
K2 – liczba punktów przyznanych w kryterium wysokość karty umownej
2.3. W trakcie składania ofert kolejnym ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
2.3.1. za kryterium cena (K1)
K1 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 60%
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe
Cmin – cena minimalna wśród ważnych ofert
Cn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n
2.3.2. za kryterium wysokość kary umownej, punkty będą przyznane w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wysokości kary umownej wyższej niż minimalna wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy wynoszącej 0,4 % wynagrodzenia brutto – za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu umownego.
Wykonawca z tego tytułu uzyska odpowiednio:
0 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,5 %
20 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,6 %
40 punktów – za zadeklarowaną karę umowną w wysokości 0,7 % i większą
Dotyczy postanowień zawartych w § 8 ust. 2 lit. a) umowy.
Wykonawca winien wpisać wysokość kary umownej w Formularzu Ofertowym (Dodatek nr 1a/1b/ do SWZ). Wysokość kary umownej winna być podana przez Wykonawcę z dokładnością do 1 (jednego) miejsca po przecinku. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wysokości kary umownej z dokładnością inną (2 miejsca po przecinku i więcej) niż wymagana Prowadzący postępowanie odrzuci każdą kolejną cyfrę i przydzieli punkty j/w.
3. W przypadku braku złożonej deklaracji kary umownej w formularzu ofertowym Prowadzący postępowanie przyjmie, jako podstawę do oceny, najniższy wymiar kary, a oferta otrzyma „0” punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca wpisze w Formularzu Ofertowym (Dodatek nr 1a/1b do SWZ) wysokość kary umownej niższą niż 0,4% Prowadzący postępowanie odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.
3.1. Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. spełniają następujące warunki dotyczące:
W odniesieniu do części 1-ej postępowania:
1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 150.000,00 zł
1.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
Uwaga:
– jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
– w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w „Wykazie wykonanych robót budowlanych” wyodrębnić rodzajowo i kubaturowo roboty, o których mowa powyżej,
- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w Rozdziale XIX SWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2020r. poz.1333 z późn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. Poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
W odniesieniu do części 2-ej postępowania:
1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 150.000,00 zł
1.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
Uwaga:
– jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
– w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w „Wykazie wykonanych robót budowlanych” wyodrębnić rodzajowo i kubaturowo roboty, o których mowa powyżej,
- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w rozdziale XIX SWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2020r. poz.1333 z późn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. Poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 104 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W odniesieniu do części 1-ej postępowania:
1. Opłacona polisa, z której wynika iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 150.000,00 zł
2.Wykaz, z którego wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. Wykaz, z którego wynika, że wykonawca dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2020r. poz.1333 z późn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. Poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W odniesieniu do części 2-ej postępowania:
1. Opłacona polisa, z której wynika iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 150.000,00 zł
2. Wykaz, z którego wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. Wykaz, z którego wynika, że wykonawca dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2020r. poz.1333 z późn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. Poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości:dla części I – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
dla części II – 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019r. , poz 310, 938, 1572).
4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium:
a). przelew na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert
5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP-MPGKiM/3/II/2022”Wymiana stolarki okiennej
i drzwiowej w lokalach mieszkalnych w odniesieniu do części………. postępowania
6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie przechowuje na rachunku bankowym.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 Rozdziału XV. SWZ , wykonawca przekazuje prowadzącemu postępowanie oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo składa się w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa lub w postaci elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego
z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały zawarte w Dodatku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal UZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.