Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264694/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00273835/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowej oficyny
dworskiej, wchodzącej w skład zespołu dworsko-parkowego Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385557023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnolas 36
1.5.2.) Miejscowość: Policzna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumkochanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cyfrowyczarnolas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d1628ea-418b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowej oficynydworskiej, wchodzącej w skład zespołu dworsko-parkowego Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d1628ea-418b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193717/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Konserwacja, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowej oficyny dworskiej, wchodzącej w skład zespołu dworsko-parkowego Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn.: „Konserwacja i adaptacja zabytkowej oficyny dworskiej, wchodzącej w skład zespołu dworsko – parkowego Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku Działania 5.3 Dziedzictwo kulturowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264694/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przebudowa;
2) Konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianej,
zabytkowej oficyny dworskiej, wchodzącej w skład zespołu dworsko-parkowego Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie
2. Zakres robót:
1) Rozbiórka:
a) Demontaż i rozbiórka posadzki wraz z utylizacją;
b) Demontaż istniejącej posadzki na stropie nad parterem;
c) Demontaż istniejącego pokrycia dachowego;
d) Demontaż istniejących rynien i rur spustowych;
e) Demontaż istniejącej stolarki wewnętrznej i zewnętrznej;
f) Rozbiórka istniejących ścian wewnętrznych.
2) Remont:
a) Wykonanie nowej posadzki na parterze - wentylowanej;
b) Wykonanie nowej posadzki na parterze - niewentylowanej;
c) Wykonanie nowej posadzki na I piętrze;
d) Oczyszczenie, uzupełnieni i impregnacja istniejących ścian drewnianych;
e) Oczyszczenie i impregnacja istniejących belek stropowych;
f) Wykonanie nowego wykończenia ścian z kraty z łat drewnianych wypełnionych gliną;
g) Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych z cegły pełnej;
h) Montaż nowych ścianek działowych w systemie suchej zabudowy z obudową z deski szalunkowej;
i) Wykonanie malowania ścian wewnętrznych i zewnętrznych farbą krzemianową;
j) Montaż nowej stolarki wewnętrznej i zewnętrznej;
k) Montaż nowej więźby dachowej (zwiększenie kąta połaci dachu);
l) Pokrycie dachu gontem;
m) Odkrycie, oczyszczenie, uzupełnienie istniejących ścian fundamentowych;
n) Wykonanie nowego tarasu zewnętrznego;
o) Rozbudowa istniejącego komina butelkowego;
p) Naprawa istniejących schodów zewnętrznych.
3) Sprzątnięcie placu budowy.
4) Wykonanie 30 badań dendrochronologicznych.
5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich odbiorów i pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1345483,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1781232,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1345483,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORPORACJA BUDOWLANA „DARCO” DARIUSZ ŻAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481316588
7.3.3) Ulica: Garbarska 53
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
jakie przetargi wygrała firma
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1345483,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.