Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00541859/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
- 2023/BZP 00555634/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karlino
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karlino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karlino@karlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.karlino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0689a378-94e1-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty w Karlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-154-59-97
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traugutta 2
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 533027482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spkarlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkarlino.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Daszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszewo 56
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 604629090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.plichta@sp-daszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spdaszewo.edupage.org/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Karścinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karścino 18
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 535986083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.maciejewski@spkarscino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spkarscino.superszkolna.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Karwinie im. Macieja Rataja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karwin 23
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 535989675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kruszyna@spkarwin.karlio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkarwin.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Karlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzóski 6
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 535986126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskarlino@zskarlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zskarlino.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole im. Kubusia Puchatka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 8
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 606763330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.karlino@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole-karlino.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Karliński Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-192-65-87
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 570770708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolicka@kokkarlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kokkarlino.pl/karlinski-osrodek-kultury
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Warsztat Terapii Zajęciowej Iskierka w Karlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-18-31-705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 311 68 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pawlowska@karlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl/index.php?id=36664
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0689a378-94e1-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031279/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.44.2023.NR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 557598,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru energii wyposażonych w instalację fotowoltaiczną, jak również przeprowadzenie procedury zmiany charakteru dostaw na umowy obejmujące zakup energii, jej przesył i magazynowanie w sieci nadmiaru wyprodukowanej energii dla punktów z instalacjami fotowoltaicznymi, dla których proces ten następuje po raz pierwszy a zamawiający wnioskuje o nadanie statusu prosumenta obejmuje ono dokonanie w imieniu zamawiającego (w razie potrzeby) wypowiedzenia dotychczasowych umów oraz nawiązanie nowych umów kompleksowych (prosumenckich) oraz przygotowanie i przedstawienie zamawiającemu do podpisu wszelkich dokumentów służących przeprowadzeniu tych zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620677,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620677,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620677,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 957-096-83-70
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620677,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.