Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627933/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności internatu dla Zespołu Szkół w Kaliszu Pomorskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku w Kaliszu Pomorskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331282781
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 361 63 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@zspkaliszpom.dlaedu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspkalisz.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02984e8d-5b8c-4e28-a2e3-817b40c8885f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności internatu dla Zespołu Szkół w Kaliszu Pomorskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02984e8d-5b8c-4e28-a2e3-817b40c8885f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00408335/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności internatu w okresie I-XII.2025 dla Zespołu Szkół w Kaliszu Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.ZP.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 438606,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół na okres od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r. na 30 miejsc noclegowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 146200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół na okres od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r. na 30 miejsc noclegowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 146200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół na okres od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r. na 30 miejsc noclegowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 146200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Rulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6741238933
7.3.3) Ulica: Pomierzyn 62
7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 78-540
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT RULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT RULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Rulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6741238933
7.3.3) Ulica: Pomierzyn 62
7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 78-540
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT RULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT RULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Rulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651525687
7.3.3) Ulica: Pomierzyn 62
7.3.4) Miejscowość: kalisz Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 78-540
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE AGNIESZKA RULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE AGNIESZKA RULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Organizacja i przygotowanie zaplecza noclegowego oraz gastronomicznego dla "53 Konferencji zastosowań matematyki".
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Świadczenie usług hotelarsko - konferencyjnych w Krakowie.
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.