Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493360/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie i podległych Placówek Terenowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego OR Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 534-97-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztyn@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie i podległych Placówek Terenowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28385bb4-823a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167154/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona osób i mienia, monitorowanie wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i ppoż w OR i PT KRUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1000-OP.261.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 286067,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu
budynków wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego Oddziału Regionalnego w Olsztynie oraz podległych Placówek Terenowych na terenie
województwa warmińsko-mazurskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349443,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363266,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349443,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Konsorcjum - EKOTRADE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum - Silesia EKOTRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-020-78-87
7.3.3) Ulica: Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) OR KRUS w Olsztynie - EKOTRADE w zakresie Grupa Interwencyjna
2) PT KRUS w Mrągowie- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
3) PT KRUS w Nidzicy- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
4) PT KRUS w Kętrzynie- STEKOP w zakresie Grupa Interwencyjna
5) PT KRUS w Morągu- SOLID..w zakresie Grupa Interwencyjna
6) PT KRUS w Iławie- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
7) PT KRUS w Iławie- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
8) PT KRUS w Lidzbarku Warmińskim- EKOTRADE w zakresie Grupa Interwencyjna
9) PT KRUS w Szczytnie- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
10) PT KRUS w Ostródzie z siedzibą w Grabinie- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
11) PT KRUS w Braniewie- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
12) PT KRUS w Pasłęku- EKOTRADE w zakresie Grupa Interwencyjna
13) PT KRUS w Nowym Mieście Lubawskim- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
14) PT KRUS w Działdowie- ESCORT w zakresie Grupa Interwencyjna
15) PT KRUS w Ełku- SECURITAS w zakresie Grupa Interwencyjna
16) PT KRUS w Giżycku- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
17) PT KRUS w Olecku- SECURITAS w zakresie Grupa Interwencyjna
18) PT KRUS w Piszu- SOLID w zakresie Grupa Interwencyjna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349443,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami z kostki polbruk przy budynku Centrum Biologii.
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA ORAZ NAJMU BIELIZNY SZPITALNEJ
- Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w roku 2025.
- Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. "Zainwestuj w przyszłość!", realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA"
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.