Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054226 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2021 r. do kwietnia 2023 r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIERPECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242759121
1.5.8.) Numer faksu: 242759100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ra@powiat.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sierpc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2021 r. do kwietnia 2023 r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f3a1635-a1c5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005821/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2021 r. do kwietnia 2023 r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310396,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (83,8% zamówienia) tablice motocyklowe (5 %zamówienia), tablice motorowerowe ( 3% zamówienia) , wtórników tablic rejestracyjnych (3 % zamówienia ), tablic zabytkowych (0,5 % zamówienia), tablice indywidualnych (0,5 % zamówienia), zmniejszonych ( 1 % zamówienia ),profesjonalnych 0,2 % zamówienia) oraz tablic zielonych do pojazdów elektrycznych oraz napędzanych wodorem w tym tablice samochodowe, motocyklowe i motorowerowe (3 % zamówienia) zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej przyjętej w ofercie przetargowej.3) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, przy której sporządzaniu odniesie się do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz 2355) ze szczególnym zwróceniem uwagi na Załącznik nr 13 do powołanego Zarządzenia opisujący nowy format tablic i czcionkę na tablicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310396,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327428
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310396,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OLMAR Janusz Olszewski Sp. J.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TABLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743058101
7.3.3) Ulica: ul. Płocka 3
7.3.4) Miejscowość: Cekanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-472
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLMAR JANUSZ OLSZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
OLMAR JANUSZ OLSZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310396,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2023-04-302021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oleśnie
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.