Og³oszenie z dnia 2025-01-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace adaptacyjne zwi±zane z utworzeniem CUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Konopiskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002767183
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konopiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343282030
1.5.8.) Numer faksu: 343282030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@konopiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gopskonopiska.naszops.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace adaptacyjne zwi±zane z utworzeniem CUS
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f8e0929-b2e7-4e64-a919-3dc69f49a455
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00054226
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00005209/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Prace adaptacyjne zwi±zane z utworzeniem Centrum Us³ug Spo³ecznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane w ramach: Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Spo³eczny+) Priorytet: FESL:07.00- Fundusze Europejskie dla spo³eczeñstwa; Dzia³anie: FESL.07.05- Strategiczne projekty dla obszaru us³ug spo³ecznych Tytu³ projektu: CUS – Nowe Spojrzenie na us³ugi spo³ecznej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zamowienia.konopiska.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.konopiska.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 15.1 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-zamówienia.
15.2 Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZAMÓWIENIA jest bezp³atne.
15.3 Zaleca siê rejestracjê konta w Systemie e-zamówienia na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
15.4 U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
15.5 Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Konopiska.
15.6 W Systemie E-ZAMÓWIENIA znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
15.7 Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZAMÓWIENIA:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
15.8 Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a. sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b. zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 25.1 Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacj± umowy o zamówienie publiczne: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Kierownik Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Konopiskach z siedzib± 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 1;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD)- iod@konopiska.pl;
3) dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu podstawowego pn. „Prace adaptacyjne zwi±zane z utworzeniem Centrum Us³ug Spo³ecznych
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osobie, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Osobie, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem inwestycji s± roboty budowlane odbywaj±ce siê w istniej±cych pomieszczeniach o funkcji biurowej w przyziemiu istniej±cego budynku
usytuowanego w miejscowo¶ci Konopiska.
4.2 Roboty sk³adaj±ce siê na przedmiot zamówienia obejmuj±:
- roboty rozbiórkowe obudów pionów instalacyjnych, ¶cianek dzia³owych, posadzek, podk³adów pod posadzki, ok³adzin ¶ciennych, urz±dzeñ wod.-kan., stolarki drzwiowej, demonta¿ grzejników i ponowny monta¿,
- roboty murowe, u³o¿enie podpro¿y, poszerzenie otworów, uzupe³nienie ¶cianek z ceg³y, obsadzenie kratek wentylacyjnych,
- monta¿ stolarki drzwiowej
- monta¿ 2 szt. nowych parapetów
- wykonanie ¶cianek dzia³owych,
- obudowa elementów instalacyjnych z p³yt kartonowo-gipsowych wodoodpornych na ruszcie metalowym,
- wykonanie podk³adów pod posadzki,
- wyk³adziny pod³óg i ¶cian p³ytkami,
- wykonanie kana³ów wentylacyjnych z wyprowadzeniem do ist, kominów,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
- monta¿ ok³adzin ¶ciennych w postaci p³yt lamelowych HDF,
- monta¿ podestu poziomego
- monta¿ rolet zewnêtrznych,
- remont ocieplenia fragmentu ¶ciany budynku,
- wykonanie nowych instalacji wod.-kan. Wraz z demonta¿em i monta¿em urz±dzeñ
- monta¿ elementów wyposa¿enia higienicznego ( dozowniki myd³a, papieru toaletowego),
4.3 Roboty budowlane obejmuj± wszystkie czynno¶ci wystêpuj±ce przy budowie instalacji
elektrycznej i alarmowej zgodnie z dokumentacj± projektow±.
4.4 W zakres rzeczowy wchodzi zakres objêty dokumentacj± projektow±:
• budowê instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
• budowê instalacji gniazd wtykowych DATA (gniazda komputerowe),
• budowê instalacji okablowania strukturalnego LAN,
• budowê instalacji elektrycznych o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego,
• budowê tablicy rozdzielczej g³ównej TR,
• budowê tablicy rozdzielczej gniazd komputerowych TRK,
• budowê szafy RACK okablowania strukturalnego,
• budowê instalacji alarmowej,
• budowê uziemienia instalacji elektrycznej,
• budowê instalacji przywo³ania w WC niepe³nosprawnych,
• demonta¿/unieczynnienie istniej±cych instalacji elektrycznych i alarmowej,
4.5 Zakres prac rozbiórkowych obejmuje w szczególno¶ci;
• rozebranie posadzki z p³ytek ceramicznych,
• zerwanie posadzki cementowej,
• demonta¿ cokolików z p³ytek ceramicznych,
• demonta¿ ok³adzin ¶ciennej z PCV,
• demonta¿ istniej±cej zabudowy GK,
• demonta¿ parapetów,
• demonta¿ stolarki drzwiowej,
• demonta¿ grzejników,
• demonta¿ urz±dzeñ wodno-kanalizacyjnych,
• poszerzenie istniej±cego otworu,
• wywóz i utylizacja odpadów
4.6 Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie w ramach programu Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021-2027, Priorytet FESL.07 Fundusze Europejskie dla spo³eczeñstwa, Typ 4. Koordynacja us³ug Spo³ecznych – upowszechnienie i tworzenie CUS.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±:
• Przedmiar robót budowlanych, który stanowi jedynie podstawê informacyjn± i jest dokumentem pomocniczym przy obliczaniu ceny rycza³towej;
• Dokumentacja projektowa;
• STWiORB,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiednie wagi punktowe:
Lp. Kryterium
Znaczenie
procentowe
kryterium
Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium
1 Cena oferty brutto w PLN (C1) 60% 60 punktów
2
Okres gwarancji i rêkojmi (C2) 40% 40 punktów
£±cznie 100% 100 punktów
1) Oferowana cena brutto (C1) – waga 60%
a) W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie cena (w z³otych) brutto oferty. Wykonawca w tym kryterium mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów. Maksymaln± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê, pozostali bêd± oceniani wg nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza cena spo¶ród ofert nieodrzuconych
C1 = ---------------------------------------------------------------- x 60 punktów
Cena badanej oferty nie podlegaj±cej odrzuceniu
2) Okres gwarancji i rêkojmi(C2) – waga 40%
a) W powy¿szym kryterium oceniany bêdzie zaoferowany okres gwarancji i rêkojmi. Wykonawca w tym kryterium mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punkty. Maksymaln± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi (w miesi±cach), pozostali bêd± oceniani wg nastêpuj±cego wzoru:
Okres gwarancji i rêkojmi badanej oferty
C2 = ------------------------------------------------------------------------------ x 40 punktów
Najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród ofert nieodrzuconych
b) Najkrótszy okres gwarancji jaki mo¿e zaoferowaæ Wykonawca to 36 miesiêcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy, zostanie odrzucona.
c) Najd³u¿szy okres gwarancji jaki mo¿e zaoferowaæ Wykonawca to 60 miesiêcy. W przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji ni¿ 60 miesiêcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 miesiêcy.
Zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 5 lat nie bêdzie dodatkowo punktowany.
20.2 £±czna ilo¶æ punktów (C) otrzymanych przez Wykonawcê bêdzie sum± punktów (C1+C2) przyznanych w poszczególnych kryteriach – maksymalnie 100 punktów.
C=C1+C2
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów.
20.3 Obliczenia dokonane s± do dwóch miejsc po przecinku .
20.4 W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pisemnych wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zrealizowali) tj. zakoñczyli roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówieni co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o warto¶ci robót co najmniej 100.000,00 z³ brutto.
W przypadku robót budowlanych, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót budowlanych (w przypadku robót budowlanych rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
b) W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostan± im powierzone.
• Osoba proponowana do pe³nienia funkcji – kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej:
-wymagana liczba osób: 1 osoba
-minimalne kwalifikacje: osoba proponowana do pe³nienia funkcji kierownik budowy winna posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
-do¶wiadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w/w specjalno¶ci licz±c od daty uzyskania uprawnieñ
• Osoba proponowana do pe³nienia funkcji – kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
• -wymagana liczba osób: 1 osoba
-minimalne kwalifikacje: osoba proponowana do pe³nienia funkcji kierownik robót winna posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalno¶ci specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
-do¶wiadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w/w specjalno¶ci licz±c od daty uzyskania uprawnieñ.
• Osoba proponowana do pe³nienia funkcji – kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
-wymagana liczba osób: 1 osoba
-minimalne kwalifikacje: osoba proponowana do pe³nienia funkcji kierownik robót winna posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
-do¶wiadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w/w specjalno¶ci licz±c od daty uzyskania uprawnieñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustaw±”, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy, d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu, e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotycz±cej skazania za przestêpstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2)o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z (...)
3)za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo (....)
4)za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem(...);
5)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
6)O¶wiadczenie Wykonawcy o braku wobec którego wydano prawomocny wyrok s±du lub ostateczn± decyzjê administracyjn± o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, chyba ¿e wykonawca odpowiednio przed up³ywem(...);
7)O¶wiadczenie Wykonawcy o braku wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania siê o zamówienia publiczne;
8)O¶wiadczenie Wykonawcy o braku zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, w szczególno¶ci je¿eli nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy (...)
9)O¶wiadczenia Wykonawcy je¿eli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, dosz³o do zak³ócenia konkurencji wynikaj±cego z wcze¶niejszego zaanga¿owania tego wykonawcy lub podmiotu, który nale¿y z wykonawc± do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba ¿e spowodowane tym zak³ócenie konkurencji mo¿e byæ wyeliminowane w inny sposób ni¿ przez wykluczenie wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
10)O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) który brzmi:
„Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (...)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. – wzór wykazu robót budowlanych wykonanych stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ
2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.- wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
5.1 Zamawiaj±cy nie stawia wymogu z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
17.8 Do oferty nale¿y do³±czyæ:1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) Formularz ofertowy - wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ- orygina³
4) Do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1, wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
5) O¶wiadczenie o obowi±zku podatkowym u Zamawiaj±cego zgodnie z art. 225 ustawy Pzp - wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ- orygina³.
6) O¶wiadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wype³niania obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ.
7) Pisemne zobowi±zanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów, o którym mowa w pkt 7.4 rozdzia³u 7 niniejszej SWZ, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów, sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (orygina³).
8) O¶wiadczenie, z³o¿one na podstawie art. 117 ust. 4 - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 8 do SWZ (orygina³)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ³±cznego spe³nienia takich samych warunków udzia³u w postêpowaniu, jak Wykonawcy wystêpuj±cy samodzielnie t.j. przy ocenie spe³nienia warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ich ³±czny potencja³ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP, oraz w przypadkach o których mowa w SWZ.
4) Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5) W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum), o którym mowa w pkt 1)., Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
6) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1).
8) Je¿eli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 1)., zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
9) Wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zamowienia.konopiska.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-10 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowo¶ci Ogrodzieniec
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Centrum integracji miêdzypokoleniowej baz± kulturalno-turystyczn± Gminy Rokiciny
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Utworzenie i funkcjonowanie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Remont budynku nr 691/k.4877 w m. Nowogród Bobrzañski
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.