Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329304/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
- 2021/BZP 00335180/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00000437/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
- 2022/BZP 00004263/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług pralniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MURCKI SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276402233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322556130 wew. 202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmurcki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmurcki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług pralniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3c3f915-6322-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329304/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5639/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227371,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektowanych postanowieniach umowy – Zał. nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie usług pralniczych, sukcesywnie przez okres 18 miesięcy, w ilości do 85000 kg asortymentu oraz do 41200 szt. mopów i do 37500 szt. ścierek .
2. Przedmiot umowy obejmuje:
a) pranie bielizny pościelowej (dalej zwanej: „Bielizną”), zgodnie z wymogami technologicznymi obowiązującymi dla podmiotów leczniczych, z zastosowaniem środków umożliwiających dezynfekcję chemiczno – termiczną na bazie aktywnego tlenu (nadtlenokwas) działających na bakterie, wirusy, grzyby oraz spory (w tym: clostridium difficile),
b) pranie odzieży roboczej Zamawiającego (dalej zwanej: „Fasonówką”), zgodnie z wymogami technologicznymi obowiązującymi dla podmiotów leczniczych, z zastosowaniem środków umożliwiających dezynfekcję chemiczno – termiczną na bazie aktywnego tlenu (nadtlenokwas) działających na bakterie, wirusy, grzyby oraz spory (w tym: clostridium difficile),
c) pranie innych (niż Bielizna i Fasonówka) rzeczy Zamawiającego, zgodnie z wymogami technologicznymi obowiązującymi dla podmiotów leczniczych (np. materace, mopy, ścierki, rękawice, firanki, zasłony, etc),
d) chemiczno - termiczną dezynfekcję Bielizny, Fasonówki i innych rzeczy Zamawiającego,
e) maglowanie i prasowanie Bielizny, Fasonówki i innych rzeczy Zamawiającego,
f) naprawy krawieckie Bielizny, Fasonówki i innych rzeczy Zamawiającego (w szczególności uzupełnianie brakujących guzików i napów, łatanie dziur, reperacja rozerwań, wymiana uszkodzonych zamków błyskawicznych),
g) odbieranie od Zamawiającego i zwracanie Zamawiającemu Bielizny, Fasonówki i innych rzeczy Zamawiającego na zasadach określonych w § 3 ust. 1 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437836,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Silesia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342819580
7.3.3) Ulica: al. W. Korfantego 181A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354732,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.