Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011891/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00011891/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011891/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015752/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00017710/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054249 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów i lekarzy będących w trakcie specjalizacji zgodnie z programem opracowanym przez SUM w Katowicach (…)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/2083600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów i lekarzy będących w trakcie specjalizacji zgodnie z programem opracowanym przez SUM w Katowicach (…)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac26366e-728e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.05.04.00-00-0159/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011891/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/US/TP/43/1/20/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 969500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 684500,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs wirtualnej symulacji technik laparoskopowych w urologii i urologii dziecięcej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 87120 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztat szkoleniowy w zakresie wykonywania przezprzełykowych badań echokardiograficznych (TEE). Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Diagnostyka funkcjonalna układu kostno-stawowo-mięśniowego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych ze szczególnym uwzględnieniem okresu wieku rozwojowego oraz senioralnego. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 414000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowe techniki diagnostyki inwazyjnej układu krążenia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 82500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Punkcja transseptalna i zabiegi na przegrodzie międzyprzedsionkowej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektroterapia w niewydolności serca. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowy opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zastosowanie praktycznych technik w operacjach małoinwazyjnych zastawki mitralnej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Echokardiografia przezprzełykowa w zabiegach przezcewnikowego zamknięcia nieprawidłowych połączeń wewnątrzsercowych, wad zastawkowych oraz zamknięcia uszka lewego przedsionka. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87120
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87120
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87120
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mirosław Mikosiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wojciech Utrata, Adam Haliński, Andrzej Haliński, Rafał Chrzan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69092607096
7.3.3) Ulica: Ks. J. Frenzla 16a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-923
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87120,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Specjalistyczna Praktyka Lekarska Mariusz Bałys
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Praktyka Lekarska Patryk Grzywocz, Specjalistyczna Praktyka Lekarska Katarzyna Bańska-Kisiel, , Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Sikora-Puz, MEDIC s.c. M. Gackowwska, A. Gackowski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220744146
7.3.3) Ulica: Karpacka 14 lok. 67
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Specjalistyczna Praktyka Lekarska Mariusz Bałys
jakie przetargi wygrała firma
Specjalistyczna Praktyka Lekarska Mariusz Bałys
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.