Ogłoszenie z dnia 2024-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553800/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy PSP w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, PP z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Publicznego Przedszkola w Rzezawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dąbrówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381200040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrówka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bratucice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-712
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146120965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspdabrowka
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zspdabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52ae12d4-9a8d-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 868-16-75-498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrówka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bratucice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-712
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 685 11 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkoladabrowka@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspdabrowka.pl/przedszkoledabrowka/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Rzezawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 868-16-75-340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 11A
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pprz1@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pprzezawa.szkolnastrona.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy PSP w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, PP z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Publicznego Przedszkola w Rzezawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ae12d4-9a8d-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze (różne)3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych tj. załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6. do SWZ oraz we wzorze umowy, tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
3.5. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do trzech lokalizacji, tj.
1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
2) Publiczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
3) lPrzedszkole Publiczne w Rzezawie, ul. Szkolna 11A, 32-765 Rzezawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 94728,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych tj. załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6. do SWZ oraz we wzorze umowy, tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do trzech lokalizacji:
1)Publiczna Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice
2) Publiczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
3) Przedszkole Publiczne w Rzezawie, ul. Szkolna 11A, 32-765 Rzezawa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 10428,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce świeże, kiszonki. JajaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych tj. załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6. do SWZ oraz we wzorze umowy, tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do trzech lokalizacji:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
2) Publiczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
3) Przedszkole Publiczne w Rzezawie, ul. Szkolna 11A, 32-765 Rzezawa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 80826,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby mrożone, lody, mrożonki owocowe i warzywneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych tj. załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6. do SWZ oraz we wzorze umowy, tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji:Publiczna Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
2) Publiczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 58308,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych tj. załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6. do SWZ oraz we wzorze umowy, tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do trzech lokalizacji:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
2) Publiczne Przedszkole z oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
3) Przedszkole Publiczne w Rzezawie, ul. Szkolna 11A, 32-765 Rzezawa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 22134,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko i produkty mleczarskieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych tj. załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6. do SWZ oraz we wzorze umowy, tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do trzech lokalizacji:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
2) Publiczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Dąbrówka 1, 32-712 Bratucice,
3) Przedszkole Publiczne w Rzezawie, ul. Szkolna 11A, 32-765 Rzezawa, NIP:
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 59941,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89223,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89223,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89223,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHI ZZs.j. Zbigniew Czoch, Bałuszyński Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sacz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89223,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42517,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42663,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42517,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usugowe PRIMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172174032
7.3.3) Ulica: Głowackiego 27
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42517,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Bochni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.