Ogłoszenie z dnia 2024-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00573864/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy PSP w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, PP z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, PP w Rzezawie na rok kalendarzowy 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dąbrówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381200040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrówka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bratucice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-712
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspdabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zspdabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d88d000-a4c0-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole z oddziałem Integracyjnym w Dabrówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681675498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrówka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bratucice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-712
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkoladabrowka@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspdabrowka.pl/przedszkoledabrowka/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Rzezawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681675340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 11A
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pprz1@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pprzezawa.szkolnastrona.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy PSP w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, PP z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, PP w Rzezawie na rok kalendarzowy 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d88d000-a4c0-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199076,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki przyPublicznej Szkole Podstawowej w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Publicznego Przedszkola w Rzezawie na rok kalendarzowy 2024.
Artykuły spożywcze (różne);
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 94728,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki przyPublicznej Szkole Podstawowej w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Publicznego Przedszkola w Rzezawie na rok kalendarzowy 2024 - Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 104218,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki przyPublicznej Szkole Podstawowej w Dąbrówce - Oddziały Przedszkolne w Bratucicach, Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Dąbrówce, Publicznego Przedszkola w Rzezawie na rok kalendarzowy 2024
– Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 22134,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61685,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61685,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61685,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP AGA Stanisław Stanosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731005364
7.3.3) Ulica: Spadzista
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61685,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113411,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113411,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113411,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Szubryt Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577585
7.3.3) Ulica: Węgrzynek
7.3.4) Miejscowość: Chełmiec
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113411,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 56 w Szczecinie
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.