Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006318/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
- 2021/BZP 00006318/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010069/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00054456/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00054461/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00054455/02 - Wynik z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00054455/03 - Wynik z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054455 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Kolejowej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej oraz oświetleniem w miejscowości Dąbrowa (dz. nr 42, 425/3, 47/4, 47/2, 49 km 2 obręb Dąbrowa)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. prof. Józefa Sztonyka 56
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminadabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Kolejowej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej oraz oświetleniem w miejscowości Dąbrowa (dz. nr 42, 425/3, 47/4, 47/2, 49 km 2 obręb Dąbrowa)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84615d54-6acf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000891/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ulicy Kolejowej w Dąbrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006318/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Kolejowej w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem w miejscowości Dąbrowa”, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: 1) Roboty pomiarowe i ziemne, 2) Roboty ziemne, korytowanie, 3) Roboty odwadniające i nawierzchniowe 4) Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych elektroenergetycznych5) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,6) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,7) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,8) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),9) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty); 10) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo- finansowego - Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,11) Opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), 12) Opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem,13) Wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, 14) Zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, 15) Zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowanie dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 16) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), 17) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,18) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,3) Przedmiar robót,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340605,72
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1558471,29
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1340605,72
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-183-93-78
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec,
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1340605,72
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- "Przebudowa ujęć wody w m. Granice Jeżów na terenie gminy Chodel"
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- "Zagospodarowanie terenu przy budynku Przedszkola im. Tęczowego Misia w Szydłowcu".
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.