Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581535/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku w Białymstoku przy ul. Białej 13/33".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: (85) 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku w Białymstoku przy ul. Białej 13/33".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3440baf5-7638-475f-9b83-95ec98dd0d42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045629/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 148043,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwe-stycji pn. „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33.”
2. Zamawiający informuje, że została zawarta umowa w wyniku przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy prac projektowych i robót budowlanych.
3. W ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca pełnić będzie wielo-branżowy nadzór inwestorski nad robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instala-cyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z nadzorem nad opracowaniem dokumentacji projektowej, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych.
4. Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi określają załączniki nr 1 i 2 do SWZ ujęte w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w formule „zaprojektuj – wybuduj” pn. „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33.”, znak sprawy: ZP.26.1.14.2024, dostępnym na platformie zakupowej Zamawiającego https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl, oraz stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
5. Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego będzie obowiązywać w trakcie prowadzenia robót budowlanych oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi w przypadku odbioru ewentualnych robót usterkowych.
6. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w zakresie wskazanym we wzorze umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) udziału w czynnościach akceptacji propozycji rozwiązań technicznych w ramach projektu budowlanego i technicznego oraz odbioru kompletnej dokumentacji projektowej, opracowywanych na podstawie umowy z wykonawcą prac projektowych i robót budowalnych,
2) zapoznania się z dokumentacją projektową, dotyczącą wykonywanych robót budowlanych, oraz warunkami terenowymi,
3) udziału w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy wraz z dziennikiem budowy,
4) reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami, w tym techniczno – budowlanymi. W tym zakresie inspektor nadzoru ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2021, poz. 1213),
5) sprawowania nadzoru na placu budowy w celu zapewnienia właściwej i skutecznej kontroli nadzorowanych robót, tj. bytności na placu budowy (potwierdzonej wpisem do dziennika budowy), z częstotliwością nie mniejszą niż: dwa razy w tygodniu w czasie prowadzenia robót budowlanych. W przypadku przestoju prac częstotliwość nadzoru można ograniczyć do minimum,
6) niezależnie od częstotliwości określonej w pkt 5, dodatkowego przybycia na budowę, na wezwanie Zamawiającego, w razie zaistnienia pilnej, nieprzewidzianej potrzeby, w czasie 24 godzin od telefonicznego powiadomienia,
7) współpracy z Zamawiającym, wykonawcą prac projektowych i robót budowlanych, w zakresie realizowanych robót, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,
8) sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
9) potwierdzania zakończenia robót i udział wspólnie z przedstawicielami Zamawiającego w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz odbiorze przed upływem okresu gwarancji i rękojmi. Udział w odbiorach robót Inspektor Nadzoru potwierdza stosownymi zapisami w dzienniku
budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
10) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
11) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
12) sprawdzenia przed przekazaniem Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych
dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dostarczonych dokumentów związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem częściowym, odbiorem końcowym), w tym m.in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., pod względem ich kompletności oraz treści merytorycznej, oraz kontroli materiałów przed ich wbudowaniem,
13) kontroli zgodności realizacji prac projektowych i robót budowlanych z przedłożonym przez wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych i uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem prac,
14) kontroli jakości, ilości i terminowości wykonania robót budowlanych,
15) pisemnego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń projektowych, w terminie 3 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
16) udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych objętych nadzorem, w tym do określenia ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych oraz sprawdzenia pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych,
17) objęcia nadzorem inwestorskim robót dodatkowych i zamiennych, których zasadność wykonania ujawni się na etapie prowadzenia robót budowlanych,
18) rozstrzygania wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w uzasadnionych przypadkach zasięganie opinii projektanta, i dokonywania koniecznych uzgodnień,
19) bieżącej kontroli jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
20) sporządzania protokołów konieczności, jeżeli zajdzie taka potrzeba,
21) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
22) stawiania się na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego (w czasie prowadzenia robót, i w okresie rękojmi i gwarancji), oraz udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robót,
23) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego, sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości sporządzania dokumentów rozliczeniowych w zakresie wykonywanych robót,
24) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia oraz udziału w sporządzeniu inwentaryzacji wykonanych robót, a także jej sprawdzenie,
25) nadzoru nad zgłaszaniem i usuwaniem ukrytych wad wykonawczych ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji oraz egzekwowanie ich usunięcia,
26) nadzorowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych, zasad BHP i ppoż.,
27) zawiadamiania odpowiednich organów o przypadkach naruszenia Prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa robót budowlanych w toku ich realizacji,
28) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wypadkach przy pracy w rozumieniu przepisów prawa pracy zaistniałych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem usługi nadoru inwestorskiego,
29) nie podejmowania decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów
finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych bez wcześniejszego uzyskania akceptacji Zamawiającego. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być wcześniej uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z wykonawcą robót budowlanych mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofą budowlaną,
30) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, uzyskanych w związku z wykonywaniem umowy, i nieudostępniania ich bez zgody Zamawiającego osobom trzecim. Zachowanie poufności danych i informacji uzyskanych w związku z realizacją przedmiotu umowy dotyczy również osób, którymi Wykonawca posługuje się przy realizacji przedmiotu umowy,
31) wykonywania zleconego nadzoru inwestorskiego z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTKAR Karol Klimowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422696771
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 59/53
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-704
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Stanisława Wyspiańskiego w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Rogalinek
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 191 w m. Zacharzyn
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.