Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00011818/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014633/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054514 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia na obiektach będących w zarządzie Zieleni Miejskiej we Wrocławiu z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia na obiektach będących w zarządzie Zieleni Miejskiej we Wrocławiu z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d93da422-79e1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Całodobowy dozór poza sezonem otwarcia Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
1.3.10 Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia znajdującego się na terenie parku im. Mikołaja Kopernika przy ul. Teatralnej (włącznie z ogrodzeniem) we Wrocławiu
1.3.11 Ochrona mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Bielarskiej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011818/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/11/2021/DO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 910463,21 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu. 1) Przedmiotem zamówienia dla Części I jest:a) zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w okresie udostępnienia Ogrodu do zwiedzania tj. od dnia 1 kwietnia 2021r. do dnia 31 października 2021r., w tym:b) całodobowy dozór,c) obsługa porządkowa w godzinach otwarcia codziennie od 900 do 1900,d) sprzedaż biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych,e) całodobowy dozór poza sezonem otwarcia, w terminie od 1 listopada 2021r. do 31 marca 2022r.2) zapewnienie obsługi i zatrudnienie co najmniej tyle osób na każdej zmianie, ile zostało wymienione poniżej: do dozoru Ogrodu poza sezonem – 2 osoby przez cały okres trwania zamówienia poza sezonem, do dozoru Ogrodu poza godzinami zwiedzania – 2 osoby przez cały okres trwania zamówienia poza godzinami zwiedzania, do dozoru i obsługi porządkowej w godzinach otwarcia Ogrodu – 4 osoby przez cały okres trwania zamówienia w godzinach otwarcia Ogrodu, do sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych – 1 osoba przez cały okres trwania zamówienia w godzinach otwarcia Ogrodu (przez cały czas godzin otwarcia Ogrodu na stanowisku sprzedaży ma przebywać 1 osoba – kasa ma działać bez przerwy). Zamawiający udostępnia Wykonawcy pomieszczenia do sprzedaży biletów. Podane liczba osób nie odpowiada ilości etatów – rozumianych jako etaty, zgodnie z przepisami Prawa pracy.3) Przedmiot umowy nie obejmuje kosztów konserwacji zieleni oraz utrzymania w czystości Ogrodu poza godzinami zwiedzania.4) Wykonawca zobowiązany jest, do posiadania w całym okresie wykonywania zamówienia ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, w zakresie umożliwiającym pokrycie szkód, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem i wykonywaniem przedmiotowego zamówienia, z niewyczerpaną sumą gwarancyjną nie niższą niż: 300 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia objęte ubezpieczeniem z wyłączeniem franszyz. 5) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zadanie publiczne objęte niniejszą umową zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.(zgodnie ze wzorem umowy)6) W ramach przedmiotu zamówienia dla Części I Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przeprowadzenia szkolenia dla pracowników ochrony oraz pracowników prowadzących sprzedaż biletów i artykułów pamiątkowych z obsługi kołowrotków oraz systemu biletowania zgodnie z zapisami wzoru umowy (Załącznik 12.1 do SWZ)7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy sposób realizacji zawiera Załącznik nr 12.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.5.) Wartość części: 527399,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia znajdującego się na terenie parku im. Mikołaja Kopernika przy ul. Teatralnej (włącznie z ogrodzeniem) we Wrocławiu.1) Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią ochronę fizyczną mienia (włączniez ogrodzeniem) świadczoną całodobowo we wszystkie dni miesiąca.2) Usługa świadczona będzie w okresie od dnia 01.04.2021r. od godz. 00:00 do dnia 31.03.2022r. do godz. 24:00 w systemie jednoosobowym.3) Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, do posiadania w całym okresie trwania niniejszej umowy ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, w zakresie umożliwiającym pokrycie szkód, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem i wykonywaniem przedmiotowego zamówienia, z niewyczerpaną sumą gwarancyjną nie niższą niż: 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia objęte ubezpieczeniem z wyłączeniem franszyz. 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zadanie publiczne objęte niniejszą umową zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. (zgodnie ze wzorem umowy).5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy sposób realizacji zawiera załącznik nr 12.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.5.) Wartość części: 227118,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu.1) Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu. 2)Usługa świadczona będzie w okresie od dnia 31.03.2021r. godz. 23:30 do dnia 31.10.2021r. godz. 6:00 oraz od dnia 28.02.2022r. godz. 23:30 do dnia 31.03.2022r. godz. 6:00 w systemie czteroosobowym, w okresie od dnia 31.10.2021r. godz. 23:30 do dnia 28.02.2022r. godz. 6:00 w systemie dwuosobowym, z wyjątkiem 31.12.2021r. - od godz. 23:30 do 1.01.2022r. do godz. 6:00 w systemie sześcioosobowym.3)Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, do posiadania w całym okresie trwania niniejszej umowy ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, w zakresie umożliwiającym pokrycie szkód, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem i wykonywaniem przedmiotowego zamówienia, z niewyczerpaną sumą gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia objęte ubezpieczeniem z wyłączeniem franszyz.5)Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zadanie publiczne objęte niniejszą umową zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (zgodnie z zapisami wzoru umowy).6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy sposób realizacji zawiera załącznik nr 12.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.5.) Wartość części: 155945,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627597,76
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627597,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627597,76
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC-Service R.Brząkała, R.Gawron, M.Nazaruk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980025555
7.3.3) Ulica: Bolesławiecka 15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-614
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566816,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209577,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209577,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209577,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC-Service R.Brząkała, R.Gawron, M.Nazaruk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980025555
7.3.3) Ulica: Bolesławiecka 15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-614
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192308,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186056,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186056,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186056,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agopol-Ekotrade Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Zakład Pracy Chronionej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390016845
7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego 31
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz podjazdy grup interwencyjnych - Ekotrade Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa4- Ekotrade Ochrona Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa- Ekotrade Security Sp. z o.o., ul. L. Nabielaka 6 lok. 5, 00-743 Warszawa- Silesia Ekotrade Sp. z o.o., ul. Pawła Śmiłowskiego 2, 41-100 Siemianowice Śląskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGOPOL-EKOTRADE SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
jakie przetargi wygrała firma
AGOPOL-EKOTRADE SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168019,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.