Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012638/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00012638/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012638/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015069/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00018145/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054544 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ul. Generała Wybickiego, ul. Armii Krajowej, ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Koszalińskiej w Miastku oraz rozbudowa oświetlenia drogowego w Węglewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcelina.wolska@um.miastko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_miastko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ul. Generała Wybickiego, ul. Armii Krajowej, ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Koszalińskiej w Miastku oraz rozbudowa oświetlenia drogowego w Węglewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e0b5f7-7bea-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002623/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miastko.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012638/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.1.2021.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159905,04 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Generała Wybickiego - (przejście dla pieszych przy budynku nr 30). Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 242/1, 271, 269/1 obr. 83/2. Zakres szczegółowy zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową); 2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 28416,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Generała Wybickiego - (przejście dla pieszych przy budynku nr 15).Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED Wybickiego na dz. nr 283/4, 277/2 obr. 83/2. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26082,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Armii Krajowej - (przejście dla pieszych przy budynku nr 39).Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 565, 566, 568, 423/2, obr. 83/2 i 246 obr. 83/5. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgnik, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26494,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Kazimierza Wielkiego - (przejście dla pieszych przy budynku nr 6).Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 61/5, 62 obr. 83/3 i 248 obr. 83/5.Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 30248,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Koszalińskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 9/2, 10, 77/2 obr. 83/3. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą wojewódzką);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 21791,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia zewnętrznego w Węglewie.Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego w Węglewie na dz. nr 352 w przebiegu drogi krajowej nr 20 w lokalizacji 172+944 km. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 3 szt.;5) badanie linii kablowej;6) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;7) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;8) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień. 6.1.1.1.1.1. Pr4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26871,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26691,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26691,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775
7.3.3) Ulica: Łużycka 41B
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-838
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26691,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28905,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28905,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775
7.3.3) Ulica: Łużycka 41B
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-838
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28905,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28659,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich, Trafik Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390203814
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERSKICH "TRAFIC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERSKICH "TRAFIC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27306,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35793,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27306,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich Trafic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390203814
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERSKICH "TRAFIC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERSKICH "TRAFIC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27306,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775
7.3.3) Ulica: Łużycka 41B
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-838
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26199,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775
7.3.3) Ulica: Łużycka 41B
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-838
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ANDRZEJ KLEKOCIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.