Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488007/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie koszy na śmieci oraz utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji zbiorowej na terenie Gminy Boguchwała w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88cb1113-7ef9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie koszy na śmieci oraz utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji zbiorowej na terenie Gminy Boguchwała w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88cb1113-7ef9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052857/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie przystanków komunikacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z opróżnianiem koszy na śmieci oraz związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji zbiorowej zlo-kalizowanych na terenie Gminy Boguchwała.
2.2. Opróżnianie koszy na śmieci odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki w miejscowościach: Boguchwała, Lutoryż, Mogielnica, Zarzecze, we wtorki w miejscowościach: Kielanówka, Niechobrz, Nosówka, Racławówka, Wola Zgłobieńska, Zgłobień oraz w piątki w miejscowościach: Boguchwała, Kielanówka, Lutoryż, Mogielnica, Niechobrz, No-sówka, Racławówka, Wola Zgłobieńska, Zarzecze, Zgłobień w godzinach dziennych tj. od 600 do 1400, a jeżeli dzień sprzątania wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, to w dzień roboczy na-stępujący po dniu wolnym.
2.3. Objęte zamówieniem kosze zlokalizowana są:
1) w obrębie przystanków komunikacji zbiorowej,
2) w obrębie ciągów pieszo-rowerowych,
3) na terenie ogólnodostępnych parków,
4) na terenie placów zabaw,
5) na terenie stadionów i kompleksów sportowych,
6) w miejscach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Boguchwała lub pozostają-cych w jej zarządzie. Szczegółowy wykaz koszy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2.4. Zakres prac do realizacji przy opróżnianiu koszy:
1) opróżnianie koszy na śmieci oraz zbieranie odpadów poza koszem w promieniu min. 5 m od nie-go,
2) wymiana worków foliowych na śmieci w koszach bez wkładów metalowych przy każdorazowym opróżnieniu kosza (worki foliowe o pojemności nie mniejszej niż pojemność kosza na śmieci zapew-nia Wykonawca),
3) utrzymanie koszy w należytym stanie technicznym, w tym niezwłoczne wykonanie drobnych napraw w dniu zgłoszenia np.: wyprostowanie pochylonego kosza,
4) zbieranie dodatkowych worków z odpadami komunalnymi zlokalizowanymi w obrębie przystan-ku komunikacji zbiorowej lub ustawionego kosza ulicznego. W takim przypadku Wykonawca zo-bowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej zebranych dodatkowych worków z odpadami komunalnymi i sporządzenia protokołu określającego ilość zebranych odpadów. Doku-mentacja fotograficzna musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację lokalizacji ulicy lub nieru-chomości przy której odpady zostały złożone. Protokół oraz dokumentację fotograficzną należy nie-zwłocznie przekazać Zamawiającemu osobiście lub na adres poczty elektronicznej pracownika od-powiedzialnego za nadzór nad realizacją zadania,
5) wywóz zebranych odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przekazanie zebranych odpadów do utylizacji.
2.5. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji zbiorowej odbywać się będzie w piątki w godzinach dziennych tj. od 600 do 1400, a jeżeli dzień sprzątania wypada w dzień ustawo-wo wolny od pracy, to w dzień roboczy następujący po dniu wolnym.
2.6. Objęte zamówieniem przystanki komunikacji publicznej zlokalizowane są przy drodze krajowej nr 19 oraz drogach powiatowych przebiegających przez teren Gminy Boguchwała. Szczegółowy wykaz lokalizacji przystanków stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2.7. Zakres prac do realizacji przy utrzymaniu czystości i porządku na przystankach komunikacji zbiorowej:
1) odśnieżanie w miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień w zależności od potrzeb jed-nak nie mniej niż 1 raz w tygodniu, w tym:
a) usuwanie śniegu z powierzchni przystanków komunikacyjnych (wiat przystankowych, poczekalni przystankowych, peronów przystankowych) w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwida-cję śliskości mieszanką piaskowo-solną. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasaże-rom. Zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione,
b) po zakończeniu okresu zimowego usuniecie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tj. piasku, błota z całej powierzchni przystanku komunikacyjnego (w terminie wskazanym przez Za-mawiającego),
2) mycie wiat przystankowych, słupków komunikacyjnych 1 raz w miesiącach: kwiecień, lipiec, październik, środkami chemicznymi posiadającymi atesty i nieszkodliwymi dla ludzi i infrastruktury przystankowej jeśli inny sposób jest nieskuteczny,
3) koszenie 1 raz w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, październik, terenu wokół przystanku komunikacyjnego wraz z zatoką autobusową, usuwanie wszelkich zakrzaczeń ograniczających wi-doczność,
4) oczyszczenie powierzchni przystanku komunikacyjnego tj. zatoki autobusowej, poczekalni auto-busowej, wiaty przystankowej, peronu przystankowego z zalegającego piachu, niedopałków papie-rosów, papierów i innych zanieczyszczeń,
5) usuwanie z powierzchni: poczekalni autobusowej, wiat przystankowych, słupków z rozkładami jazdy oraz z tablic i słupów ogłoszeń zlokalizowanych w obrębie zatoki autobusowej reklam, plaka-tów, graffiti, ogłoszeń, itp.
6) ścieranie z siedzisk usytuowanych w wiatach zanieczyszczeń typu: kurz, rozlane płyny, materiały sypkie, napisy itp.,
7) doraźne interwencyjne sprzątanie przystanków i wywóz odpadów typu szkło z wybitych szyb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196331,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196331,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baltivia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389308972
7.3.3) Ulica: Filtrowa 27
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-467
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196331,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Lutoryżu i Zarzeczu.
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Boguchwała wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.