Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404516/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
- 2023/BZP 00409340/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. E.PLATER WŁOSIEŃ 207
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Platerówka, 20
1.5.2.) Miejscowość: Platerówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-816
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 075 722 16 90
1.5.8.) Numer faksu: 075 724 11 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@GMINAPLATEROWKA.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. E.PLATER WŁOSIEŃ 2072.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7656b4d7-512f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005262/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej we Włosieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. E. Plater, lokalizowanego w miejscowości Włosień nr 207. Przebudowa nie zmienia układu przestrzennego budynku ani jego formy architektonicznej i swoim zakresem obejmuje wymianę instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wymiana źródła ciepła na niskoemisyjne, montaż pompy ciepła i paneli fotowoltaicznych oraz remont pomieszczeń.
2. Budynek zlokalizowany jest w granicach działki nr 581/4, obręb 0004 Włosień, gmina Platerówka. W chwili obecnej w przestrzeni budynku znajdują się sale lekcyjne (w tym sala komputerowa, sala ćwiczeń i korekcyjna), biblioteka z czytelnią, sanitariaty i szatnia uczniów, pokój nauczycielski, gabinet pedagoga, pomieszczenia administracyjne, pomieszczenia gospodarcze oraz kotłownia ze składem opału.
3. Przewidziane instalacje sanitarne w obiekcie:
instalacja wodociągowa ciepłej i zimnej wody użytkowej, cyrkulacji c.w.u.;
instalacja kanalizacji sanitarnej;
instalacja centralnego ogrzewania grzejnikowa
pompa ciepła typu powietrze woda;
instalacja wentylacji grawitacyjnej, w tym grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie;
instalacja odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych.
4. Przewidywane instalacje elektryczne w obiekcie:
instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego na bazie opraw typu LED;
instalacje gniazd elektrycznych jedno i trójfazowych;
instalacja odgromowa;
instalacja fotowoltaiczna;
zasilania pompy ciepła;
instalacja oddymiania klatki schodowej;
instalacja przyzywowa w toalecie dla niepełnosprawnych;
instalacje niskoprądowe jak LAN, wideofonowa, CCTV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2491000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2177100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBL TOMASZ LASSAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131545660
7.3.3) Ulica: KOMBATANTÓW 3B/4
7.3.4) Miejscowość: LEŚNA
7.3.5) Kod pocztowy: 59-820
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2177100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PLATERÓWKA
więcej: przetargi PLATERÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- Roboty budowlane związane z remontem istniejącego budynku szkoły w Bączku na potrzeby rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
- Budowa kancelarii podwójnej Leśnictw Marynki - Lubień
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- Budowa kompleksu sportowego Orlik w Twardorzeczce. (II postępowanie)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.