Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2020/21 i 2021/22” - zamówienia powtórzeniowego nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338298650
1.5.8.) Numer faksu: 338298674
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2020/21 i 2021/22” - zamówienia powtórzeniowego nr 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62cffe57-8424-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026683/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2020/21 i 2021/22 - zamówienie powtórzeniowe nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045012/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie na wykonanie zamówienia „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonach 2020/21 i 2021/22”, zamówienie powtórzeniowe nr 1 zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy z11.09 2019 r. PzP (tj. z 18.05.2021r., Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.), zwanym dalej „zamówieniem powtórzeniowym nr 1”, ponieważ spełnione są łącznie wszystkie poniższe przesłanki:1) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia;2) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, z którym zawarto umowę na tzw. zamówienie podstawowe; 3) zamówienie powtórzeniowe polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; 4) zamówienie powtórzeniowe było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- zapewnienie przejezdności i ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu,
- odśnieżanie dróg, zatok autobusowych, placów, parkingów itp.,
. - zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających,
- wywóz śniegu utrudniającego poruszanie się pieszych i pojazdów,
- wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
. – zamiatanie na mokro jezdni dróg o przekroju ulicznym.
L.p. Usługa Ilość godzin
1. Odśnieżanie dróg. 90
2. Posypywanie dróg piaskiem, kruszywem naturalnym lub sztucznym. 20
3. Posypywanie dróg środkami chemicznymi w postaci stałej. 150
4. Wywożenie śniegu. 20
5. Odśnieżanie i posypywanie dróg piaskiem, kruszywem naturalnym lub sztucznym. 20
6. Odśnieżanie i posypywanie dróg środkami chemicznymi. 150
7. Zamiatanie ulic. 80
8. Użycie koparko-ładowarki do załadunku śniegu i likwidacji zasp śnieżnych. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178524,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173448,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze w Czańcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9370009618
7.3.3) Ulica: Zagłębocze
7.3.4) Miejscowość: Czaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 43-354
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173448,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
- Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Trzebinia
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Iława i okolic w 2025 r.
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Sprzątanie letnie ulic, ścieżek rowerowych będących w kompetencji zarządcy drogi dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych z podziałem na zadania częściowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.