Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00543387/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych, (...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39521a04-980e-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych, (...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39521a04-980e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060787/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Wykonanie napraw awaryjnych samochodów i sprzętu na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/49/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 83739,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 87398,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 76016,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 73577,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 98373,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 89837,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 88617,89 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaa) wykonanie bieżących napraw, konserwacji pojazdów/sprzętu,
b) wykonanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji,
c) sezonowa wymiana/naprawa opon/kół i wyważanie opon/kół,
pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, maszyn drogowych i drobnego sprzętu będących w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2024 r. – (9 zadań):
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu – Zadanie nr 1,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Jaśle – Zadanie nr 2,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie – Zadanie nr 3,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Łańcucie – Zadanie nr 4,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Mielcu – Zadanie nr 5,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Rymanowie – Zadanie nr 6,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Stalowej Woli – Zadanie nr 7,
Rejon Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych – Zadanie nr 8,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – Zadanie nr 9
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Formularz cenowy, OPZ - stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIPER MARCIN „AUTOMOBIL” SERWIS DIAGNOSTYKA I NAPRAWA SAMOCHODÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922199901
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Kiper "Automobil" Serwis Diagnostyka i Naprawa Samochodów
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Kiper "Automobil" Serwis Diagnostyka i Naprawa Samochodów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52043,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52043,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52043,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe Krzysztof Stachurski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852291391
7.3.4) Miejscowość: Nowy Żmigród
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Stachurski "Usługi budowlane i transportowe "
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Stachurski "Usługi budowlane i transportowe "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmozbyt Auto-Serwis Łukasz Pawlarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931497897
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ŁUKASZ PAWLARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ŁUKASZ PAWLARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32685,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Andreas Andrzej Pasieczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151252488
7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREAS" Andrzej Pasieczny
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREAS" Andrzej Pasieczny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80534,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80534,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. MKT SERWIS MAZIARZ SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171840283
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "MKT SERWIS" MAZIARZ - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromechanika Samochodowa Mariusz Kasperkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842117763
7.3.4) Miejscowość: Rymanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTROMECHANIKA SAMOCHODOWA MARIUSZ KASPERKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTROMECHANIKA SAMOCHODOWA MARIUSZ KASPERKOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ARTMET PLUS RYSZARD DĄBAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650014264
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYSZARD DĄBAL P.H.U"ARTMET"PLUS
jakie przetargi wygrała firma
RYSZARD DĄBAL P.H.U"ARTMET"PLUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Serwis Olszanica ASO Mateusz Ruszel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282130
7.3.4) Miejscowość: Olszanica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO SERWIS OLSZANICA ASO Mateusz Ruszel
jakie przetargi wygrała firma
AUTO SERWIS OLSZANICA ASO Mateusz Ruszel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.