Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00287608/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00310454/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej” – etap III: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Gen. Tadeusza Jakubowskiego 12, 32-700 Bochnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umbochnia,m,347363,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej” – etap III: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Gen. Tadeusza Jakubowskiego 12, 32-700 Bochnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2cc0720-4e8d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002706/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej” - etap III: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Jakubowskiego 12, 32-700 Bochnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej”, dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287608/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej” - etap III: Szkoła Podstawowa nr 7,
ul. Gen. Tadeusza Jakubowskiego 12, 32-700 Bochnia dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym
i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR
1. Zamówienie obejmuje m.in. wymianę okien i drzwi (wszystkie okna powinny posiadać szyby od wewnątrz bezpieczne, współczynnik przenikania ciepła dla całego okna wynosi U 0,9 W/(m 2 *K), pakiet 3-szybowy, kolor ram okien biały, okna w sali gimnastycznej – szkło przyciemniane), ocieplenie ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian zewn. przy gruncie, ocieplenie stropodachu, remont kominów, instalacja odgromowa, obróbki blacharskie, zasypanie szachtów, remont istniejących schodów zewnętrznych, remont wentylacji i ogrzewania sali gimnastycznej (rekuperacja ścienna i wentylatory dachowe), wykonanie i zamontowanie budek dla ptaków, wykonanie napisu „Szkoła Podstawowa nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni” na elewacji.
2. Zamówienie obejmuje również:
⎯ sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo finansowego w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
⎯ przedłożenie Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy propozycję harmonogramu rzeczowo - finansowego,
⎯ posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków z limitem odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto,
⎯ przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
⎯ zagospodarowanie odpadów pochodzących z placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
⎯ materiał pochodzący z rozbiórki to jest złom metalowy zostanie przekazany Zamawiającemu na wskazane miejsce składowania,
⎯ w trakcie realizacji zamówienia zapewnienie udziału zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedniej kadry w tym kierownika budowy i kierowników robót w zakresie objętym zamówieniem,
⎯ przestrzeganie warunków i zaleceń w: opinii o zasiedleniu przez gatunki chronione, decyzji RDOŚ,
⎯ kontrolę przewodów wentylacyjnych i kominowych, a w razie konieczności ich odgruzowanie.
3. Docelowa kolorystyka elewacji i innych elementów obiektu zostanie uzgodniona i zatwierdzona
z Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
⎯ Projekt budowlany;
⎯ Przedmiary robót pełniące funkcje opisowe;
⎯ Audyt energetyczny;
⎯ Specyfikacje wykonania i odbioru robót;
⎯ Zgłoszenie robót budowlanych wraz z potwierdzeniem o nie wniesieniu sprzeciwu;
⎯ Opinia o zasiedleniu przez gatunki chronione;
⎯ Decyzja RDOŚ;
⎯ Ogólne warunki umowy.
5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45262700-8 - Przebudowa budynków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6667307,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5270000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793169799
7.3.3) Ulica: ul. Łabędzia 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-651
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy tj. od 09.02.2022 r.;
2) zakończenie: wykonanie robót budowlanych i zgłoszenie zakończenia robót odpowiedniemu organowi administracji : 300 dni od dnia zawarcia umowy tj. do dnia 06.12.2022 r.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej dostosowania lądowiska dla śmigłowców LPR do wymogów obowiązujących przepisów prawa dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz pokonsumpcyjnych kategorii 3 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.