eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecZakup i montaż mobilnego lodowiska w Gminie Ogrodzieniec



Ogłoszenie z dnia 2025-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż mobilnego lodowiska w Gminie Ogrodzieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eda042a9-9fe8-4eb1-aaba-c8b6ca487711

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż mobilnego lodowiska w Gminie Ogrodzieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda042a9-9fe8-4eb1-aaba-c8b6ca487711

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068220/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Zakup i montaż mobilnego lodowiska w Gminie Ogrodzieniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558788

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.33.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 616978,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zamontować i uruchomić lodowisko mobilne o wymiarach 25m x 12m wraz z pełnym oprzyrządowaniem i zapleczem na terenie miasta Ogrodzieniec, w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
Wykonawca zobowiązany jest zdemontować po sezonie 2024/2025 lodowisko wraz z całym asortymentem i uporządkowaniem terenu oraz dokonać jego transportu w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Ogrodzieniec w odległości do 20km.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i zamontowane urządzenia wynoszącej 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
UWAGA MODYFIKACJA OPISU:
1. Dopuszcza się agregat chłodniczy o parametrach: wydajność chłodnicza 65 kW, temperatura glikolu -9/-12 st.C, stężenie glikolu etylenowego 35%, temp. pow. zewn. +15 st. C, pełny ładunek czynnika chłodniczego R454b, wsp. SEPT MT 3,92, wsp. EER netto 2,90
Pozostałe parametry nie gorsze niż podane w punkcie 2.2.4. PFU.
2. Zamawiający zmienia powierzchnię kontenera: Mobilny kontener biurowo - szatniowy o powierzchni ok. 20 – 25 m2.
3. Dopuszcza się mniejszą wysokość słupów oświetleniowych, lecz nie mniej niż 3,0 m, z tym że przy doborze niższych slupów niż wskazanych w PFU, na etapie realizacji należy udokumentować, że lodowisko będzie oświetlone w sposób prawidłowy.
4. W ofercie cenowej należy uwzględnić koszt wszystkich obowiązkowych przeglądów w okresie trwania gwarancji.
5. Zamawiający wymaga 60 miesięcznej gwarancji na lodowisko tzn. agregat, instalację chłodniczą i orurowanie, a na pozostałe elementy 24 miesięcznej gwarancji?

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

37411220-0 - Łyżwy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał sfinansować zamówienie ze środków zewnętrznych, tj. ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki, w ramach programu Budowy lodowisk w 2024.
Na sfinansowanie zadania objętego niniejszym postępowaniem Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę: 758 883,00 zł, z czego kwota dofinansowania wynosiła 379 400,00 zł.
Zamawiający wszczął postępowanie na podstawie Protokołu z oceny formalno-merytorycznej Zespołu do spraw opiniowania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, czyli przed uzyskaniem dofinansowanych środków. W trakcie trwania postępowania, aż do dziś, nie została podpisana umowa z Ministerstwa Sportu i Turystyki. Zamawiający nie posiada wiedzy lub informacji, kiedy stosowne porozumienie dojdzie do skutku, oraz sama wartość rynkowa mobilnego lodowiska mogła ulec zmianie od momentu otwarcia ofert (otwarcie miało miejsce 8 listopada 2024 r. a termin związania ofertą upłynął dnia 3 stycznia br.).
Możliwość unieważnienia postępowania na w/w podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (Sekcja VI pkt 6.7.).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1331840,56 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.