eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźŚwiadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze prawnej działalności Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054739 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze prawnej działalności Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278209300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 40

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 731 22 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzzoz.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzzoz.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze prawnej działalności Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac5a6551-a0fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036553/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZA.381.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 683975,03 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A.1. Dla Części I:Obsługa prawna działalności Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy obejmować będzie świadczenie usług w zakresie:a) spraw pracowniczych, w tym także spraw związanych z działalnością organizacji związkowych, spraw kadrowo-płacowych, szkoleniowych, stażowych, specjalizacyjnych, socjalnych, bhp oraz umów cywilnoprawnych o udzielanie świadczeń zdrowotnych, porozumień o współpracy w zakresie stażów i kształcenia kierunkowego, rozliczeń stażystów i rezydentów, kontroli ze strony uprawnionych organów, spraw związanych z obsługą Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;b) spraw organizacyjnych, w tym w zakresie wewnętrznych aktów prawnych takich jak: statut, regulaminy, instrukcje, procedury, zarządzenia, wnioski do KRS, Wojewody, jednostek akredytacyjnych;c) spraw bieżących związanych z funkcjonowaniem podmiotu leczniczego, w tym obsługa posiedzeń Rady Społecznej, wykonywanie czynności wobec podmiotu tworzącego, w tym w zakresie audytów, kontroli nadzorczej, skarg i wniosków;d) spraw związanych z udostępnianiem dokumentacji medycznej pacjentom, upoważnionym podmiotom, organom ścigania, sądom i innym organom, np. ubezpieczycielom oraz związanych ze zgodami na leczenie lub zabiegi;e) spraw związanych z pacjentami Szpitala Psychiatrycznego, sądowych zgód na leczenie, przymusu bezpośredniego, spraw z wniosku Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego;f) spraw związanych z wnioskami o udzielenie informacji publicznej, w tym postępowań sądowo-administracyjnych z tytułu skarg;g) spraw związanych z działaniem Inspektora Ochrony Danych, w szczególności ochrony danych osobowych, przetwarzania i administrowania danych osobowych;h) spraw z zakresu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego, obejmującej szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych przez personel medyczny Zamawiającego oraz szkody wyrządzone personelowi medycznemu, szkody w mieniu, w tym postępowań o likwidację szkód ubezpieczeniowych;i) spraw dotyczących skarg, wniosków pacjentów, w tym związanych z naruszeniem praw pacjenta oraz wszczętych i prowadzonych przez Rzecznika Praw Pacjenta oraz NFZ;j) spraw dotyczących roszczeń pacjentów o niewłaściwe leczenie, roszczeń z zakresu powikłań, infekcji, zakażeń szpitalnych, niepożądanych zdarzeń medycznych oraz o ustalenie zdarzenia medycznego, w tym prowadzenia korespondencji, negocjacji, zawierania ugód;k) zastępstwa procesowego Zamawiającego przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, sądami polubownymi, wojewódzka komisją ds. zdarzeń medycznych i innymi organami, w sprawach z zakresu określonego powyżej, w szczególności spraw z zakresu błędów medycznych i zdarzeń medycznych, z zakresu prawa pracy pracowników Zamawiającego i osób wykonujących pracę zarobkową na rzecz Zamawiającego;l) innych spraw i zagadnień prawnych zleconych przez Dyrektora, Zastępców Dyrektora oraz osób zajmujących inne równorzędne stanowiska (ustalane wg schematu organizacyjnego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 278023,2 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa prawna działalności Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy obejmować będzie świadczenie pomocy prawnej w zakresie:a)spraw związanych z udzielaniem przez Zamawiającego świadczeń opieki zdrowotnej, a w szczególności dotyczących warunków udzielania świadczeń i wszelkich wymogów prawnych dotyczących udzielania takich świadczeń, a w tym analizy i wykładni przepisów prawa (dyrektyw, ustaw, rozporządzeń, itp.) oraz zarządzeń Prezesa NFZ związanych z udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej przez Zamawiającego;b)zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie: sprawdzania projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego (na roboty budowlane, dostawy, usługi) oraz doradztwa prawnego w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w pełnym zakresie;c)spraw związanych z kontraktowaniem dotyczących zawierania (we wszystkich trybach przewidzianych przepisami prawa), realizacji, rozliczania, zmian i zakończenia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zawieranych przez Zamawiającego z płatnikiem publicznym;d)spraw związanych ze statystyką medyczną, a w szczególności dotyczących weryfikacji i sprawozdawania świadczeń medycznych płatnikowi publicznemu;e)pomocy prawnej w trakcie audytów i kontroli działalności Zamawiającego przeprowadzanych przez uprawnione podmioty (NFZ, Minister Zdrowia, podmiot tworzący, inne organy i podmioty)f)prawnych aspektów działalności inspektora ds. obronnych;g)prawnych aspektów działalności inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej;h)księgowości i rachunkowości Zamawiającego, a w szczególności w sprawach podatkowych;i)doradztwa prawnego przy pozyskiwaniu przez Zamawiającego środków publicznych w ramach dotacji, subwencji itp. oraz realizacji i zakończenia umów na podstawie, których Zamawiający otrzyma takie środki, a w tym także rozliczania wydatkowanych środków;j)prowadzonych przez Zamawiającego negocjacji, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego (umów);k)działalności działu technicznego Zamawiającego, a w tym zawierania, realizacji i rozwiązywania umów zawieranych przez Zamawiającego oraz ustalania ich warunków;l)działalności działu informatyki Zamawiającego, a w szczególności w zakresie zawierania, realizacji i rozwiązywania umów dotyczących sprzętu i oprogramowania, w tym także określania warunków takich umów oraz w zakresie nabywania i korzystania z praw autorskich i praw własności przemysłowej;m) uwarunkowań prawnych tworzenia, funkcjonowania i likwidowania komórek organizacyjnych Zamawiającego;n)innych spraw i zagadnień prawnych zleconych przez Dyrektora, Zastępców Dyrektora oraz osób zajmujących inne równorzędne stanowiska (ustalane wg schematu organizacyjnego).Obsługa prawna w ramach Części II nie obejmuje usług prawnych zastępstwa procesowego wykonywanego przez adwokata lub radcę prawnego lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1874 oraz z 2019 r. poz. 730), w postępowaniu arbitrażowym lub pojednawczym, lub przed sądami, trybunałami lub innymi organami publicznymi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państw trzecich lub przed międzynarodowymi sądami, trybunałami, instancjami arbitrażowymi lub pojednawczymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 405951,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) UPZP -wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561913,2

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561913,2

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561913,2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego „LITIGATOR” Maciej Maciąga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271743975

7.3.3) Ulica: ul. Wojewódzka 26A/2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-026

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561913,2

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.