Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036553/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054739 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze prawnej działalności Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278209300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 40
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 731 22 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzzoz.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzzoz.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług prawniczych polegających na obsłudze prawnej działalności Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac5a6551-a0fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036553/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA.381.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 683975,03 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A.1. Dla Części I:Obsługa prawna działalności Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy obejmować będzie świadczenie usług w zakresie:a) spraw pracowniczych, w tym także spraw związanych z działalnością organizacji związkowych, spraw kadrowo-płacowych, szkoleniowych, stażowych, specjalizacyjnych, socjalnych, bhp oraz umów cywilnoprawnych o udzielanie świadczeń zdrowotnych, porozumień o współpracy w zakresie stażów i kształcenia kierunkowego, rozliczeń stażystów i rezydentów, kontroli ze strony uprawnionych organów, spraw związanych z obsługą Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;b) spraw organizacyjnych, w tym w zakresie wewnętrznych aktów prawnych takich jak: statut, regulaminy, instrukcje, procedury, zarządzenia, wnioski do KRS, Wojewody, jednostek akredytacyjnych;c) spraw bieżących związanych z funkcjonowaniem podmiotu leczniczego, w tym obsługa posiedzeń Rady Społecznej, wykonywanie czynności wobec podmiotu tworzącego, w tym w zakresie audytów, kontroli nadzorczej, skarg i wniosków;d) spraw związanych z udostępnianiem dokumentacji medycznej pacjentom, upoważnionym podmiotom, organom ścigania, sądom i innym organom, np. ubezpieczycielom oraz związanych ze zgodami na leczenie lub zabiegi;e) spraw związanych z pacjentami Szpitala Psychiatrycznego, sądowych zgód na leczenie, przymusu bezpośredniego, spraw z wniosku Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego;f) spraw związanych z wnioskami o udzielenie informacji publicznej, w tym postępowań sądowo-administracyjnych z tytułu skarg;g) spraw związanych z działaniem Inspektora Ochrony Danych, w szczególności ochrony danych osobowych, przetwarzania i administrowania danych osobowych;h) spraw z zakresu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego, obejmującej szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych przez personel medyczny Zamawiającego oraz szkody wyrządzone personelowi medycznemu, szkody w mieniu, w tym postępowań o likwidację szkód ubezpieczeniowych;i) spraw dotyczących skarg, wniosków pacjentów, w tym związanych z naruszeniem praw pacjenta oraz wszczętych i prowadzonych przez Rzecznika Praw Pacjenta oraz NFZ;j) spraw dotyczących roszczeń pacjentów o niewłaściwe leczenie, roszczeń z zakresu powikłań, infekcji, zakażeń szpitalnych, niepożądanych zdarzeń medycznych oraz o ustalenie zdarzenia medycznego, w tym prowadzenia korespondencji, negocjacji, zawierania ugód;k) zastępstwa procesowego Zamawiającego przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, sądami polubownymi, wojewódzka komisją ds. zdarzeń medycznych i innymi organami, w sprawach z zakresu określonego powyżej, w szczególności spraw z zakresu błędów medycznych i zdarzeń medycznych, z zakresu prawa pracy pracowników Zamawiającego i osób wykonujących pracę zarobkową na rzecz Zamawiającego;l) innych spraw i zagadnień prawnych zleconych przez Dyrektora, Zastępców Dyrektora oraz osób zajmujących inne równorzędne stanowiska (ustalane wg schematu organizacyjnego).4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 278023,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa prawna działalności Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy obejmować będzie świadczenie pomocy prawnej w zakresie:a)spraw związanych z udzielaniem przez Zamawiającego świadczeń opieki zdrowotnej, a w szczególności dotyczących warunków udzielania świadczeń i wszelkich wymogów prawnych dotyczących udzielania takich świadczeń, a w tym analizy i wykładni przepisów prawa (dyrektyw, ustaw, rozporządzeń, itp.) oraz zarządzeń Prezesa NFZ związanych z udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej przez Zamawiającego;b)zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie: sprawdzania projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego (na roboty budowlane, dostawy, usługi) oraz doradztwa prawnego w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w pełnym zakresie;c)spraw związanych z kontraktowaniem dotyczących zawierania (we wszystkich trybach przewidzianych przepisami prawa), realizacji, rozliczania, zmian i zakończenia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zawieranych przez Zamawiającego z płatnikiem publicznym;d)spraw związanych ze statystyką medyczną, a w szczególności dotyczących weryfikacji i sprawozdawania świadczeń medycznych płatnikowi publicznemu;e)pomocy prawnej w trakcie audytów i kontroli działalności Zamawiającego przeprowadzanych przez uprawnione podmioty (NFZ, Minister Zdrowia, podmiot tworzący, inne organy i podmioty)f)prawnych aspektów działalności inspektora ds. obronnych;g)prawnych aspektów działalności inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej;h)księgowości i rachunkowości Zamawiającego, a w szczególności w sprawach podatkowych;i)doradztwa prawnego przy pozyskiwaniu przez Zamawiającego środków publicznych w ramach dotacji, subwencji itp. oraz realizacji i zakończenia umów na podstawie, których Zamawiający otrzyma takie środki, a w tym także rozliczania wydatkowanych środków;j)prowadzonych przez Zamawiającego negocjacji, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego (umów);k)działalności działu technicznego Zamawiającego, a w tym zawierania, realizacji i rozwiązywania umów zawieranych przez Zamawiającego oraz ustalania ich warunków;l)działalności działu informatyki Zamawiającego, a w szczególności w zakresie zawierania, realizacji i rozwiązywania umów dotyczących sprzętu i oprogramowania, w tym także określania warunków takich umów oraz w zakresie nabywania i korzystania z praw autorskich i praw własności przemysłowej;m) uwarunkowań prawnych tworzenia, funkcjonowania i likwidowania komórek organizacyjnych Zamawiającego;n)innych spraw i zagadnień prawnych zleconych przez Dyrektora, Zastępców Dyrektora oraz osób zajmujących inne równorzędne stanowiska (ustalane wg schematu organizacyjnego).Obsługa prawna w ramach Części II nie obejmuje usług prawnych zastępstwa procesowego wykonywanego przez adwokata lub radcę prawnego lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1874 oraz z 2019 r. poz. 730), w postępowaniu arbitrażowym lub pojednawczym, lub przed sądami, trybunałami lub innymi organami publicznymi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państw trzecich lub przed międzynarodowymi sądami, trybunałami, instancjami arbitrażowymi lub pojednawczymi.4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 405951,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) UPZP -wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561913,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561913,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561913,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego „LITIGATOR” Maciej Maciąga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271743975
7.3.3) Ulica: ul. Wojewódzka 26A/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-026
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561913,2
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Świadczenie usług opiekuńczych
- Dostawa implantów
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Zagłębiowskiego Szpitala Klinicznego w Czeladzi
- Dostawa kluczy bezpieczeństwa USB NFC oraz wykonanie prac wdrożeniowych na infrastrukturze Urzędu Miasta w Czeladzi
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług prawniczych w 2025 i 2026 roku polegających na świadczeniu pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 499)(...)
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.