Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00032245/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00042580/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00113837/01 - Wynik z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Krowicy Lasowej w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jasna 1
1.4.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054754
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00032245
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
4. Zamawiający zmienia treść załącznika nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (w zakresie podmiotu uprawnionego do podpisania umowy z ramienia Zamawiającego) .
Po zmianie:
4. Zamawiający zmienia treść załącznika nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (w zakresie podmiotu uprawnionego do podpisania umowy z ramienia Zamawiającego) .
Zamawiający aktualizuje SWZ, Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Załącznik nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Dodaje się do SWZ punkty 12.12.1 - 12.12.5 w brzmieniu:
"12.12.1. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
12.12.2. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zmianami).
a) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia polegających m.in. na:
- przygotowaniu posiłków
- transport posiłków
12.12.3. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
Wykonawca składa oświadczenie, że czynności związane z realizacją zamówienia, wskazane w pkt 12.12.2. w zakresie realizacji zamówienia są wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz jako załącznik do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego, a także na każde żądanie zamawiającego.
12.12.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 12.12.2. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
• żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
• żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
• przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
12.12.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
W razie odmowy bądź uchybienia w wykonaniu obowiązków określonych w niniejszej klauzuli, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną stosownie do zapisów projektu umowy, oraz w razie uchybienia przez wykonawcę lub podwykonawcę obowiązkom, o których mowa w niniejszej klauzuli, zamawiający niezależnie od uprawnienia do naliczenia kar umownych za stwierdzone naruszenie, wzywa wykonawcę do usunięcia uchybienia wyznaczając mu w tym celu termin. Uchybienie terminowi, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym uprawnia zamawiającego do ponownego naliczenia kary umownej za uchybienie w wysokości określonej w projekcie umowy. Powyższą procedurę w razie konieczności powtarza się."
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-26 09:00
Po zmianie:
2023-01-31 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-26 09:15
Po zmianie:
2023-01-31 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-24
Po zmianie:
2023-03-01
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w zakresie wykonania kraty taśmowo-hakowej i praso-płuczką.
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.), cmentarz (XIX - I poł. XX w.), prace konserwatorskie przy nagrobkach - etap VIII
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - roboty budowlane
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa cateringowa na potrzeby wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. w Przasnyszu dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.