Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340746/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00012658/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00019240/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-14
- 2022/BZP 00021170/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanych
z innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF, Zadanie 3: budowa węzła przesiadkowego przy ul. Grenadierów w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060778879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krochmalna 13j
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-401
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.lublin.eu/zdm
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmlublin.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
gminna jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462575811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nałęczowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-701
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@ztm.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ztm.lublin.eu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanychz innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF, Zadanie 3: budowa węzła przesiadkowego przy ul. Grenadierów w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b138b7ce-695a-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001039/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanych z innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF, Zadanie 3: budowa węzła przesiadkowego przy ul. Grenadierów w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanych z innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.6 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340746/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PS.221.1.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1725747,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, a w szczególności:
1. budowę parkingu P+R,
2. przebudowę odcinka ul. Grenadierów,
3. budowę i przebudowę chodnika,
4. budowę oświetlenia drogowego,
5. budowę kanału technologicznego,
6. budowę kanalizacji deszczowej,
7. przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej,
8. budowę przyłącza elektroenergetycznego do szafy IT,
9. przebudowę sieci nN i zabezpieczenie sieci SN,
10. wycinkę drzew i krzewów wraz z wykonaniem nasadzeń rekompensacyjnych,
11. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego,
12. opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia i sporządzenie oraz utrzymanie oznakowania na czas prowadzenia robót,
13. prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiaru ilości zrealizowanych robót,
14. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót,
15. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej,
16. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie
z wymogami STWiORB,
17. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą 3 egz., dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania,
18. wykonanie monitoringu telewizyjnego budowanych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci oraz wykonanie monitoringu TV wraz z czyszczeniem przed upływem okresu gwarancji za wykonanie przedmiotu umowy,
19. uporządkowanie terenu przyległego,
20. odtworzenie zieleńców,
21. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1937679,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2054781,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1937679,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7120151231
7.3.3) Ulica: ul. Grygowej 23
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-260
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadcza, iż powierzy Podwykonawcom następujący zakres robót:
1) branża elektryczna, teletechniczna, elektroenergetyczna – Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ELEKTRO-LECH Łukasz Grzegorz Misiejuk, 21-200 Parczew, ul. 1 Maja 28.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1937679,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągu pieszego - chodnika w pasie drogowym ul. Pogodnej, na działce o nr ewid. 311/1(...) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Obsługa eksploatacyjno-remontowa oraz modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Stargard w 2025 roku.
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.