Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017521/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00025754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054848 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowę istniejących pomieszczeń w obiekcie Powiatowego Centrum Rodzinie na pomieszczenia biurowe Punktu Regionalnego Centrum Kryzysowego w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KOŁOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331012774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 11
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943548066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@kolobrzeg.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprkolobrzeg.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowę istniejących pomieszczeń w obiekcie Powiatowego Centrum Rodzinie na pomieszczenia biurowe Punktu Regionalnego Centrum Kryzysowego w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c64c1f-857d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000721/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie i remont pomieszczeń PCPR na potrzeby Regionalnego Pogotowia Kryzysowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Regionalne Pogotowie Kryzysowe” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017521/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowę istniejących pomieszczeń w obiekcie Powiatowego Centrum Rodzinie na pomieszczenia biurowe Punktu Regionalnego Centrum Kryzysowego w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie położonego przy ulicy Grottgera nr 11 w Kołobrzegu na terenie działki nr 48 obręb 0005,5 jednostka ewidencyjna Kołobrzeg-gmina miejska. Zadanie obejmuje wykonanie m.in. przebudowy pomieszczeń istniejących na potrzeby Punktu Regionalnego Centrum Kryzysowego, w ramach którego powstaną w wyniku przebudowy: zaplecze socjalno-porządkowe, 3 pomieszczenia biurowe, pomieszczenie pracy indywidualnej. Projektowana przebudowa istniejących pomieszczeń nie wprowadza zmian w zakresie formy architektonicznej budynku, a wprowadzona zmiana w zakresie funkcjonalnym ogranicza się do wydzielenia z przestrzeni objętej opracowaniem, pomieszczeń socjalno-sanitarnych takich jak: schowek porządkowy, aneks śniadań, sanitariat z wydzielonym natryskiem.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ, dokumentacja projektowa w tym Projekt budowlany, Projekt instalacji sanitarny, Projekt instalacji elektrycznych, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Dołączone zostają również jako pomocniczo do opisu przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284965,03
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349395,65
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284965,03
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Iwicki Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711711709
7.3.3) Ulica: Bardy 1
7.3.4) Miejscowość: Dygowo
7.3.5) Kod pocztowy: 78-113
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEBASTIAN IWICKI USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
SEBASTIAN IWICKI USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284965,03
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.