Og³oszenie z dnia 2023-01-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00076411/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00149765/01 - Wynik z dnia 2023-03-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432725102
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek II 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazekgmin@zwiazekgmin.lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zkgzl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-901f6b0b-9b15-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00054855
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00051114/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zkgzl.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy, która dostêpna jest pod adresem: https://zkgzl.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.3.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://zkgzl.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2.3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
2.3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
2.3.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
2.4.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.
2.5.Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
2.6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
2.7.Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
2.7.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PadES
2.7.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2.8. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
2.8.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 2.8.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.8.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2.9. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
2.10. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
2.11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu,
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej prowadzonym w trybie podstawowym,
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ,
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia
1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
2. Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-17 do 2024-03-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) 60 punktów, Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd) 40 punktów.
2) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P(C) = (C min/C bad) x 100 x 60 %
gdzie:
P(C) - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena"
Cmin - Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
Cbad - Cena oferty badanej
3) W kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch
miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P (Kd) = wf x 40 %
gdzie:
P(Kd) - Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
"
wf - Suma punktów za warunki fakultatywne zgodnie z wykazem
4) Ostateczna liczba punktów dla ka¿dej z ofert zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oip = P(C) + P(Kd)
gdzie:
Oip – oznacza ³±czn± ocenê jako sumê punktów w poszczególnych kryteriach
P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
P(Kd) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz uzyska najwy¿sz±
³±czn± liczbê punktów oddzielnie w ramach ka¿dej czê¶ci zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i/lub posiadanego mienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-17 do 2024-03-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) 60 punktów, Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd) 40 punktów.
2) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P(C) = (C min/C bad) x 100 x 60 %
gdzie:
P(C) - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena"
Cmin - Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
Cbad - Cena oferty badanej
3) W kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch
miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P (Kd) = wf x 40 %
gdzie:
P(Kd) - Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
"
wf - Suma punktów za warunki fakultatywne zgodnie z wykazem
4) Ostateczna liczba punktów dla ka¿dej z ofert zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oip = P(C) + P(Kd)
gdzie:
Oip – oznacza ³±czn± ocenê jako sumê punktów w poszczególnych kryteriach
P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
P(Kd) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz uzyska najwy¿sz±
³±czn± liczbê punktów oddzielnie w ramach ka¿dej czê¶ci zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia komunikacyjne
1. Obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za
szkody wyrz±dzone ruchem tych pojazdów (OC p.p.m.)
2. ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powsta³e w zwi±zku z ruchem pojazdów na terenie pañstwa nale¿±cych do Systemu Zielonej Karty, a niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
3. Ubezpieczenie auto-casco (AC)
4. Ubezpieczenie assistance pojazdów (ASS)
5. Ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
6. Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków (NNW)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-17 do 2024-03-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) 60 punktów, Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd) 40 punktów.
2) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P(C) = (C min/C bad) x 100 x 60 %
gdzie:
P(C) - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena"
Cmin - Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert
Cbad - Cena oferty badanej
3) W kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch
miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
P (Kd) = wf x 40 %
gdzie:
P(Kd) - Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
"
wf - Suma punktów za warunki fakultatywne zgodnie z wykazem
4) Ostateczna liczba punktów dla ka¿dej z ofert zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oip = P(C) + P(Kd)
gdzie:
Oip – oznacza ³±czn± ocenê jako sumê punktów w poszczególnych kryteriach
P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
P(Kd) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz uzyska najwy¿sz±
³±czn± liczbê punktów oddzielnie w ramach ka¿dej czê¶ci zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia w ramach I, II i III czê¶ci zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿szy warunek udzia³u w postêpowaniu:• spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt. 2 i art 114 ustawy, dotycz±ce posiadania odpowiedniego o zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Posiadanie przez Wykonawcê zezwolenia na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 z pó¼n. zm.).
W przypadku gdy Wykonawca rozpocz±³ dzia³alno¶æ przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 59, poz. 344
z pó¼n. zm.) wymagane jest posiadanie zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
14.5. Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia:14.5.1. formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia ryzyk bêd±cych przedmiotem zamówienia* (nie dotyczy ubezpieczeñ obowi±zkowych); w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê,
14.5.2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2a, 2b do niniejszej SWZ,
14.5.3. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – o ile dotyczy – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2c do SWZ.
14.5.4. pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
14.5.5. pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym wykonawcy.
14.6. Pe³nomocnictwa, o których mowa powy¿ej, powinny byæ z³o¿one w postaci (formie) dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
14.6.1. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci (formie) papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
14.6.2. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa z dokumentem w postaci (formie) papierowej dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia takiego mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.3.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.3.2. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.3.3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6.3.4. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.4. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy, wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Z uwagi jednak na nieokre¶lenie przez zamawiaj±cego warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznych lub zawodowych, art. 118 ustawy nie ma zastosowania w niniejszym postêpowaniu.
14.5. Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia:
14.5.1. formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia ryzyk bêd±cych przedmiotem zamówienia* (nie dotyczy ubezpieczeñ obowi±zkowych); w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê,
14.5.2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2a, 2b do niniejszej SWZ,
14.5.3. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – o ile dotyczy – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2c do SWZ.
14.5.4. pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
14.5.5. pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym wykonawcy.
14.6. Pe³nomocnictwa, o których mowa powy¿ej, powinny byæ z³o¿one w postaci (formie) dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
14.6.1. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci (formie) papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
14.6.2. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa z dokumentem w postaci (formie) papierowej dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia takiego mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, we wszystkich przypadkach przewidzianych art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w przypadku:1.1. zmiany o charakterze prawnym, tj.:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci Kodeksu cywilnego oraz przepisów o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, które bêd± mia³y wp³yw na kszta³t warunków stanowi±cych podstawê udzielanej ochrony ubezpieczeniowej - w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyæ bêd± niniejszej umowy lub wynikaj±cych z niej umów ubezpieczenia,
2) zmiany przepisów prawa miêdzynarodowego, które zobowi±zana bêdzie wdro¿yæ Rzeczpospolita Polska, w tym organy jej administracji samorz±dowej, je¶li Zamawiaj±cy bêdzie zobowi±zany uwzglêdniæ je w umowie zawartej przed tak± zmian±,
3) wydanie decyzji, uchwa³, postanowieñ, rozstrzygniêæ, orzeczeñ, wyroków itp. przez uprawnione organy, które bêd± zobowi±zywa³y Zamawiaj±cego do zmiany zawartej umowy lub wynikaj±cych
z niej umów ubezpieczenia,
4) inne zmiany o charakterze prawnym, je¶li powstanie obowi±zek ich wdro¿enia, w zakresie w jakim zmiany te dotyczyæ bêd± niniejszej umowy lub wynikaj±cych z niej umów ubezpieczenia;
1.2. zmiany podmiotowego zakresu zamówienia, tj.:
1) utworzenia przez Zamawiaj±cego nowych podmiotów, w tym wyodrêbnionych z podmiotów dotychczas objêtych zamówieniem lub powsta³ych w wyniku ich po³±czenia,
2) restrukturyzacji, przekszta³cenia, po³±czenia, podzia³u, komercjalizacji lub zmiany formy prawnej podmiotów objêtych zamówieniem,
3) rozwi±zania podmiotu objêtego zamówieniem;
1.2.1. w przypadku zmiany formy prawnej podmiotów objêtych zamówieniem, szczególnie w zwi±zku
z ich przekszta³ceniem w spó³kê prawa handlowego, nowopowsta³y podmiot lub upowa¿niony przez niego Zamawiaj±cy winien wyraziæ pisemnie wolê kontynuacji umów ubezpieczenia w ci±gu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodê na przeniesienie praw z umów na nowy podmiot,
pod warunkiem, ¿e nowy podmiot bêdzie posiada³ analogiczny profil dzia³alno¶ci, jak przed zmian± i nie ulegn± zmianie zabezpieczenia przeciwpo¿arowe i przeciwkradzie¿owe; w przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli kontynuacji ubezpieczeñ uwa¿a siê, ¿e umowa ubezpieczenia wygas³a z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca dokona zwrotu sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego i zasadami rozliczenia okre¶lonymi w niniejszej umowie;
1.3. zmiany przedmiotowego zakresu zamówienia, tj.:
1) wzrostu albo spadku ilo¶ci lub warto¶ci przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczonego systemem sum sta³ych (wzrostu albo spadku sumy ubezpieczenia),
2) zwiêkszenia sumy ubezpieczenia w zwi±zku z modernizacj± przedmiotu ubezpieczenia, przeprowadzonymi inwestycjami, adaptacj±, rozbudow± itp.,
3) zmiany wysoko¶ci sum ubezpieczenia, wynikaj±cej ze zobowi±zañ Zamawiaj±cego zaci±gniêtych
po zawarciu umowy,
4) zmiany wysoko¶ci sum gwarancyjnych, wynikaj±cej ze zobowi±zañ Zamawiaj±cego zaci±gniêtych
po zawarciu umowy,
5) zmiany wykonywanej dzia³alno¶ci i konieczno¶ci objêcia zmiany tej ochron± ubezpieczeniow±,
6) rozszerzenia zakresu ubezpieczenia w przypadku ujawnienia siê b±d¼ powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nieprzewidzianego lub pominiêtego w specyfikacji warunków zamówienia i konieczno¶ci zawarcia nowego rodzaju ubezpieczenia,
7) modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej, w tym w zwi±zku ze zobowi±zaniami Zamawiaj±cego zaci±gniêtymi po zawarciu umowy,
8) wyczerpania sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub limitów odszkodowawczych w klauzulach i innych warunkach umowy ubezpieczenia oraz wyczerpania sumy gwarancyjnej b±d¼ podlimitów odszkodowawczych w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i konieczno¶ci ich uzupe³nienia; DALSZY CI¡G W SEKCJI IX - POZOSTA£E INFORMACJE
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem https:/zkgzl.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Rodzaj i zakres zmian: 1.4. zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, je¶li zmiany opisane w pkt. 1.1-1.3 bêd± mia³y wp³yw na wysoko¶æ tego wynagrodzenia:1) proporcjonalne zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzglêdnieniem postanowieñ klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot przez Wykonawcê sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami rozliczenia okre¶lonymi w niniejszej umowie - w odniesieniu do zmian zwi±zanych ze wzrostem lub spadkiem sumy ubezpieczenia,
2) odpowiednie zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w pozosta³ych przypadkach, w szczególno¶ci odnosz±cych siê do uzupe³nienia sum ubezpieczenia lub gwarancyjnych,
lub limitów odszkodowawczych oraz do zwiêkszenia lub zmniejszenia wielko¶ci ryzyka;
1.5. warto¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy musi byæ ekwiwalentna do jego ¶wiadczenia wzglêdem Zamawiaj±cego;
1.6. zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1.1-1.4 nie nast±pi, je¶li Wykonawca zrezygnuje ze wzrostu tego wynagrodzenia.
2. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê i jego akceptacja – w odniesieniu do zmian opisanych w pkt. 1.3 4-8 - przez drug± Stronê, wraz ze sporz±dzeniem pisemnego aneksu do umowy (z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w pkt. 1.2.1 oraz z uwzglêdnieniem obligatoryjnych warunków ubezpieczenia i przyjêtych fakultatywnych postanowieñ dodatkowych).
3. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ przez wydanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego albo pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
Wykluczenie
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym
zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposa¿enia dla Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych, specjalistycznych us³ug opiekuñczych oraz specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkañców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
wiêcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleñ z zakresu prawa w podziale na 4 czê¶ci
- Ubezpieczenie maj±tku oraz interesu maj±tkowego Gminy Jarocin
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy W±wolnica
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu Elbl±skiego na lata 2025-2026
- US£UGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.