Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536430/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
- 2023/BZP 00562097/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2023/BZP 00579464/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku inwentarskiego na Branżowe Centrum Umiejętności przemysłu szklarskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. EMILII SUKERTOWEJ-BIEDRAWINY W MALINOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280496389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10
1.5.2.) Miejscowość: Malinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 41 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malinowo.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsmalinowo.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ac7cacb-943b-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania budynku inwentarskiego na Branżowe Centrum Umiejętności przemysłu szklarskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac7cacb-943b-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00522509/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania budynku inwentarskiego na Branżowe Centrum Umiejętności przemysłu szklarskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.26.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie sposobu użytkowania budynku wraz z przebudową i remontem mającym na celu dostosowanie pomieszczeń w budynku inwentarskim na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu szklarskiego.
Ogólny zakres robót przewidziany w budynku:
• całkowita wymiana więźby dachowej i poszycia dachu,
• całkowita wymiana stropu drewnianego,
• przemurowanie pękniętych ścian piętra (w przypadku złego stanu - pomurowanie piętra cegłą na wzór istniejącej),
• wzmocnienie ścian zewnętrznych poprzez wykonanie rdzeni i wieńców żelbetowych w istniejącym murze,
• oczyszczenie ścian zewnętrznych parteru i piętra,
• wykonanie izolacji istniejących fundamentów i nowych posadzek na gruncie,
• całkowita wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• zasypanie piwnicy wieży,
• wykonanie nowego stropodachu piwniczki przy budynku głównym, wykonanie izolacji ścian i posadzek,
• wykonanie zbiornika przeciwpożarowego o pojemności 140m3,
• wykonanie nowych instalacji elektrycznych,
• wykonanie instalacje wod – kan + cwu oraz p.poż, spręż. Powietrza,
• wykonanie instalację c.o. wraz z instalacją gazu,
• wykonanie instalacji mechaniczno-nawiewno-wywiewnej,
• wykonanie instalacji sieci LAN.
Budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz do aktualnych przepisów przeciwpożarowych. W budynku zaprojektowano platformę dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych.
2) Parametry techniczne obiektu:
Powierzchnia zabudowy budynku: 906,86 m2
Powierzchnia użytkowa budynku – kondygnacje naziemne: 1416,95 m2
Kubatura całkowita budynku brutto: 6301,62 m3
Wysokość budynku: 11,99 m wieża, 7,56 m budynek główny
Wysokość poziomu posadzki parteru 0,10 m od poziomu terenu przy głównym wejściu
Długość budynku: 19,43 m
Szerokość obiektu: 56,37 m
Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
Liczba kondygnacji podziemnych: 1
3) Parametry techniczne podziemnego zbiornika przeciwpożarowego:
Pojemność użytkowa: 144,48 m3
Powierzchnia zabudowy: 57,04 m2
Wysokość ponad poziom terenu: 0,65 m
4) Szczegółowy zakres robót został określony w następujących dokumentach:
- Dokumentacji projektowej – załącznik nr 1 do SWZ;
- Przedmiarach robót - załącznik nr 2 do SWZ, które stanowią formę pomocniczą i uzupełniającą do sporządzenia oferty;
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45314310-7 - Układanie kabli
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45214800-8 - Ośrodki szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Pełna treść uzasadnienia została zamieszczona w Zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania i odrzuceniu ofert z dnia 16.01.2024r., które zostało przesłane do wykonawców biorących udział w niniejszym postepowaniu oraz opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10998680,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14988103,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.