Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018576/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054871 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) przeznaczonych do obsługi ZPO, dzierżawa oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego oraz kompleksowy serwis dla CM Nysa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ozimska 19
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: (77)4540067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, www.opolskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) przeznaczonych do obsługi ZPO, dzierżawa oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego oraz kompleksowy serwis dla CM Nysa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c6a513c-8625-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015520/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) przeznaczonych do obsługi ZPO, dzierżawa oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego oraz kompleksowy serwis dla CM Nysa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434893 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:1) dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (dalej: ZPO) wraz z kompleksowym serwisem oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu – Pion Centrum Mandatowe w Nysie;2) dzierżawa i zainstalowanie oprogramowania zarządzającego ,,Systemem Druku Podążającego” na dzierżawionych zasobach sprzętowych wraz z usługą serwisową oraz licencją na użytkowanie i bieżącymi aktualizacjami systemu w trakcie trwania umowy.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia:1) dzierżawę urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) o parametrach technicznych opisanych w ppkt 3.1 załącznika nr 1 do PPU, dalej urządzeń2) dzierżawę i instalację oprogramowania zarządzającego „Systemem Druku Podążającego” wraz z serwisowaniem, licencja i bezpłatną aktualizacją oprogramowania w trakcie trwania umowy;3) montaż urządzeń i uruchomienie,4) podłączenie urządzeń do sieci elektrycznej i teleinformatycznej,5) dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz zapewnienie materiałów zapasowych w tym wszelkich części zużywających się przy wydruku (wyjątek stanowi papier, który dostarczany będzie przez Zamawiającego) niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń;6) instalację, konfigurację oraz zaprogramowanie poszczególnych funkcji umożliwiających korzystanie z funkcjonalności urządzeń, w tym zapewnia współpracę urządzeń z siecią Zamawiającego i kartami zbliżeniowymi RFID Unique 125kHz do uruchamiania wydruków,7) asystę, szkolenia i instrukcje dla użytkowników i administratorów systemu druku podążającego;8) szkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń w pełnym zakresie funkcjonalności,9) kompleksowy serwis urządzeń świadczony przez przeszkolony personel zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 1 do PPU.3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik 1 do PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524964
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260204908
7.3.3) Ulica: Krakowiaków 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-255
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Świadczenie usługi w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie Dąbrówka Dolna, w gminie Pokój, powiat namysłowski, woj. opolskie, z prawem opcji.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Usługa drukowania, skanowania i kopiowania dokumentów za pomocą urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.