Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022421/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
- 2021/BZP 00028785/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00028805/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054889 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Waganiec
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa
1.5.2.) Miejscowość: Waganiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-731
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.waganiec@wlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://waganiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d77c3cba-8c8e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003843/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022421/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Utwardzenie istniejących ciągów dróggminnych”.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Projekciearchitektoniczno-budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówieniazostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Prawo opcji.Zamawiający przewiduje na podstawie art. 441 ustawy Pzp, zgodnie z opcją,dodatkowy zakres wykonywania robót budowlanych pn. „Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych” poza termin realizacji zamówienia podstawowego. Minimalny gwarantowany poziom zamówienia, zostanie zrealizowany w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. w ramach zamówienia podstawowego. Część objęta opcją obejmuje roboty budowlane pn. „Utwardzenie istniejącego ciągu drogi gminnej zlokalizowanej na działce 17, obręb geodezyjny Przypust”. Termin wykonania opcji pokrywa się z terminem realizacji zamówienia podstawowego, tj. do dnia 31 sierpnia 2021 r. Realizacja zakresu robót budowlanych w terminie przewidzianym opcją uzależniona jest od ilości posiadanych środków finansowych budżetu Gminy Waganiec. Zamawiający zobowiązuje się do zawiadomienia Wykonawcy o terminie zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym lub o przedłużeniu realizacji przedmiotu zamówienia o zakres przewidziany opcją do 15 czerwca 2021 r. W okresie realizacji zamówienia z opcją obowiązywała będzie cena ofertowa brutto za wykonanie zadania określona w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Wykonawca nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z opcji przewidzianej zamówieniu lub skorzysta z niej tylko częściowo. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach. Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotycząca tego zakresu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ.4.Rozwiązania równoważne. W dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia odnosi siędo norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, aleWykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania wrównoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opisprzedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczącychwydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawcamoże powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotycząone wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. Wtakiej sytuacji, Wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniająwymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego,czy Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 918264,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987512,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 918264,08
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571030735
7.3.3) Ulica: Olsza 3
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918264,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.