Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253981/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00266913/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na zakup i dostawę urządzeń do modernizacji reżyserek A, B, T oraz sterowni oświetlenia dla Oddziału Terenowego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S. A.
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Serafitek 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-144
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kozielska@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.tvp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tvp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznegona zakup i dostawę urządzeń do modernizacji reżyserek A, B, T oraz sterowni oświetlenia dla Oddziału Terenowego w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ad2d39f-3be0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253981/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TXPP/9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń do modernizacji reżyserek A, B, T oraz sterowni oświetlenia dla Oddziału Terenowego w Poznaniu – zwanych dalej „Urządzeniami”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4 Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane Urządzenia, na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca oferuje okres gwarancji dłuższy niż minimalny okres gwarancji wymagany w SWZ, winien odpowiednio zmienić pkt 5 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji niż minimalny okres wymagany w SWZ, skutkować będzie przyznaniem punktów w kryterium „okres gwarancji”, zgodnie
z zasadami określonymi w pkt 15 SWZ. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji niż wymagany w SWZ, równoznaczne będzie ze złożeniem oferty, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, podział zamówienia na części stanowi uprawnienie Zamawiającego, nie zaś obowiązek. Poza tym podział tego zamówienia jest niecelowy oraz spowodowałby znaczne utrudnienia przy realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505260,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505260,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505260,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wizja Multimedia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132906258
7.3.3) Ulica: Techniczna 3
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505260,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Zakup i dostawa telewizora oraz cyfrowych wzmacniaczy miksujących na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.