Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018198/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00029785/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054905 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury do mobilnego laboratorium badań środowiskowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Janusza 64
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 69 15 977
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igf.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.igf.edu.pl/zamowienia-publiczne.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza w zakresie nauk geofizycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury do mobilnego laboratorium badań środowiskowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1be9569-66cd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projektu „EPOS - System Obserwacji Płyty Europejskiej (EPOS-PL+)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020, w ramach Działania 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki nr POIR 04.02.00-00-C005/19-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018198/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dron do pracy w środowisku miejskim z zamontowaną głowicą pomiarową – 1 sztuka 1) Dron/ Bezzałogowy Statek Powietrzny:• liczba silników: 6,• waga maksymalna wraz z bateriami (bez ładunku użytecznego): 10 kg,• minimalna ładowność: 5,5 kg,• podwozie z możliwością złożenia po wzniesieniu BSP w powietrze,• BSP zasilany za pomocą minimum 2 baterii z systemem pozwalającym na awaryjne lądowanie w przypadku uszkodzenia jednej z baterii,• możliwość bezpiecznego awaryjnego lądowania w przypadku uszkodzenia jednego silnika/śmigła,• zakres temperatury: -10℃ do 40℃,• czas lotu bez obciążenia: min 30 min,• minimum 3 niezależne IMU z niezależnymi odbiornikami GNSS,• wyposażony we wbudowany link radiowy 2.4 GHz lub 5.8 GHz zapewniający możliwość bezprzewodowego przesyłania obrazu, link musi posiadać wejście analogowe (CVBS) oraz wejście cyfrowe (HDMI),• aparatura sterująca zgodna z systemem łączności BSP umożliwiająca jednoczesny odbiór obrazu i wyposażona w wyjścia wideo HDMI, SDI, USB,• baterie zabezpieczone przed zwarciem oraz z systemem automatycznego rozładowywania do bezpiecznego poziomu pojemności, • niezbędne okablowanie oraz skrzynia transportowa dostosowana do wymiarów BSP,• możliwość rozbudowy głowicy o miernik do monitoringu black carbon o parametrach wyspecyfikowanych w części nr 3,• stacja do ładowania akumulatorów (kompatybilna z akumulatorami), umożliwiającą jednoczesne ładowanie min. 1 kompletu baterii niezbędnego do przeprowadzenia lotu,• kamera FPV zapewniająca operatorowi podgląd obrazu w czasie rzeczywistym, zainstalowana na BSP,• możliwość definiowania autonomicznej trasy przelotu,• skrzynia transportowa wielokrotnego użytku do transportu drona w terenie;• instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim.2) Głowica pomiarowa:• głowica powinna mieć możliwość pracy samodzielnej bez utraty swoich cech funkcjonalnych, • pomiar pyłu z podziałem na frakcje (PM1, PM2.5, PM10) • zakres pomiarowy od 0 do 1000 μg/m3,• podział wielkości cząsteczek w minimum 16 przedziałach,• możliwość jednoczesnego wyposażenia głowicy w minimum 6 sensorów pomiarowych w tym: - minimum 5 sensorów elektrochemicznych, - minimum 1 sensor fotojonizacyjny lub katalityczny,• pomiary pyłu i gazów z kompensacją wpływu aktualnych warunków środowiskowych, • wbudowany czujnik położenia głowicy w przestrzeni, • wbudowany odbiornik GPS typu GNSS, • pomiar temperatury pobieranej próby powietrza na wejściu,• pomiar temperatury i wilgotności w komorze pomiarowej,• regulacja przepływu powietrza przez komorę pomiarową czujników oraz prędkości napełniania worka, • wymienny filtr przeciwpyłowy chroniący komorę pomiarową przed kontaminacją zanieczyszczeń, • wymuszony pobór próbki powietrza,• funkcja zdalnego załączania oraz wyłączania pompy pomiarowej,• pomiar powietrza w czasie rzeczywistym i pobór próby do worka powinien odbywać się poprzez jedną rurkę pobierczą,• maksymalne wymiary głowicy 200x160x110 mm (dł. x szer. x wys.) • maksymalna waga 2 kg, • akumulator litowo-jonowy pozwalający na co najmniej 5h pracy,• Możliwość instalacji 2 pomp pomiarowych: - Pompa do poboru powietrza do badania pyłu zapewniająca jednostajny przepływ bez pulsacji, - Pompa do poboru powietrza do worka zapewniająca szybki czas napełnienia worka maksymalnie 50s dla 5L worka,• możliwość rozbudowy głowicy o miernik do monitoringu black carbon o parametrach wyspecyfikowanych w części 3,• temperatura pracy głowicy -10 °C +50°C, • wynik pomiaru powinien być zapisywany na karcie SD urządzenia oraz wysyłany do naziemnej stacji kontroli, • możliwość poboru powietrza do dedykowanego worka w celu dokonania analizy laboratoryjnej, • rurka pobiercza umożliwiająca pobieranie powietrza spoza strumienia zaśmigłowego, • dedykowane oprogramowanie stacji kontroli naziemnej z funkcją wykonania map i wykresów oraz zdalne sterowanie pracą głowicy pomiarowej,• możliwość przekazywania informacji drogą radiową do nielimitowanej ilości stacji odbiorczych.• możliwość pracy na zasilaniu z baterii BSP (3S-6S), lub ze źródła zewnętrznego (12-26V),• możliwość pracy na zasilaniu z gniazda zapalniczki samochodowej,• karta micro SD do zapisu danych bezpośrednio w głowicy, • instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim,• walizka transportowa do transportu głowicy w terenie,• certyfikat CE (Conformité Européenne) potwierdzający zgodność urządzenia z wymogami dyrektyw UE tzw. Nowego Podejścia, • certyfikat kalibracji sensorów przez producenta zestawu głowicy lub jednostkę oceniającą zgodność.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia elektronicznego kanału dostępu („hotline”) dla Zamawiającego od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 16:00 w okresie trwania gwarancji.Dron musi być objęty gwarancją na okres co najmniej 12 miesięcy, a głowica pomiarowa na okres co najmniej 12 miesięcy na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.Uwaga: Wykonawca zobligowany jest do przeprowadzenia testów sprawdzających prawidłowość działania zainstalowanych urządzeń oraz osiągniecia przez nich parametrów podanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) a także do przeprowadzenia szkolenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38260000-5 - Magnetometryczne przyrządy geofizyczne
38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 53792,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mobilne mierniki pyłu PM o różnych średnicach ziaren – 2 sztuki1) Aparat winien umożliwiać ciągły pomiar stężenia pyłu zawieszonego - on line dla cząstek o średnicach większych od 0,1 mikrona i podawać to stężenie w (mg/m3)2) Równoczesny pomiar on-line przynajmniej następujących frakcji pyłu: PM1, PM2,5, Respirabilna, PM10, Pył całkowity (do 15 μm). 3) Metoda pomiaru: fotometria laserowa z rozpraszaniem światła pod kątem 90o 4) Wymagana rozdzielczość pomiarowa 0,001 mg/m35) Zakres pracy – min. do 150 mg/m36) Automatyczna kontrola przepływu badanej próbki powietrza z dokładnością nie gorszą niż +/-5%7) Możliwość graficznego przedstawienia wyników pomiarów w trybie on-line na wbudowanym ekranie8) Bieżąca (dostępna na ekranie) informacja o statusach głównych elementów funkcjonalnych aparatu (praca lasera, przepływ powietrza, stopień obłożenia filtra) 9) Wbudowana pamięć umożliwiająca zarejestrowanie przynajmniej 60.000 wyników pomiarów. Możliwość transferu danych do zewnętrznej pamięci Flash (USB). 10) Komunikacja z siecią przez Ethernet.11) Możliwość komunikacji z komputerem, oprogramowanie umożliwiające obróbkę statystyczną wyników pomiarów dostarczane wraz z aparatem12) Wbudowane wyjście analogowe napięciowe lub prądowe w celu sterowania urządzeniami zewnętrznymi, wbudowany przekaźnik z dwustanowym wyjściem służącym do wyzwalania alarmów. Ustalany przez użytkownika poziom alarmowy.13) Wbudowany sygnalizator dźwiękowy alarmujący o przekroczeniu zadanego stężenia pyłu.14) Ustalana przez użytkownika częstotliwość wykonywania automatycznych pomiarów.15) Aparat winien być wyposażony w cechy charakterystyczne dla urządzeń przenośnych – przeznaczonych do pracy w terenie w tym praca bateryjna do 12 godzin po naładowaniu. Waga aparatu (z jednym akumulatorem) do 2,0 kg. Możliwość instalacji wewnątrz obudowy aparatu dwóch akumulatorów z funkcją ich zamiany w trakcie pracy aparatu bez przerywania procesu zbierania danych. Możliwość zasilania z sieci 230 VAC.16) Wbudowane kasety na filtry membranowe umożliwiające porównawczy pomiar grawimetryczny stężenia pyłu.17) Możliwość periodycznej kalibracji aparatu w miejscu pracy.18) Możliwość automatycznej korekcji wyników ze względu na różnicę w stopniu rozpraszania światłą w porównaniu z pyłem wzorcowym oraz ze względu na różnicę w średnim wymiarze cząstek19) Urządzenie/aparatura musi być dostarczona wraz z instrukcją obsługi.Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia dla części nr 2 muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 12 miesięcy, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38260000-5 - Magnetometryczne przyrządy geofizyczne
38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 80325,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mobilny miernik black –carbon – 1 sztuka1) Analizator przeznaczony do oznaczania stężenia sadzy w powietrzu. 2) Pomiar wykonywany w sposób ciągły – w czasie rzeczywistym metodą fotometrii – absorpcji optycznej. 3) Długość fali optycznej wykorzystywanej do pomiaru nie mniej niż 800 nm nie więcej niż 950 nm. 4) Wymagany zakres pomiarowy – 0 – 1 mg/m3 sadzy przy czasie pobierania próby krótszym niż godzina. 5) Wymagana dokładność pomiaru : nie gorsza niż +/0 0,1 mikrograma sadzy /m3 dla 1 minutowych okresów pobierania próby gazowej. 6) Wbudowany rejestrator z możliwością przekazywania danych do komputera.7) Zasilanie 230 VAC i bateryjne. 8) Waga do 300 gram.9) Wymiary do 120 x 70 x 40 mm (dł. x szer. x wys.). 10) Wraz z aspiratorem należy dostarczyć odpowiednie filtry w ilości 25 sztuk. 11) Aparat winien pracować w zmiennych warunkach meteorologicznych w temperaturach do minus 20 stopni Celsjusza i przy ciśnieniu w zakresie od 0,6 bar do 1,1 bar12) Urządzenie/aparatura musi być dostarczona wraz z instrukcją obsługi.Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia dla części nr 3 muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 12 miesięcy, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38260000-5 - Magnetometryczne przyrządy geofizyczne
38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 28738,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miernik podatności magnetycznej z wyposażeniem – 1 sztuka1) Urządzenie jest przenośne i pozwala na pomiar podatności magnetycznej w terenie2) Urządzenie ma czułość nie mniejszą niż 2 x 10 -6 SI vol3) Urządzenie ma zakres pomiarowy co najmniej od 2 x 10 -6 do 20 SI Vol4) Urządzenie jest przystosowane do pracy z dostarczanymi przez Wykonawcę wymiennymi czujnikami:• czujnikiem do pomiarów laboratoryjnych podatności dla rdzeni cylindrycznych o średnicach co najmniej w zakresie 70-90 mm w 1 częstości w przedziale 500- 600 Hz i rozdzielczości wzdłuż rdzenia co najmniej 20 mm- 1 szt.;• czujnikiem do pomiarów podatności z powierzchni rdzeni osadowych z obszaru co najmniej 4 na 10 mm, co najmniej do głębokości 1 mm w 1 częstości w przedziale 1800-2000 Hz i rozdzielczości co najmniej 5mm wraz z wzorcem kalibracyjnym- 1 szt.;5) Urządzenie (bez czujników i okablowania) ma masę nie większą niż 0,20 kg.6) Urządzenie pracuje w zakresie temperatur co najmniej od -10 do +40 st. C.7) Urządzenie ma możliwość podłączenia przez złącze USB do laptopa lub palmtopa w celu jego zasilania i sterowania.8) Urządzenie jest sterowane z laptopa, tabletu lub palmtopa za pomocą dostarczonego przez Wykonawcę dedykowanego oprogramowania do laptopa i palmtopa z bezterminową licencją na co najmniej 1 stanowisko.9) Przy sterowaniu urządzeniem z laptopa / tabletu dedykowane oprogramowanie działa z laptopem/ tabletem Zamawiającego wyposażonym w port USB oraz system operacyjny co najmniej Windows 7/Windows Mobile 6;10) Przy sterowaniu urządzeniem z palmtopa dedykowane oprogramowanie działa z palmtopem dostarczonym przez Wykonawcę wyposażonym w port USB oraz współpracuje z modułem GPS palmtopa w celu pobierania danych lokalizacji.11) Urządzenie jest wyposażone w:• zasilacz • okablowanie niezbędne do podłączenia czujników do urządzenia;• okablowanie niezbędne do podłączenia urządzenia do laptopa i palmtopa.12) Urządzenie jest wyposażone w palmtop z modułem GPS i oprogramowaniem w celu sterowania urządzeniem i pobierania danych lokalizacji za pomocą dedykowanego oprogramowania z pkt 1013) Palmtop posiada następującą minimalną konfigurację:• Wytrzymałość wg standard IP68 and MIL-STD-810G• Odporność na zanurzenie w wodzie na gł. 1m• RAM 512MB/Flash Memory 8GB• Waga do 700 g (bez futerału)• wyświetlacz co najmniej VGA TFT z ekranem dotykowym • Wbudowany głośnik i mikrofon• Komunikacja Bluetooth® klasy 2.0 + EDR • gniazdo pamięci w standardzie SDIO/SDHC • Klawiatura z konfigurowanymi klawiszami • USB host and client• Wejście/wyjście audio-mono /mikrofonowe (2.5 mm) • Bateria o długości aktywnej pracy 15h • Podświetlana klawiatura do pracy w nocy• Gwarancja 12 miesięcy• Wbudowany moduł GPS wykorzystujący SBAS – EGNOS (dokładność 2-4m)• Łączność bezprzewodowa Wi-Fi b/g• Ładowarka samochodowa• Torba transportowa do pracy w terenieUrządzenie/aparatura oraz palmtop muszą być dostarczona wraz z instrukcją obsługi.Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia dla części nr 4 muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 12 miesięcy, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38260000-5 - Magnetometryczne przyrządy geofizyczne
38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 47196,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw wiertnicy spalinowej do pobierania prób z akcesoriami – 2 komplety1) Waga poniżej 5 kg2) Zasilana dwutaktowym silnikiem spalinowym o mocy co najmniej 1.2kW (1.6KM)3) Zakres obrotów wiertnicy – regulowany do co najmniej 1500 obr/min 4) Włącznik/regulator obrotów - łatwo dostępny na uchwycie wiertnicy 5) Wyposażona w system montażu wierteł diamentowych – chłodzonych wodą6) Umożliwia montaż wierteł o średnicach do 4 cali7) W zestawie wiertło diamentowe do pobierania prób cylindrycznych o średnicy 1 cala- 1 sztuka. 8) Wyposażona w zestaw chłodzenia wiertła wodą z przenośnego zbiornika ciśnieniowego z możliwością szybkiego dołączenia/odłączenia od wiertnicy9) W zestawie zestaw kluczy do obsługi urządzenia, 10) Instrukcja w języku polskim lub angielskim11) Urządzenie/aparatura musi być dostarczona wraz z instrukcją obsługi.Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia dla części nr 5 muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 12 miesięcy, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38260000-5 - Magnetometryczne przyrządy geofizyczne
38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 23862,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw pojemników amagnetycznych do transportu próbek – 4 sztuki1) Wykonane z amagnetycznego stopu typu mu-metal, wraz z pokrywką2) Możliwość przechowywania do 10 próbek cylindrycznych o średnicy 25mm i wysokości 22 mm w pojemniku3) Zamawiający nie wymaga instrukcji obsługi dla niniejszego urządzenia/aparatury.Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia dla części nr 6 muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 12 miesięcy, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38260000-5 - Magnetometryczne przyrządy geofizyczne
38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 6199,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68634,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68634,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68634,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftBlue Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671355663
7.3.3) Ulica: Jana Zamoyskiego nr 2B
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-063
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68634,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79507,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88490,87
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79507,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EKO-EFEKT” spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120154175
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa nr 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-064
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79507,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39396,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39396,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39396,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-MONITORING Marek Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341047796
7.3.3) Ulica: Warzywna nr 27
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-545
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECO-MONITORING MAREK PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ECO-MONITORING MAREK PAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39396,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63650,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63650,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63650,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Doradztwa Technicznego Geomor-Technik spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551651778
7.3.3) Ulica: Modrej nr 30, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-220
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADZTWA TECHNICZNEGO GEOMOR-TECHNIK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADZTWA TECHNICZNEGO GEOMOR-TECHNIK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63650,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26762,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26762,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MECHATRONIKA Hubert Kryczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121053100
7.3.3) Ulica: Borowej Góry nr 8, lok. 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-354
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26762,83
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,02
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,02
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Doradztwa Technicznego Geomor-Technik spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551651778
7.3.3) Ulica: Modra nr 30, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-220
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADZTWA TECHNICZNEGO GEOMOR-TECHNIK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADZTWA TECHNICZNEGO GEOMOR-TECHNIK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,02
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie m.st. Warszawy
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- Remont dr. wojewódzkiej dawnej DK 61 Ostrołęka - gr. Woj. od km 125+950 do km 127+071 wraz z remontem dróg zbiorczych od km 123+900 do km 126+530 (m. Teodorowo i m. Laskowiec)-nr postępowania 269/24
- Dostawa materiałów budowlanych do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii tlenowych, beztlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych.
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Głównego Urzędu Miar.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.