Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00064189/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00120616/01 - Wynik z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa analizatora do badań immunodiagnostycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771480603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 598342459
1.5.8.) Numer faksu: 597260877
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz-czluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-czluchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa analizatora do badań immunodiagnostycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ebe48f-8bfb-4768-87d5-6844061d162c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052955/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dzierżawa analizatora do badań immunodiagnostycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10510353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051035
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ ROZDZIAŁ V Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051035
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ ROZDZIAŁ XXIV Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (Załącznik nr 9 do SWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć razem z ofertą.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ ROZDZIAŁ II Ochrona danych osobowych, ust. 4:
"4. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO."
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/SPZOZ/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora do badań immunodiagnostycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych w okresie 36 m-cy, według opisu przedmiotu zamówienia w formularzu wymagań technicznych dla analizatora do badań immunodiagnostycznych (zał nr 2 do SWZ) i formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 38434580-5 - Analizatory testów immunologicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SWZ ROZDZIAŁ XVII Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował ceną brutto za realizację zamówienia. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp zostały określone w opisie przedmiotu dzierżawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: j.w. SWZ ROZDZIAŁ X Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ ROZDZIAŁ X Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe)
1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ
a) ww. oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert (to wstępne oświadczenie musi zachować aktualność przez cały okres trwania postępowania);
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór – zał. nr 8 do SWZ)
2. Do oferty Wykonawca/Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest również dołączyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – oświadczenie dotyczące szczególnych przesłanek wykluczenia wg wzoru załącznik nr 7 do SWZ, które stanowi oświadczenie wstępne potwierdzające brak podstaw wykluczenia na podstawie przepisów szczególnych tj. tzw. ustawy sankcyjnej – Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023 poz. 129 ze zm.) oraz Rozporządzenia (UE) dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
3. Jeżeli dotyczy – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z Art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór – załącznik nr 8 do SWZ).
4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp – o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę (załącznik nr 10 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
ROZDZIAŁ XI Wykaz przedmiotowych środków dowodowych1. Wypełniony zał. nr 2 do SWZ – Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, czyli zestawienie wymagań technicznych dla analizatora immunodiagnostycznego.
2. Karta techniczna/dokument techniczny (w języku polskim), oferowanego analizatora wydana przez producenta urządzenia, zawierająca specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, która potwierdza spełnienie wymagań bezwzględnych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
Uwaga:
a) materiały te winny zawierać co najmniej wskazanie producenta oraz nazwę analizatora wraz z numerem katalogowym, jeśli urządzenie go posiada, oraz fotografię lub inną formą graficzną przedstawiającą analizator;
b) Zamawiający dopuszcza, by materiały informacyjne, o których mowa powyżej były wystawione przez producenta oferowanego wyrobu bądź jego autoryzowanego przedstawiciela (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych) bądź przez dystrybutora.
3. Deklaracja zgodności CE lub certyfikat zgodności CE dla wszystkich zaoferowanych produktów kwalifikujących się jako wyroby medyczne (wszystkie klasy wyrobu medycznego) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.)
• LUB oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.) i przepisami wykonawczymi, oraz że produkty kwalifikowane jako wyrób medyczny posiadają oznakowanie znakiem CE i są zgodne z Dyrektywą 93/42 EEC.
4. W przypadku złożenia oferty równoważnej – dokumenty potwierdzające równoważność produktu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
SWZ ROZDZIAŁ XI Wykaz przedmiotowych środków dowodowych, ust. 5"5. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie."
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załączniki do SWZ:Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy Wykonawcy
Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla analizatora immunodiagnostycznego
Załącznik nr 3 Formularz asortymentowo-cenowy
Załącznik nr 4 Projekt umowy
Załącznik nr 5 Oświadczenia Wykonawcy: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
Załącznik nr 7 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Załącznik nr 8 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (jeżeli dotyczy - w przypadku gdy występuje podmiot udostępniający zasoby)
Załącznik nr 9 Oświadczenie z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych
Załącznik nr 10 Oświadczenie o grupie kapitałowej na wezwanie)
Załącznik nr 11 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla kontrahenta SP ZOZ w Człuchowie (załącznik do umowy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SWZ ROZDZIAŁ XV Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
SWZ ROZDZIAŁ XXII Projektowane postanowienia umowy, ust. 2 i 3""2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w zakresie przewidzianym w treści projektu umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
Oraz
Zał. nr 4 do SWZ Projekt umowy:
§ 8 ZMIANY UMOWY
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w Umowie w zakresie:
1) zmiany ceny:
a) cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
b) cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania Umowy;
2) wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen;
3) zmiana Umowy będzie możliwa, jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany Umowy innego rodzaju niż wymienione w pkt 1, pod warunkiem, że zmiana nie będzie ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia;
4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności;
5) zmiany wprowadzone do Umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie Strony (z wyjątkiem opisanym w pkt 1).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051035
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-01
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Przebudowa drugiego piętra budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie w celu utworzenia Klubu "Senior+"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2535G na odcinku Biskupnica - Gębarzewo w km 0+005-1+742, gmina Człuchów
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy testów do badań mikrobiologicznych
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania antygenów grzybiczych wraz z dzierżawą czytników i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia reakcji
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa odczynników na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.