eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin"Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2021"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055002 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297d2acf-8b08-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie zieleni na terenie miasta Jarocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 577171,81 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miasto JarocinCzęść 1. obejmująca m.in. Stare Miasto, Śródmieście, T. Kościuszki, os. Kopernika, os. Bogusław, os. 700-lecia, os. 1000-lecia, os. Glinki, os. Tumidaj, os. Konstytucji, os. Polna, os. Bajkowe, os. Ługi, os. Ciświca, os. Rzeczpospolitej, os .Wojska Polskiego.Obejmuje w szczególności:a) Zieleń na terenie miasta Jarocin (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy teren Miasta Jarocin),b) Skwer przy ul. Wyszyńskiego, c) Skwer Pamięci przy ul. Wrocławskiej,d) Nasadzenia roślin przy ul. Do Zdroju,e) Park im. mjr. Zbigniewa hr. Ostroróg-Gorzeńskiego,f) koszenie poboczy i rowów dróg gminnych.Całość zgodnie z projektem umowy dla Miasta Jarocin oraz Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie prac dotyczących bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni na obszarze Gminy Jarocin.Celem podniesienia standardów utrzymania terenów zieleni:1) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenów zieleni z częstotliwością:a) Miasto Jarocin: od poniedziałku do piątku w godzinach: 700-2000, sobota 700-1300,b) Obszar Wiejski Gminy Jarocin: od poniedziałku do piątku w godzinach: 700-2000, sobota 7.00-13.00.2) Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zadania do dysponowania 100 % składem osobowym (zgodnie z przedłożonym wykazem osób).W przypadku braku 100 % obecności Zamawiający ma prawo do każdorazowego naliczenia kar umownych w wysokości 1 000,00 zł za każdą osobę. W przypadku braku obecności pracownika Wykonawca zobowiązany jest zastąpić brakującą osobę, osobą posiadającą nie gorsze kwalifikacje.Szczegółowy opis zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie prac dotyczących bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni na obszarze Gminy Jarocin i projekt umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody), aktualną wiedzą techniczną i ogrodniczą, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.Powstałe odpady Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do ZGO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu’ (Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin) na własny koszt.Prowadzenie prac nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie sadzonek, odpadów itp. m.in. na chodnikach i drogach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 325262,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar WiejskiCzęść 2. obejmująca Mieszków, Cielczę, Osiek, Cząszczew, Radlin, Wilkowyję, Łuszczanów, Witaszyce, Witaszyczki, Zakrzew, Prusy, Roszkówko, Golinę, Stefanów, Potarzycę, Siedlemin, Roszków oraz Dąbrowę.Obejmuje w szczególności:a) Zieleń na terenie obszaru wiejskiego Gminy Jarocin (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy na obszar wiejski) b) Skwer w Mieszkowie przy ul. Poznańskiejc) Skwer im. Barwickiego i skwer przy ul. Stawnej w Witaszycachd) Park przy Sanktuarium w Goliniee) Skwer w Siedleminie przy ul. Głównejf) Skwer w Wilczyńcug) Tereny zieleni przy Centrum Aktywności Lokalnej w Łuszczanowieh) Koszenie poboczy i rowów dróg gminnychi) Koszenie działek gminnych.Całość zgodnie z umową na sektor obszaru wiejskiego Gminy Jarocin oraz Specyfikacją Techniczną.Celem podniesienia standardów utrzymania terenów zieleni:1) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenów zieleni z częstotliwością:a) Miasto Jarocin: od poniedziałku do piątku w godzinach: 700-2000, sobota 700-1300,b) Obszar Wiejski Gminy Jarocin: od poniedziałku do piątku w godzinach: 700-2000, sobota 7.00-13.00.2) Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zadania do dysponowania 100 % składem osobowym (zgodnie z przedłożonym wykazem osób).W przypadku braku 100 % obecności Zamawiający ma prawo do każdorazowego naliczenia kar umownych w wysokości 1 000,00 zł za każdą osobę. W przypadku braku obecności pracownika Wykonawca zobowiązany jest zastąpić brakującą osobę, osobą posiadającą nie gorsze kwalifikacje.Szczegółowy opis zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie prac dotyczących bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni na obszarze Gminy Jarocin i projekt umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody), aktualną wiedzą techniczną i ogrodniczą, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.Powstałe odpady Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do ZGO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu’ (Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin) na własny koszt.Prowadzenie prac nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie sadzonek, odpadów itp. m.in. na chodnikach i drogach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 251909,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395645,73

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395645,73

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395645,73

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ SOŁTYS P L E N E R ZAKŁAD CHIRURGII DRZEW, BUDOWY I KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-115-00-24

7.3.3) Ulica: ul. Polna 2A

7.3.4) Miejscowość: Golina,

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370127,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) n.p.z.p., odrzucił ofertę złożoną przez firmę MICHAŁ SOŁTYS P L E N E R ZAKŁAD CHIRURGII DRZEW, BUDOWY I KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI, Golina, ul. Polna 2A, 63-200 Jarocin, ponieważ Wykonawca nie spełniał warunków udziału w postępowaniu oraz nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.2) Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 n.p.z.p., odrzucił ofertę wykonawcy Unicus Usługi Ogrodnicze Aleksandra Wróblewska-Nowaczyk, Rydzowa 4/20, 91-211 Łódź, z uwagi na fakt, że oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego w rozdziale XIII Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ ).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289074,9

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291140,86

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.