Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061065/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00065251/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00103792/01 - Wynik z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055026 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 251
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.dopierala@csk.umed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-348d3b24-b3b7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000773/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa materiałów szewnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal /.2. W celu dokonania oceny złożonej oferty w ramach Kryterium Parametry jakościowe, Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przedstawienia próbki asortymentu. Poza wymienionym przypadkiem Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.3.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formie elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamawiającego: k.dopierala@csk.umed.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formie elektronicznej. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w regulaminie miniPortalu i ePuap udostępnionych na ich stronach. 4. Korzystanie z portalu i ePuap jest możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony internetowej to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. 5. Publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty email Zamawiającego: k.dopierala@csk.umed.pl . Łączny rozmiar załączników przesyłanych na pocztę e-mail Zamawiającego nie może przekroczyć 25MB.8. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 7 adres email.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: W celu dokonania oceny złożonej oferty w ramach Kryterium Parametry jakościowe, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4) Ustawy, Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przedstawienia próbki asortymentu. Poza wymienionym przypadkiem Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający wymieniony w Części I SWZ.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych- mgr Bartłomiej Jabłoński. Dane kontaktowe 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251, pok. 328, email: inspektor.odo@csk.umed.pl; tel. 42 675 76 22. 3.Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego U.M. w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251. Przetwarzane dane osobowe są udostępniane podmiotom uprawnionym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z późn. zm.), dalej „Ustawą” oraz podmiotom uprawnionym na podstawie zawartych przez Administratora umów powierzenia danych osobowych.(...)pełna informacja zawarta w SWZ:XXXVII.OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO W PRZYPADKU ZBIERANIADANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY FIZYCZNEJ, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ, WCELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych (o którym stanowi art. 16 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. zpóźn. zm. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2. W przypadku wystąpienia przez osobę, której dane dotyczą z żądaniem ograniczenia przetwarzaniaDanych osobowych (o którym stanowi art. 18 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),żądanie tonie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/17/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 1 - Szwy wchłanialne plecione, podskórne i skórne dla Kliniki Kardiochirurgii
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania reklamacji
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 2 - Szwy wchłanialne- Ortopedia
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 3 - Szwy plecione wchłanialne- dla Bloku Ortopedii
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 4 - Szew pleciony - dla Bloku i Oddziałów Chirurgii Ogólnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania reklamacji
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 5 - Szwy endoskopowe- dla Bloku Operacyjnego Chirurgii
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 6 - Nici wchłanialne monofilamentowe - dla Bloku Operacyjnego Chirurgii
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach oceny.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły:X = Xc + XP (gdzie: Xc - punkty wagowe w kryterium cena , XP - punkty wagowe w kryterium parametry jakościowe)Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 7 - Nici - dla Bloku Okulistyki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania reklamacji
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 8 - Nici wchłanialne monofilamentowe - RYDYGIER
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania reklamacji
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 9 - Szwy niewchłanialne, syntetyczne- RYDYGIER
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania reklamacji
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET Nr 10-Szwy monofilamentowe wchłanialne- RYDYGIER
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania reklamacji
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z Rozdziałem 7 Ustawy (art. 239-253).Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych kryteriach oceny.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów wagowych (X) , według formuły: X = C+TD+TR+TP(gdzie: C - punkty wagowe w kryterium cena, TD – punkty wagowe w kryterium termin dostawy, TR – punkty wagowe w kryterium termin wykonania reklamacji, TP - punkty wagowe w kryterium termin płatności).Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 125 ust. 1 Pzp w formie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. / wraz z ofertą/2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. /na wezwanie/
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Oświadczenie (Załącznik nr 5) potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych produktów odpowiednio zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 j.t.) i sposobem klasyfikowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 Nr 215 poz. 1416) (wyroby medyczne).2.Dokument potwierdzający opis przedmiotu zamówienia pochodzący od producenta/wytwórcy/ autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową / dokument informacyjny dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu i nr pozycji, którego dotyczy.3.Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości 2 saszetki na próbkę asortymentu w następujących pakietach:- DO PAKIETU NR 2-3, do każdej pozycjiZamawiający wymaga złożenia próbek w ilości 4 saszetki na próbkę asortymentu w następujących pakietach:- DO PAKIETU NR 5 do pozycji 2DO PAKIETU NR 6 do pozycji 4 i 5Uwaga:Wzory (próbki) składane celem ich oceny w ramach Kryterium Parametry jakościowe nie podlegają uzupełnieniu- zgodnie art. 107 ust. 3 Ustawy !!!5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1.Oświadczenie (Załącznik nr 5) potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych produktów odpowiednio zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 j.t.) i sposobem klasyfikowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 Nr 215 poz. 1416) (wyroby medyczne).2.Dokument potwierdzający opis przedmiotu zamówienia pochodzący od producenta/wytwórcy/ autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową / dokument informacyjny dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu i nr pozycji, którego dotyczy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć:1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SWZ;2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – Załącznik nr 2 do SWZ;3. „OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU, SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, W ZAKRESIE WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO”- Załącznik nr 3 do SWZ4. „ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA” (o ile dotyczy) - Załącznik nr 4 do SWZ;Uwaga: Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.5. „PEŁNOMOCNICTWO” do reprezentowania Wykonawcy osoby /osób, podpisującej/ podpisujących ofertę, dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty (o ile dotyczy). 5.1. Uprawnienie musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób wskazanych w dokumencie stwierdzającym status prawny Wykonawcy (odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) lub notarialnie poświadczoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym kopię pełnomocnictwa tj. podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.5.2. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, ofertę wraz z załącznikami podpisują wszystkie te osoby.5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, którzy ustanawiają pełnomocnika. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub upoważnionego pełnomocnika.5.4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.6. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE wskazane w Rozdziale XII SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, którzy ustanawiają pełnomocnika. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub upoważnionego pełnomocnika.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, w trybie art. 125 ust. 1 PZP w formie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 125 ust. 4 Pzp.3. Zgodnie z art. 58 ust. 5 Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 455 z zachowaniem zasad o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.2.Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ustawy Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy możliwosci zmian:1)w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,2)zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,3)dopuszczenie powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizujący dostawy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla zamawiającego lub konieczna dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw,4)zmiany wielkości opakowania towaru objętego umową przetargową z możliwością przeliczenia ceny nie przekraczającej ceny zaoferowanej w ofercie przetargowej,5)zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy w przypadku braku dostępności towaru, wstrzymania lub zakończenia produkcji na produkty o parametrach nie gorszych niż oferowane, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej,6) wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenie cen dla produktu wskazanego w Formularzu cenowym,3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania wartości umowy w terminie z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, w zależności od przebiegu leczenia pacjentów, na okres do wyczerpania ilości przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 2 nie dłużej jednak niż 3 miesiące.4.Brak możliwości lub utrudnienia w realizacji umowy z przyczyn wynikających z epidemii COVID-19 będą mogły stanowić podstawę zmiany warunków umowy w zakresie określonym ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych(D.U. 2020 poz. 374 z dnia 2 marca 2020 r z późn. zm).5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zakresie art. 436 pkt 4) ppkt b) ustawy Pzp, tj. postanowień określających zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w umowie zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany:a)stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego (obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających),b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.Szczegóły-Wzór umowy- Załącznik 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.