eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoZakup wyposażenia do działu pralni tworzonego w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łysej Górze



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do działu pralni tworzonego w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łysej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146633111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5099a5e-883a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do działu pralni tworzonego w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łysej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5099a5e-883a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020528/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Doposażenie nowego budynku ZAZ - pralnia, stolarnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ABR.272.17.2023.MŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 608503,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do działu pralni Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łysej Górze.

2. Zamówienie obejmuje:
• Pralnico-wirówka przelotowa – 2szt
• Magiel- 1szt
• Suszarka – 2szt
• Myjka ciśnieniowa, przemysłowa do ręcznego mycia wózków – 1szt
• Profesjonalny stół do prasowania – 1szt
• Stół do składania prania – 1szt
• Waga przemysłowa – 1szt
• Wózek pralniczy – 1szt
• Centralny system dozowania – 1szt
• Wózek transportowy- 10szt
• Wózek transportowy plastikowy – 6szt
• Pakowarka pozioma – 1szt
• Pakowarka pionowa – 1szt
• Regał jezdny na kołach z półkami – 5szt
• Środki chemiczne do prania – 2 zestawy

3. Wykonawca zapewnia, że przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy z produkcji nie starszej niż 2023r.
4. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie parametry określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawarty w złożonej ofercie, być fabrycznie nowy i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwszego opakowania.
5. Dostawa musi być wykonana zgodnie z SWZ, przedmiotem zamówienia z obowiązującymi przepisami, złożoną ofertą oraz ustalonych niniejszą umową warunkach. Musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w miejscu przeznaczenia.
6. Do obowiązków Wykonawcy, będzie należało w szczególności:
a) wykonanie podłączeń i podejść do istniejących instalacji wodnych, kanalizacyjnych, elektrycznych, niezbędnych do uruchomienia dostarczanego sprzętu, zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową producentów poszczególnych urządzeń,
b) naprawa wszelkich szkód powstałych w wyniku prac instalacyjnych, związanych z podłączeniem i uruchomieniem przedmiotu Umowy,
c) bezpłatna dostawa, podłączenie, uruchomienie i wykonanie testów poprawnego działania przedmiotu Umowy,
d) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach,
e) przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu (szkolenia) w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez Zamawiającego osób z zakresu obsługi i konserwacji Przedmiotu umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
f) zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego i serwisu pogwarancyjnego na warunkach określonych niniejszą umową obejmującego Przedmiot umowy,
g) przedmiot umowy musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim, zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej,
h) dostarczenie wraz z dostawą wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przy tego typu sprzęcie tj. dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi, deklarację zgodności WE, atesty i inne dokumenty, instrukcje i pozwolenia określone prawem, które otrzyma od producenta przedmiotu umowy, dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,
i) dostarczenie aktualnego projektu technologicznego pralni uwzględniającego specyfikacje dostarczonych i zainstalowanych urządzeń,
7. Wykonawca oświadcza, że Przedmiot Umowy spełnia wszelkie wymagania obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i posiada wszelkie dopuszczenia do użytkowania go na tym terytorium,
8. Zamawiający zobowiązuje się do:
a) zapewnienia stałej obecności lub możliwości łatwego i szybkiego (bezpośredniego) kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za wdrożenie urządzeń,
b) współdziałania z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy.
10. Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
11. Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 24 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru .

4.5.3.) Główny kod CPV: 39291000-8 - Wyroby pralnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674209,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747950,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674209,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUET

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850398243

7.3.3) Ulica: 115

7.3.4) Miejscowość: Jurków

7.3.5) Kod pocztowy: 32-860

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674209,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.