Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308498/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381031695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŁĄKOWA, 27
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678 31 51 , 784 315 193
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@przedszkole2.reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole2reda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4743c38-585e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308498/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/P2/I/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik 2 do SWZ, wzór umowa załącznik nr 4
Część 1 - obejmująca zakup i dostawę różnych artykułów spożywczych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 57980,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 2 obejmująca zakup i dostawę pieczywa i wyrobów piekarskich.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 16548,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 3 obejmująca zakup i dostawę warzyw i owoców świeżych i kiszonych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 62555,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 4 obejmująca zakup i dostawę mięs, wędlin i produktów mięsnych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 59783,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 5 obejmująca zakup i dostawę mrożonek warzywnych i owocowych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1e do SWZ*.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 23754,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 6 obejmująca zakup i dostawę ryb świeżych i wędzonych oraz pozostałych produktów - rybnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.5.) Wartość części: 28416,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 7 obejmująca zakup i dostawę nabiału
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1g do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 59393,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 8 obejmująca zakup i dostawę jaj.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1h do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 10504,73 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 9 obejmująca zakup i dostawę świeżych soków owocowych
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1i do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15982100-6 - Soki ze świeżych owoców
4.5.5.) Wartość części: 14449,05 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 10 obejmująca zakup wody źródlanej
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1j do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 7103,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51289,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51289,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51289,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437
7.3.3) Ulica: PORTOWA
7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51482,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-14 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23243,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23243,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23243,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AL. PIEKARNIA-CUKIERNIA Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871699342
7.3.3) Ulica: ZŁOTA
7.3.4) Miejscowość: KARWIA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-105
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AL PIEKARNIA-CUKIERNIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AL PIEKARNIA-CUKIERNIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23243,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-12 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42783,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55117,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42783,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437
7.3.3) Ulica: PORTOWA
7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42783,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-14 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61883,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61883,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61883,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGMIĘS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871420883
7.3.3) Ulica: KOLEJOWA
7.3.4) Miejscowość: PUCK
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGMIĘS FIRMA PRYWATNA AGNIESZKA KOLP
jakie przetargi wygrała firma
AGMIĘS FIRMA PRYWATNA AGNIESZKA KOLP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61883,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-12 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20482,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20688,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20482,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.3) Ulica: POLSKA
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-339
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20482,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-14 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33054,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33054,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33054,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580929265
7.3.3) Ulica: SZKOLNA
7.3.4) Miejscowość: SŁAWUTOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33054,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-12 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57502,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57502,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57502,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437
7.3.3) Ulica: PORTOWA
7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57502,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-14 do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty nr 8 złożonej przez Hurtownia warzyw i owoców „PIOTREX”, Żaneta Żmudzka, ul. M. Konopnickiej 11A, 77-200 Miastko na kwotę 14 726,25zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. kwotę: 10 504,73 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
II. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty nr 11 złożonej przez STEMAR Sp. z o.o., ul. Portowa 3, 84-120 Władysławowo na kwotę 42 042,00zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. kwotę: 14 449,05 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7736,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7736,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7736,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDEN SPRINGS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770066541
7.3.3) Ulica: PERLA
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7739,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-14 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.